hehehequote:Op dinsdag 19 september 2006 02:54 schreef Morwen het volgende:
En Lossssom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[afbeelding]
Hou op, schei uit !!!!!!!!! Watjes !!!!quote:Op dinsdag 19 september 2006 02:54 schreef scanman01 het volgende:
Egbert heeft mazzel met die zoemer, waardoor hij 15 seconden de tijd heeft. Nu kan hij rustig aan de zijkant van het zwembad een potje schaken.
ze hadden grote stalen punten aan de zijkant van het zwembad moeten vastmakenquote:Op dinsdag 19 september 2006 02:54 schreef scanman01 het volgende:
Egbert heeft mazzel met die zoemer, waardoor hij 15 seconden de tijd heeft. Nu kan hij rustig aan de zijkant van het zwembad een potje schaken.
En op de bodem...voor als Egbert omslaat !quote:Op dinsdag 19 september 2006 02:55 schreef toxikon het volgende:
[..]
ze hadden grote stalen punten aan de zijkant van het zwembad moeten vastmakenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mooi gemaakt!!!quote:Op dinsdag 19 september 2006 02:55 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
OMG het is laat er gebeurt weinig ik lachtte me net dood met dank aan Mamapan
[afbeelding]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik ben benieuwd wat er gebeurt als ploffie zijn broek laat zakken...quote:Op dinsdag 19 september 2006 02:58 schreef scanman01 het volgende:
En intussen worden Etienne en Sabrina volgens mij geiler en geiler. Het zal me benieuwen of Sabrina op een gegeven moment breekt en schijt heeft aan alles.
[afbeelding]
niet ik he, Mamapan, maar idd, een klassiekerquote:Op dinsdag 19 september 2006 02:59 schreef Vompie het volgende:
[..]
Mooi gemaakt!!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wie weet wat er gebeurd als Etienne eenmaal in erecte toestand isquote:Op dinsdag 19 september 2006 02:59 schreef toxikon het volgende:
[..]
ik ben benieuwd wat er gebeurt als ploffie zijn broek laat zakken...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dan gaat Sab hysterisch lachen en Mon erbij roepenquote:Op dinsdag 19 september 2006 02:59 schreef toxikon het volgende:
[..]
ik ben benieuwd wat er gebeurt als ploffie zijn broek laat zakken...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
hehe ik verwacht in dit geval geen kinderarmpjequote:Op dinsdag 19 september 2006 03:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wie weet wat er gebeurd als Etienne eenmaal in erecte toestand isom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..... Je hebt van die gevallen die dan opeens behoorlijk groeienJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
toen je dat zei dacht ik meteen, welterustenquote:Op dinsdag 19 september 2006 03:04 schreef Morwen het volgende:
Egg gaat plassenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja, ga maarquote:Op dinsdag 19 september 2006 03:06 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
toen je dat zei dacht ik meteen, welterustenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop