oplossing :quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:55 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
eerst nog wat oefenen op de autosnelweg en zo.. daar rij ik niet echt graag, al die auto's die langst je razen..doe het liefst gewoon toeren...
Had je dat achterlijke hoedje niet van het hoofd van Verdonk kunnen afslaan?quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:57 schreef nixxx het volgende:
vandaag trouwens de bewaking van Verdonk in zijn rug geprikt met mijn geweer.en even heel strak voor van Mierlo ge-exerceerd
Had gekund, dan had ik nu niet zitten fokkenquote:Op dinsdag 19 september 2006 20:59 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Had je dat achterlijke hoedje niet van het hoofd van Verdonk kunnen afslaan?![]()
Gewoon voornamelijk bij toeren houden dan ja. Doe ik ook 't liefst.quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:55 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
eerst nog wat oefenen op de autosnelweg en zo.. daar rij ik niet echt graag, al die auto's die langst je razen..doe het liefst gewoon toeren...
ik denk dat ik maar voor motor rijbewijs ga sparenquote:Op dinsdag 19 september 2006 21:02 schreef Hime het volgende:
[..]
Gewoon voornamelijk bij toeren houden dan ja. Doe ik ook 't liefst.
Was het wel waard geweest.quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:01 schreef nixxx het volgende:
[..]
Had gekund, dan had ik nu niet zitten fokken
mwoah.. ik heb lelijkere hoedjes voorbij zien komenquote:
Wat ik op tv zag was de hoed van Verdonk de lelijkste.quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:04 schreef nixxx het volgende:
[..]
mwoah.. ik heb lelijkere hoedjes voorbij zien komen
dan heb je die gelige kegel met een groen/blauw rechthoek eromheen niet voorbij zien komen..quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:06 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wat ik op tv zag was de hoed van Verdonk de lelijkste.
Heb ik inderdaad niet gezien.quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:09 schreef nixxx het volgende:
[..]
dan heb je die gelige kegel met een groen/blauw rechthoek eromheen niet voorbij zien komen..
een nobodyquote:Op dinsdag 19 september 2006 21:12 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Heb ik inderdaad niet gezien.![]()
Wie had dat ding op?
Was waarschijnlijk een poging om op te vallen en zo voor P&W uitgenodigd te worden.quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:14 schreef nixxx het volgende:
[..]
een nobodyik kende dr iig niet..
voor als het je niet opgevallen is... mannen dragen OOK kledingquote:Op dinsdag 19 september 2006 21:17 schreef _Arual_ het volgende:
Mannen die het over kleding hebben?!
Nixxx en ik gaan zelfs regelmatig samen shoppen in kledingwinkels.quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:17 schreef _Arual_ het volgende:
Mannen die het over kleding hebben?!
hmmm nu wil ik echt weten hoe je eruit zietquote:Op dinsdag 19 september 2006 21:20 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nixxx en ik gaan zelfs regelmatig samen shoppen in kledingwinkels.![]()
quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:22 schreef nixxx het volgende:
[..]
hmmm nu wil ik echt weten hoe je eruit ziet
zo vaak ga ik namelijk niet kleding shoppen... ik ga erop lettenquote:
Ja, omdat ze aangekleed worden door hun moeder of hun vrouw. Anders vergeten ze het.quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:19 schreef nixxx het volgende:
[..]
voor als het je niet opgevallen is... mannen dragen OOK kleding
Ik doe het ook maar een paar keer per jaar.quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:24 schreef nixxx het volgende:
[..]
zo vaak ga ik namelijk niet kleding shoppen... ik ga erop letten
Pheno is niet representatief voor de hele mannelijke populatie.quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:25 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ja, omdat ze aangekleed worden door hun moeder of hun vrouw. Anders vergeten ze het.
De mannen die ik ken zijn allemaal zo!quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:26 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Pheno is niet representatief voor de hele mannelijke populatie.![]()
jij kent de verkeerde mannenquote:Op dinsdag 19 september 2006 21:26 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
De mannen die ik ken zijn allemaal zo!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |