Steek je hand eens op als je me ziet. Kijk ook eens naar topic Metaaldetectorvondsten.quote:Op donderdag 2 november 2006 10:29 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ik nu 1 jaar vanaf Naarden Bussum die van 7.03 naar Sloterdijk...lekker druk altijd grafzooi.....en terug die van 16.56 uur.
wat?quote:
grappigquote:
quote:Op woensdag 27 september 2006 21:58 schreef Nuna het volgende:
Nog mensen in de Syntus vrijdag? Zutphen - Oldenzaal?
Jep, mijn route:quote:Op maandag 9 oktober 2006 19:47 schreef sjakie007 het volgende:
Eigenlijk van maandag tot woensdag van Lochem naar Hengelo, en dan van Hengelo naar Enschede.
Jij werkt zeker in het mediapark?quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:38 schreef Aventura het volgende:
Door de week Amsterdam Muiderpoort - Hilversum Noord
Soms in de tram 3,7 of 14
Dat is ook mijn routequote:Op dinsdag 7 november 2006 23:32 schreef RMU het volgende:
[..]
[..]
Jep, mijn route:
[afbeelding]
Goor -> Hengelo -> Enschede. (en terug uiteraard)
Dan had ik je kunnen zien, maar ik hoefde vandaag niet met de trein.quote:Op woensdag 8 november 2006 07:23 schreef Crazy-M het volgende:
en als het goed is de laatste keer stoptrein naar breda om 8:11 vanuit TIlburg
Let's hope, lekker thuis blijven.quote:Op woensdag 8 november 2006 09:14 schreef miss_bleu het volgende:
hoorde trouwens dat er de 13de een landelijke staking mogelijk is? Iemand dat ook nog gehoord?
Hoiquote:Op woensdag 8 november 2006 12:56 schreef SilentChaos het volgende:
Elke doordeweekse dag:
8:09 Rijswijk - Rotterdam Centraal
17:04 Rotterdam Centraal - Rijswijk
Halloquote:
Dan zit ik ook bij jou in de trein. Vrijdag ga ik ook om 15:00 met de Intercity Nijmegen - Zutphen.quote:Op woensdag 8 november 2006 13:46 schreef Seraphina het volgende:
Trein Nijmegen - Deventer, Deventer - Enschede vrijdags rond een uur of drie of zaterdagochtend. En dan zondagmiddag braaf weer terug. Dankzij de regelmatige werkzaamheden ben ik ook regelmatig in de Syntus Zutphen - Hengelo te vinden (of moet ik over Utrecht).
Dus ik zie jou soms?quote:Op donderdag 9 november 2006 11:15 schreef L-IS het volgende:
was vanmorgen om 6:00 uur al op schipholNormaal Haaksbergen - Enschede of Hengelo of Almelo
*checkt fotoboek* Geneeskunde, leukquote:Op donderdag 9 november 2006 11:12 schreef Nuna het volgende:
[..]
Dan zit ik ook bij jou in de trein. Vrijdag ga ik ook om 15:00 met de Intercity Nijmegen - Zutphen.
En ik julie ook denk ikquote:
Leuk ja. Kom je zoveel mensen tegen die zo op FOK! zouden kunnen zitten.quote:Op donderdag 9 november 2006 13:49 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Echt grappig (ergens ook wel logisch) om te zien dat er zoveel mensen in dezelfde OV-dingen zitten.
Ik pak elke dag 74, 73 of 20. Ken je mike of louise toevallig?quote:Op donderdag 9 november 2006 14:35 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
En ik julie ook denk ik
Ik ga 4 dagen per week met de lijn 74 van Lievelde naar Enschede
Nee. Ik ken wel een paar mensen uit Haaksbergen. Jos en Rolfquote:Op donderdag 9 november 2006 14:53 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik pak elke dag 74, 73 of 20. Ken je mike of louise toevallig?
Zo dat zijn ook meteen namen die nooit voorkomenquote:Op donderdag 9 november 2006 15:07 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Nee. Ik ken wel een paar mensen uit Haaksbergen. Jos en Rolf
Ik zit elke week om een andere tijd in de trein, omdat mijn rooster nogal verschild. Maandag lekker na de spits om 1 uur met de treinquote:Op donderdag 9 november 2006 13:49 schreef Seraphina het volgende:
[..]
*checkt fotoboek* Geneeskunde, leuk! Ik zit volgende week vrijdag pas weer om die tijd in de trein helaas, morgenmiddag werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |