Iddquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:56 schreef Type-R het volgende:
holy shit zeg hoe dichtbij kan je zijn bij gebust zijn
Zou ik ook zeggen met die sigquote:Op dinsdag 19 september 2006 23:05 schreef mcyodogg het volgende:
Ik ook, verder dan wat uitspraken zijn ze niet gekomen. Echt concreet bewijs heb ik niet gezien. Het geeft een inkijkje in de corruptie in de transferwereld. Maar er gaan denk ik pas koppen rollen als de FA met bewijs komt voor echt concrete illegale praktijken.
quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:03 schreef jna het volgende:
En dit is alleen nog Engeland...
Die illegale cuts van die Peter naar zoontje Allardyce zijn al genoeg bewijs, net als die tapping up gesprekken met Chelsea.quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:05 schreef mcyodogg het volgende:
Ik ook, verder dan wat uitspraken zijn ze niet gekomen. Echt concreet bewijs heb ik niet gezien. Het geeft een inkijkje in de corruptie in de transferwereld. Maar er gaan denk ik pas koppen rollen als de FA met bewijs komt voor echt concrete illegale praktijken.
Ik had ook het idee dat het Arsenal was door dat ene gesprek waar die manager een Frans woord liet vallen. Ken niet veel Franse managers in het premiership eigenlijk...quote:Ben benieuwd wie die manager van 'die grote club' was waar Knut die 50k aan wilde geven..
Das waar ja, scherp.quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:11 schreef Public_NME het volgende:
Ik had ook het idee dat het Arsenal was door dat ene gesprek waar die manager een Frans woord liet vallen. Ken niet veel Franse managers in het premiership eigenlijk...
Bewijs is als je met bankafschriften komt, niet met een opgenomen gesprekje neem ik aan. Voor mij was dit een interessant inkijkje, goed genoeg om het nu zeker niet te laten liggen. Maar het gaat me iets te ver om nu al mensen/clubs echt te gaan beschuldigen. Daarvoor wacht ik wel af of en hoe de bond dit oppakt.quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:08 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Die illegale cuts van die Peter naar zoontje Allardyce zijn al genoeg bewijs, net als die tapping up gesprekken met Chelsea.
quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:21 schreef Grimm het volgende:
Bolton wanderers website ligt d'r al uit
Tis wat verschillend. Serie A was meer sportieve corruptie, dit gaat om financiele corruptie.quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:20 schreef Smeich het volgende:
bugger... missed it..
ziet Serie A eruit als een onschuldig tienermeisje na wat er te wachten staat in de EPL?
Nee, dat niet. In de Serie A was er beïnvloeding van het spel, hier alleen verrijking aan transfers.quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:20 schreef Smeich het volgende:
bugger... missed it..
ziet Serie A eruit als een onschuldig tienermeisje na wat er te wachten staat in de EPL?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |