Misschien kleine tip: even aangeven waarom je het topic sluit... okee sommige topics zijn wel duidelijk waarom ze dichtgaan, maar toch. Nu weten ze blijkbaar niet waarom ie dichtging en vallen ze jou aan, en dat vind ik zielig voor jouquote:Op maandag 18 september 2006 23:48 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik zat er al op te wachten..
Hmm.. waarom dit topic op slot ging:
Lieve user Herald kickte willekeurig topics over pepernoten..
Dat was nergens voor nodig..
Tevens heb ik geen krullen..![]()
wie?quote:Op maandag 18 september 2006 23:45 schreef RijstNatie het volgende:
modje Janetje
Thanks, ik zal er aan denken.quote:Op maandag 18 september 2006 23:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Misschien kleine tip: even aangeven waarom je het topic sluit... okee sommige topics zijn wel duidelijk waarom ze dichtgaan, maar toch. Nu weten ze blijkbaar niet waarom ie dichtging en vallen ze jou aan, en dat vind ik zielig voor jou![]()
Succes in ieder geval!![]()
Hollandiaquote:Op maandag 18 september 2006 23:50 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
lol nu ik goed naar je foto kijk, je staat met een halve liter blik Hollandia !![]()
doet me herninneren aan de goeie ouwe tijd
Denk eerder aan forum naam [BAG] Baggerquote:Op maandag 18 september 2006 23:52 schreef Pizzakoppo het volgende:
Als het gros nou eens stopt met die enorme hoeveelheid troep die hier geopend wordt kunnen moderators ook een keer normaal anticiperen over welk topic wel potentie heeft en welke niet, zoals klaagbaak nu verbaggert is verdient het de naam Onzin2!
en jij bentquote:
Dat moeten we nou juist voorkomen..quote:Op maandag 18 september 2006 23:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Denk eerder aan forum naam [BAG] Bagger
Nee het moet gewoon stoppen!quote:Op maandag 18 september 2006 23:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Denk eerder aan forum naam [BAG] Bagger
quote:Op maandag 18 september 2006 23:48 schreef Thrilled het volgende:
inderdaad, de teugels mogen inderdaad superstrak aangetrokken worden, niveau is echt beneden ANP gewoon...
Inderdaad what's next, cerror op onzin?quote:Op maandag 18 september 2006 23:54 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
en jij bent![]()
Damn, volgens mij is er nog vanalles gebeurd na die verdronkenkattenrel.![]()
Boeiend, mensen vermaken zich, daar gaat t omquote:Op maandag 18 september 2006 23:52 schreef Pizzakoppo het volgende:
Als het gros nou eens stopt met die enorme hoeveelheid troep die hier geopend wordt kunnen moderators ook een keer normaal anticiperen over welk topic wel potentie heeft en welke niet, zoals klaagbaak nu verbaggert is verdient het de naam Onzin2!
Okquote:
Ik voel me ook geheel niet aangevallen.quote:Op maandag 18 september 2006 23:54 schreef RijstNatie het volgende:
ik val je niet aan hoor janetje..
dit is ook zo'n mooi topic: poll voor janetje
En genoeg vermaken zich niet, daar gaat t omquote:Op maandag 18 september 2006 23:56 schreef Vladimiiiiir het volgende:
[..]
Boeiend, mensen vermaken zich, daar gaat t om![]()
Mensen mogen zich altijd en overal vermaken.quote:Op maandag 18 september 2006 23:56 schreef Vladimiiiiir het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 september 2006 23:56 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
En genoeg vermaken zich niet, daar gaat t om![]()
Dat kan in ONZ. Het probleem is dat wanneer mensen serieus willen klagen dat vaak niet serieus wordt genomen door alle ongein. Ik zeg niet dat het niet grappig is, want ik lig soms dubbel om reacties, dat moet ook kunnen, maar er zit soms echt veel onzin tussen.quote:Op maandag 18 september 2006 23:56 schreef Vladimiiiiir het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |