leggenquote:Op dinsdag 19 september 2006 03:20 schreef Morwen het volgende:
Hij vindt het prima liggen alleen dat vest is onwijs heet.
Ze zaten toch weer vrij veel samen hoor. Probleem met die Egbert opdracht is dat je al 2 streams kwijt bentquote:Op dinsdag 19 september 2006 03:46 schreef BeeDee het volgende:
Sowieso weinig E / S sinds Hilde weg is !![]()
Andere streamsquote:Op dinsdag 19 september 2006 03:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze zaten toch weer vrij veel samen hoor. Probleem met die Egbert opdracht is dat je al 2 streams kwijt bent
Ik ben daarom ook nooit blij met zulke opdrachten.
We zien Etienne niet, dus geen idee wat daar gebeurt.quote:Op dinsdag 19 september 2006 03:50 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Andere streams![]()
![]()
Dus het maakt momenteel niks uit !
![]()
Je moet wat ! in die k*tboot !quote:Op dinsdag 19 september 2006 03:48 schreef Suikeroom het volgende:
Egbert lacht wel erg hard om zn eigen grapjes![]()
Ja, dat is idd weer zo'n regie-ding....2 streams, 1 slaapkamer...quote:Op dinsdag 19 september 2006 03:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
We zien Etienne niet, dus geen idee wat daar gebeurt.
Nee, ze waren gewoon weer lekker aan het plakken !quote:Op dinsdag 19 september 2006 03:54 schreef Suikeroom het volgende:
Heeft junior het nog over zn blauwtje van gister gehad.. toen zei ie nog dat ie geen hondje was en dat Sabrina dood kon gaan![]()
Die staat bij de gall&gall, te wachten tot ie opengaatquote:Op dinsdag 19 september 2006 04:05 schreef BeeDee het volgende:
Egbert vraagt zich af of Hilde al thuis is ! Wat denk je zelf !![]()
Ga nu echt slaapt
quote:Op dinsdag 19 september 2006 04:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
Die staat bij de gall&gall, te wachten tot ie opengaat![]()
Ik denk dat ik dit zinkend schip ook maar ga verlatenquote:Op dinsdag 19 september 2006 04:19 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Zoiets !![]()
Maar ik vrees dat het niet veel meer wordt de komende uren![]()
Ja, anders vallen we tussen wal en schip !quote:Op dinsdag 19 september 2006 04:23 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dit zinkend schip ook maar ga verlaten
Als eggie dat in de tussentijd maar uit zijn hoofd laatquote:Op dinsdag 19 september 2006 04:25 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ja, anders vallen we tussen wal en schip !![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Voorlopig houdt ie Tijn en Marcia uit hun slaap !quote:Op dinsdag 19 september 2006 04:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als eggie dat in de tussentijd maar uit zijn hoofd laat![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |