Als ik dat gestuntel van hem zo zag bij het in en uitstappen is het geen probleem om die sleutel in het water te krijgen als hij aan het schijten of plassen is. Dat haalt ie nooit binnen 15 seconden.quote:Op dinsdag 19 september 2006 09:06 schreef teamlead het volgende:
ik blijf hopen dat ze hem tot zondag ofzo daar laten dobberen en dan juist als ie zit te schijten zondagmiddag die sleutel laten vallen
quote:Op dinsdag 19 september 2006 09:06 schreef teamlead het volgende:
ik blijf hopen dat ze hem tot zondag ofzo daar laten dobberen en dan juist als ie zit te schijten zondagmiddag die sleutel laten vallen
....net ook ...denk dat hij wel een minuutje uit de boot is geweest...als die zoemer gaat is ie nooit optijd weer in zijn banaanquote:Op dinsdag 19 september 2006 09:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Als ik dat gestuntel van hem zo zag bij het in en uitstappen is het geen probleem om die sleutel in het water te krijgen als hij aan het schijten of plassen is. Dat haalt ie nooit binnen 15 seconden.![]()
![]()
En ze hebben hetzelfde aangetrokkenquote:Op dinsdag 19 september 2006 09:23 schreef bbfakir het volgende:
Ik zie zusjes.
Hij krijgt een waarschuwing hequote:Op dinsdag 19 september 2006 09:29 schreef PH52 het volgende:
Als eg die sleutel vangt dan heeft BB hem met opzet laten vallen op het mometn dat eggie er op rekent. Anders vangt-ie hem nooit, die sleutel kan op zoveel momenten naast die kano vallen, de "pakkans" is volgens mij zo'n 10%.
Hij heeft 15 seconden om er onder te komen dus onvervacht kan het niet komen.quote:Op dinsdag 19 september 2006 09:29 schreef PH52 het volgende:
Als eg die sleutel vangt dan heeft BB hem met opzet laten vallen op het mometn dat eggie er op rekent. Anders vangt-ie hem nooit, die sleutel kan op zoveel momenten naast die kano vallen, de "pakkans" is volgens mij zo'n 10%.
Hadden ze je al verteld dat er eerst een waarschuwingszoemer komt en dat hij dan nog 15 seconden heeft?quote:Op dinsdag 19 september 2006 09:29 schreef PH52 het volgende:
Hier staan de regels.quote:Op dinsdag 19 september 2006 09:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hadden ze je al verteld dat er eerst een waarschuwingszoemer komt en dat hij dan nog 15 seconden heeft?![]()
Ja dus.quote:Op dinsdag 19 september 2006 09:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dat gegiechel van die zusjes zal Eggie wel wakker maken.
quote:Op dinsdag 19 september 2006 09:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hadden ze je al verteld dat er eerst een waarschuwingszoemer komt en dat hij dan nog 15 seconden heeft?![]()
Heb jij nieuwe regels gemaakt?quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:18 schreef PH52 het volgende:
[..]
Drie keer in totaal nu, maar bedankt, zal in het vervolg beter opletten.
Denk ik toch dat eggie op het moment dat die 15 seconden ingaan zo in de stress schiet dat-ie de kano niet onder de sleutel krijgt.
edit: oeps :
Dit zijn de regels:
In de kano moet je de helm en het zwemvest dragen.
Zijn dit niet de juiste regels dan ?quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Heb jij nieuwe regels gemaakt?![]()
Helm hoeft alleen in noodgevallen.
Zwemvest mag af bij slapen, mits er maar iemand wakker bij hem zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |