Ja mja hij denkt dat hij niet binnen 24 uur weg is, BB kan em ook over een uur laten vallenquote:Op dinsdag 19 september 2006 12:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lijkt me niet echt verantwoord trouwens. Verder vind ik het nog best saai ook.
Maar ik denk wel dat ze hem nog even laten zitten. Zeker nog tot morgen.
Daar klagen ze al een tijdje over.quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:52 schreef TheVulture het volgende:
Hebben ze daar allemaal een schimmelinfectie... ik hoorde Milicia gisteren in een fragment zeggen dat ze jeuk aan haar doos hadEn nu heeft Rik ook bultjes?
quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:52 schreef TheVulture het volgende:
Hebben ze daar allemaal een schimmelinfectie... ik hoorde Milicia gisteren in een fragment zeggen dat ze jeuk aan haar doos hadEn nu heeft Rik ook bultjes?
quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:53 schreef scanman01 het volgende:
Sorry voor deze capture
[afbeelding]
Nou als hij de god is, dan zijn Sabje en Mo godinnen, want ze doen precies hetzelfde bij Etienne.quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:41 schreef Mikiej15 het volgende:
E10mm denkt dat hij god in zuid frankrijk is, hij laat alles doen door Sabrina. Van drinken tot kijken of de douch vrij is, luie aap
![]()
Dat is de vriend van Sabrinaquote:Op dinsdag 19 september 2006 12:55 schreef Tulip het volgende:
Die boot loopt leeg dat wist ik niet.. Wie is Barry trouwens American nightmare?
Is dat bewust gedaan of is er per ongeluk een lek in gekomen?quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:55 schreef Tulip het volgende:
Die boot loopt leeg dat wist ik niet.. Wie is Barry trouwens American nightmare?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |