Je hebt het ze veelste ingewikkeld gemaakt, van voetbal naar de paus..quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:04 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Onzin, van de week heb ik een poging ondernomen een serieus topic te openen en dat is totaal ondergesneeuwd door de hersenloze idioten die hier vertoefen!
nee dan veroverd ze je hart met der lieve kijk-mij-eens-zielig-zijn- gezichtje en dan kun je der niets meer weigerenquote:Op dinsdag 19 september 2006 00:12 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ja ze is denk ik de duivel...
Dan zit je in een verkeerd forum knul!quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:13 schreef Vladimiiiiir het volgende:
[..]
Je hebt het ze veelste ingewikkeld gemaakt, van voetbal naar de paus..![]()
ik zag je topic btw een paar dagen geleden, en ik las t niet..ik dacht nah laat maar..dit is té serieus en te lang om te lezen. Bovendien zaten er geen smileys bij en t zag er allemaal niet zo interessant uit![]()
typisch dom en ongeintereseerd gedrag wat jammergenoeg te veel voorkomtquote:Op dinsdag 19 september 2006 00:13 schreef Vladimiiiiir het volgende:
[..]
Je hebt het ze veelste ingewikkeld gemaakt, van voetbal naar de paus..![]()
ik zag je topic btw een paar dagen geleden, en ik las t niet..ik dacht nah laat maar..dit is té serieus en te lang om te lezen. Bovendien zaten er geen smileys bij en t zag er allemaal niet zo interessant uit![]()
Nah ik vermaak me primaquote:Op dinsdag 19 september 2006 00:14 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dan zit je in een verkeerd forum knul!
Je hebt helemaal geen topics te verpesten lieverd.quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:16 schreef Vladimiiiiir het volgende:
[..]
Nah ik vermaak me prima![]()
Bovendien verpest ik topics met potentie niet omdat TS er dan moeite in heeft gestoken, zoals al is gebleken uit t feit dat ik niet gereageerd heb op jouw topic.
Tsja, bekijk t van de goede kant..ik reageer er dan ook niet op als ik geen zin heb om t te lezen.quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:14 schreef killswitch het volgende:
[..]
typisch dom en ongeintereseerd gedrag wat jammergenoeg te veel voorkomt
ik lees idd niet alles nee, maar een lange OP zonder smileys zal mij niet afschrikkenquote:Op dinsdag 19 september 2006 00:18 schreef Vladimiiiiir het volgende:
[..]
Tsja, bekijk t van de goede kant..ik reageer er dan ook niet op als ik geen zin heb om t te lezen.
En wat doe jij dan? je leest elke topic door, ookal ziet t er niet interessant uit of leuk om te lezen? vermakelijk![]()
Het is ook geen vereiste, maar als zo'n beetje alles ontbreekt wat er in een goed topic moet staan, naar mijn mening tenminste, dan lees ik t alleen even globaal en dan zie ik al voetbal en de paus christendom en boedhisme staan. Geen van allen spreekt me aan, vooral niet een combinatie ervanquote:Op dinsdag 19 september 2006 00:20 schreef killswitch het volgende:
[..]
ik lees idd niet alles nee, maar een lange OP zonder smileys zal mij niet afschrikken
Dude, het was een metafoor!quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:27 schreef Vladimiiiiir het volgende:
[..]
Het is ook geen vereiste, maar als zo'n beetje alles ontbreekt wat er in een goed topic moet staan, naar mijn mening tenminste, dan lees ik t alleen even globaal en dan zie ik al voetbal en de paus christendom en boedhisme staan. Geen van allen spreekt me aan, vooral niet een combinatie ervan![]()
Geloof trouwens dat we een beetje afdwalen, mooi geweest voor vanavond![]()
![]()
je ziet 3 woorden staan die je niet aanspreken en je bent wegquote:Op dinsdag 19 september 2006 00:27 schreef Vladimiiiiir het volgende:
[..]
Het is ook geen vereiste, maar als zo'n beetje alles ontbreekt wat er in een goed topic moet staan, naar mijn mening tenminste, dan lees ik t alleen even globaal en dan zie ik al voetbal en de paus christendom en boedhisme staan. Geen van allen spreekt me aan, vooral niet een combinatie ervan![]()
Geloof trouwens dat we een beetje afdwalen, mooi geweest voor vanavond![]()
![]()
Neeeeee, echt?quote:
Moet ik nou alles wat ik zeg blijven voorkauwen? je weet toch wat globaal lezen inhoudt? de 3 woorden waren als voorbeeld..maar wacht dat begreep je natuurlijk zelf ook al.quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:35 schreef killswitch het volgende:
[..]
je ziet 3 woorden staan die je niet aanspreken en je bent weg
made my point dacht ik zo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |