Met een BIG smile op haar gezichtquote:Op dinsdag 19 september 2006 12:34 schreef witste het volgende:
What the.... Wat in hemelsnaam is E10 aan het doen, en wordt terecht teruggefloten door Saabje....
Ik wou zeggen ja, ik had niet echt de indruk dat ze het vervelend vond.quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Met een BIG smile op haar gezicht
Jaquote:Op dinsdag 19 september 2006 12:36 schreef TheVulture het volgende:
Hoe is het met kano-man?
Sleutel hangt er nog neem ik aan?
quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:37 schreef Ecila111 het volgende:
http://www.geekimages.com/pics/20060901/BB190914.jpg
Ik krijg er gewoon een nare geur van in m'n neus.
Kan big brother niet op de minitor laten zien dat er een camera storing is in de slaapkamers en dat ze daar alleen mogen komen om naar bed te gaan. Ik wil wel eens zien wat er dan vannacht gebeurd.quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:35 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik wou zeggen ja, ik had niet echt de indruk dat ze het vervelend vond.
quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:38 schreef rickfcdb het volgende:
[..]
Kan big brother niet op de minitor laten zien dat er een camera storing is in de slaapkamers en dat ze daar alleen mogen komen om naar bed te gaan. Ik wil wel eens zien wat er dan vannacht gebeurd.
Ik denk dat ze 'stop' zei uit zelfbescherming. Het was vast net even iets te prettigquote:Op dinsdag 19 september 2006 12:35 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik wou zeggen ja, ik had niet echt de indruk dat ze het vervelend vond.
Ze doet er zelf aan mee hoor.quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:41 schreef Mikiej15 het volgende:
E10mm denkt dat hij god in zuid frankrijk is, hij laat alles doen door Sabrina. Van drinken tot kijken of de douch vrij is, luie aap
![]()
Lijkt me niet echt verantwoord trouwens. Verder vind ik het nog best saai ook.quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:45 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind dit een heerlijke opdracht van BB, laat hem maar een week naar die sleutel staren![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |