leggenquote:Op dinsdag 19 september 2006 03:20 schreef Morwen het volgende:
Hij vindt het prima liggen alleen dat vest is onwijs heet.
Ze zaten toch weer vrij veel samen hoor. Probleem met die Egbert opdracht is dat je al 2 streams kwijt bentquote:Op dinsdag 19 september 2006 03:46 schreef BeeDee het volgende:
Sowieso weinig E / S sinds Hilde weg is !om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Andere streamsquote:Op dinsdag 19 september 2006 03:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze zaten toch weer vrij veel samen hoor. Probleem met die Egbert opdracht is dat je al 2 streams kwijt bentom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ben daarom ook nooit blij met zulke opdrachten.
We zien Etienne niet, dus geen idee wat daar gebeurt.quote:Op dinsdag 19 september 2006 03:50 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Andere streamsom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Dus het maakt momenteel niks uit !Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je moet wat ! in die k*tboot !quote:Op dinsdag 19 september 2006 03:48 schreef Suikeroom het volgende:
Egbert lacht wel erg hard om zn eigen grapjesom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja, dat is idd weer zo'n regie-ding....2 streams, 1 slaapkamer...quote:Op dinsdag 19 september 2006 03:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
We zien Etienne niet, dus geen idee wat daar gebeurt.
Nee, ze waren gewoon weer lekker aan het plakken !quote:Op dinsdag 19 september 2006 03:54 schreef Suikeroom het volgende:
Heeft junior het nog over zn blauwtje van gister gehad.. toen zei ie nog dat ie geen hondje was en dat Sabrina dood kon gaanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Die staat bij de gall&gall, te wachten tot ie opengaatquote:Op dinsdag 19 september 2006 04:05 schreef BeeDee het volgende:
Egbert vraagt zich af of Hilde al thuis is ! Wat denk je zelf !om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ga nu echt slaapt
quote:Op dinsdag 19 september 2006 04:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
Die staat bij de gall&gall, te wachten tot ie opengaatom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Bang dat je de boot mist?quote:Op dinsdag 19 september 2006 04:11 schreef BeeDee het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
kan...'t...niet...los...laten !
Zoiets !quote:Op dinsdag 19 september 2006 04:17 schreef PC eend het volgende:
[..]
Bang dat je de boot mist?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik denk dat ik dit zinkend schip ook maar ga verlatenquote:Op dinsdag 19 september 2006 04:19 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Zoiets !om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar ik vrees dat het niet veel meer wordt de komende urenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja, anders vallen we tussen wal en schip !quote:Op dinsdag 19 september 2006 04:23 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dit zinkend schip ook maar ga verlatenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Als eggie dat in de tussentijd maar uit zijn hoofd laatquote:Op dinsdag 19 september 2006 04:25 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ja, anders vallen we tussen wal en schip !om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Voorlopig houdt ie Tijn en Marcia uit hun slaap !quote:Op dinsdag 19 september 2006 04:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als eggie dat in de tussentijd maar uit zijn hoofd laatom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop