Hou op, schei uit !!!!!!!!! Watjes !!!!quote:Op dinsdag 19 september 2006 02:54 schreef scanman01 het volgende:
Egbert heeft mazzel met die zoemer, waardoor hij 15 seconden de tijd heeft. Nu kan hij rustig aan de zijkant van het zwembad een potje schaken.
ze hadden grote stalen punten aan de zijkant van het zwembad moeten vastmakenquote:Op dinsdag 19 september 2006 02:54 schreef scanman01 het volgende:
Egbert heeft mazzel met die zoemer, waardoor hij 15 seconden de tijd heeft. Nu kan hij rustig aan de zijkant van het zwembad een potje schaken.
En op de bodem...voor als Egbert omslaat !quote:Op dinsdag 19 september 2006 02:55 schreef toxikon het volgende:
[..]
ze hadden grote stalen punten aan de zijkant van het zwembad moeten vastmaken![]()
![]()
Mooi gemaakt!!!quote:Op dinsdag 19 september 2006 02:55 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
OMG het is laat er gebeurt weinig ik lachtte me net dood met dank aan Mamapan
[afbeelding]
![]()
ik ben benieuwd wat er gebeurt als ploffie zijn broek laat zakken...quote:Op dinsdag 19 september 2006 02:58 schreef scanman01 het volgende:
En intussen worden Etienne en Sabrina volgens mij geiler en geiler. Het zal me benieuwen of Sabrina op een gegeven moment breekt en schijt heeft aan alles.
[afbeelding]
niet ik he, Mamapan, maar idd, een klassiekerquote:
Wie weet wat er gebeurd als Etienne eenmaal in erecte toestand isquote:Op dinsdag 19 september 2006 02:59 schreef toxikon het volgende:
[..]
ik ben benieuwd wat er gebeurt als ploffie zijn broek laat zakken...![]()
Dan gaat Sab hysterisch lachen en Mon erbij roepenquote:Op dinsdag 19 september 2006 02:59 schreef toxikon het volgende:
[..]
ik ben benieuwd wat er gebeurt als ploffie zijn broek laat zakken...![]()
hehe ik verwacht in dit geval geen kinderarmpjequote:Op dinsdag 19 september 2006 03:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wie weet wat er gebeurd als Etienne eenmaal in erecte toestand is.... Je hebt van die gevallen die dan opeens behoorlijk groeien
toen je dat zei dacht ik meteen, welterustenquote:
Ja, ga maarquote:Op dinsdag 19 september 2006 03:06 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
toen je dat zei dacht ik meteen, welterusten![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |