Niet plat, maar wel wat korter dan voorheenquote:Op woensdag 20 september 2006 10:25 schreef Cyberdogg het volgende:
Wat is er trouwens met die 325 van je gebeurt? Plat?
Dat bedoel ik dus... BMWquote:Op maandag 25 september 2006 10:27 schreef vwk het volgende:
Danny... foei
E30 320i - 2L
E30 325i - 2,5L (M20)
E36 320i - 2L (M50)
E36 323i - 2,5L (M52)
E36 325i - 2,5L (M50)
E36 328i - 2,8L (M52)
E46 328i - 2,8L (M52TU)
E46 330i - 3,0L (M54TU)
Omdat het minder goed filtert denk ik, en daarmee de levensduur van de motor verkort? Zoiets lijkt mij tenminste.quote:Op donderdag 9 november 2006 20:32 schreef Repeat het volgende:
Ik snap het hele idee van zo'n airbox nooit, hoe kan het nou dat je daarmee zoveel vermogen wint
Laat ik het anders zeggen; ik snap het idee wel, maar waarom zit er af fabriek dan niet zo'n andere bak op, zo'n ingewikkeld is het toch niet.
het zit na je luchtfilter, dus dat maakt niet uit, het gaat echt alleen om de flow van de lucht...quote:Op donderdag 9 november 2006 21:13 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Omdat het minder goed filtert denk ik, en daarmee de levensduur van de motor verkort? Zoiets lijkt mij tenminste.
Ow oke, niks gezegd. Hehe . Ik heb verder ook geen verstand van 4takt, dacht dat het net zoiets was als een powerfilter op een 2-takt oid, vandaar mijn post.quote:Op donderdag 9 november 2006 21:39 schreef Repeat het volgende:
[..]
het zit na je luchtfilter, dus dat maakt niet uit, het gaat echt alleen om de flow van de lucht...
Nope, daar is de nordschleife niet glad genoeg voor (je zou de hele bende kapottrillen, en dat heb ik al 1x meegemaakt met de 325i, dat was genoeg) . M3 rubbers zijn al massief, dus vrij hard van zichzelf. Komt wel een uitgebreide kooi in wat de stijfheid al aardig omhoog brengtquote:Op donderdag 9 november 2006 20:29 schreef vlad het volgende:
tof project
vraagjes: Ben je ook van plan om het chassis door te lassen en de rubbers van de wielophanging te vervangen door stalen bussen?
Carbon airbox levert alleen iets op als je de lmm weghaalt en vervangt door Alpha N of iets dergelijks (lmm is "veiliger" want dan wordt het real-time afgeregeld in plaats van dat er van bepaalde waardes uit wordt gegaan). Bovendien is zo'n ding natuurlijk wat duurder om te maken, en vraag je meer van je motor, je perst er immers meer pk's uit (wat opzich niet zo erg is, mits je hem altijd goed warm rijdt). Het maakt natuurlijk ook wat meer herrie, wat ook een afweging voor BMW is.quote:Op donderdag 9 november 2006 20:32 schreef Repeat het volgende:
Ik snap het hele idee van zo'n airbox nooit, hoe kan het nou dat je daarmee zoveel vermogen wint
Laat ik het anders zeggen; ik snap het idee wel, maar waarom zit er af fabriek dan niet zo'n andere bak op, zo'n ingewikkeld is het toch niet.
Kloptquote:Op donderdag 9 november 2006 21:24 schreef Sloper het volgende:
Don_Tom: Ik zat ff naar je filmpje te kijken uit de FP, maar jij past geen heel-toe braking toe als ik het goed hoor? Of zit ik ernaast?
Als de lmm weggehaald wordt, moet er dan een MAP of temp sensor voor in de plaats gemonteerd worden?quote:
Voor zover ik weet niet, hoezo?quote:Op vrijdag 10 november 2006 08:28 schreef vlad het volgende:
[..]
Als de lmm weggehaald wordt, moet er dan een MAP of temp sensor voor in de plaats gemonteerd worden?
gewoon nieuwsgierigquote:
Ah okequote:Op vrijdag 10 november 2006 21:41 schreef draaijer het volgende:
Doe mij maar een RS4
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |