Sabrina denkt zelf dat hij inmiddels al haar ex isquote:Op dinsdag 19 september 2006 12:58 schreef Tulip het volgende:
Arneaux kwam met dat bericht. Duss Barry is the lover van Sabrina...
Dat was ook het enige heldere punt dat ik met Hilde deelde.quote:En toch blijf ik erbij, dat Saab en Moon er allebei zelf toch bij zijn... Dat het allemaal niet erg handig voor de rest van hun relatie, kan ik (helaas) E10 en Tijn niet aanrekenen..
"Lalalala... lalalalalaaaa.. lalalala.."quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:03 schreef intoyou het volgende:
Wat zou hij allemaal denken? Op welke manieren hij allemaal 'ja' kan zeggen?
Sorry hoor maar ik vind Bart een behoorlijke josti.quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:04 schreef witste het volgende:
Jeroen denkt dat ie op de Bart manier kan winnen.. Echt zo egootje.
Hij mag niet eens in zijn schaduw staan man!
'Dans je de hele nacht met mij, dan.....'quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:04 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
"Lalalala... lalalalalaaaa.. lalalala.."
Moah, hij heeft het spelletje wel goed gespeeld imho...quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:04 schreef arneaux het volgende:
[..]
Sorry hoor maar ik vind Bart een behoorlijke josti.
Dan mag hij wel eens beginnen dan. Tot nu toe lijkt hij in de verste verte nog niet op Bart.quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:04 schreef witste het volgende:
Was ie zich van zijn ego maar bewust.....quote:Jeroen denkt dat ie op de Bart manier kan winnen.. Echt zo egootje.
Waarom hebben ze die gast erin gezet? Je hoort of ziet 'm nauwelijks.quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:04 schreef witste het volgende:
Maar ik 'denk' dat jeroen denkt... dat...quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan mag hij wel eens beginnen dan. Tot nu toe lijkt hij in de verste verte nog niet op Bart.
Bart blijft wat mij betreft dé BB bewoner
Dan doet marleen het als 'stille' toch beter ja...quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:07 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Waarom hebben ze die gast erin gezet? Je hoort of ziet 'm nauwelijks.
Dit gaat een fikse blaasontsteking worden denk met dat kouwe water: handig in die boot.....quote:Egbert heeft t zwaar volgens mij.
Jeroen is cool.quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:07 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Waarom hebben ze die gast erin gezet? Je hoort of ziet 'm nauwelijks.
Ik denk dat Jeroen helemaal niet denkt...denk ik...dus eehh, ja...doe maar !quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:07 schreef witste het volgende:
[..]
Maar ik 'denk' dat jeroen denkt... dat...
Jij zou ook wel een mooie lege huls willen zijn?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |