Zijn al enkele wijzigingen op geweest. Staat bij [BB6] Streamverslagen van dinsdag 19 september 2006 in de OP. Van die helm kan ik zo snel ff niet terugvinden.quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:37 schreef PH52 het volgende:
[..]
Zijn dit niet de juiste regels dan ?
je weet wel hoe dat is afgelopenquote:Op dinsdag 19 september 2006 10:49 schreef Murd0ck het volgende:
Dat gezeur met Egbert en de zoemer in zijn kano lijkt precies op John Locke uit Lost en het alarm uit het luik.
Bij een sanitaire stop mag je wel bewegen. (anders zou het lastig pissen en poepen zijn)quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:46 schreef rickfcdb het volgende:
Volgens de regels is de opdracht allang mislukt hij heeft zijn helm niet op en hij heeft aan de kant staan rekken wat alleen in de kano mag. Als E10 dit had gedaan zat hij nu al thuis op de bank. Die egbert heeft zijn kansen nu wel verprutst zo onderhand.
quote:Zorg dat je voldoende beweging neemt in de kano. Maak bijvoorbeeld fietsbewegingen voor de bloedsomloop. Maak ook van de sanitaire stop gebruik om even de benen te strekken.
leuk, 2 kale kano's bij een kale in een kanoquote:Op dinsdag 19 september 2006 09:23 schreef bbfakir het volgende:
Ik zie zusjes.
Bedoel je dit mbt Boten Anna?quote:Op dinsdag 19 september 2006 11:06 schreef Telstar het volgende:
Ik vind wel dat hij straks een eigen plaat verdient.
" BOTEN EGBERT "
echt wel WIJSNEUSquote:Op dinsdag 19 september 2006 11:20 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Bedoel je dit mbt Boten Anna?
Gaat volgens mij niet echt over boten
quote:ik heb een boot, een hele mooie splinternieuwe boot, haar naam is Anna en ze ligt hier in de sloot, ik ga varen op het kanaal, het is de allermooiste boot van allemaaaal
Neen, de kano mag niet aangeraakt worden behalve door "Eggie the rafter".quote:Op dinsdag 19 september 2006 11:30 schreef Tulip het volgende:
Mogen er ook twee in die kano?
Nee, wel een draaikolk als je de stop eruit trekt.quote:Op dinsdag 19 september 2006 11:36 schreef Ecila111 het volgende:
Zit er geen golfslag in dat zwembad?
Ook goed.....quote:Nee, wel een draaikolk als je de stop eruit trekt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |