Vrouwenmoderator humorquote:Op maandag 18 september 2006 23:46 schreef RijstNatie het volgende:
Bijvoorbeeld dit topic; Nu al sinterklaassnoepgoed in de supermarkt.
Antwoord van Janetje :
Janetje(Moderator) - maandag 18 september 2006 @ 20:50
quote:Op maandag 18 september 2006 19:53 schreef Herald het volgende:
ik heb ook al een zak pepernoten op!
Grappig.
boem en op slot
Dat is ook geen normale op!quote:Op maandag 18 september 2006 23:46 schreef RijstNatie het volgende:
Antwoord van Janetje :
Grappig.
boem en op slot
Dat was ook niet meer dan terecht.... was al te lang openquote:Op maandag 18 september 2006 23:46 schreef Vladimiiiiir het volgende:
Eens, zomaar t 19 sigaretten topic sluiten![]()
![]()
Ik zat er al op te wachten..quote:Op maandag 18 september 2006 23:46 schreef RijstNatie het volgende:
Antwoord van Janetje :
Grappig.
boem en op slot
quote:Op maandag 18 september 2006 23:48 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik zat er al op te wachten..
geen krullen..
Jammer, begon mezelf bijna tegen te sprekenquote:Op maandag 18 september 2006 23:48 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dat was ook niet meer dan terecht.... was al te lang open
Dat is bierrrrrr ........quote:Op maandag 18 september 2006 23:50 schreef Vladimiiiiir het volgende:
[..]
Jammer, begon mezelf bijna tegen te spreken![]()
Bagger hoort ook niet in ONZ.quote:Op maandag 18 september 2006 23:49 schreef RijstNatie het volgende:
Bagger komt vooral voor in ONZ. verplaats het topic desnoods daarheen
lol nu ik goed naar je foto kijk, je staat met een halve liter blik Hollandia !quote:Op maandag 18 september 2006 23:48 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hmm.. waarom dit topic op slot ging:
Lieve user Herald kickte willekeurig topics over pepernoten..
Dat was nergens voor nodig..
Tevens heb ik geen krullen..![]()
Misschien kleine tip: even aangeven waarom je het topic sluit... okee sommige topics zijn wel duidelijk waarom ze dichtgaan, maar toch. Nu weten ze blijkbaar niet waarom ie dichtging en vallen ze jou aan, en dat vind ik zielig voor jouquote:Op maandag 18 september 2006 23:48 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hmm.. waarom dit topic op slot ging:
Lieve user Herald kickte willekeurig topics over pepernoten..
Dat was nergens voor nodig..
Tevens heb ik geen krullen..![]()
wie?quote:Op maandag 18 september 2006 23:45 schreef RijstNatie het volgende:
modje Janetje
Thanks, ik zal er aan denken.quote:Op maandag 18 september 2006 23:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Misschien kleine tip: even aangeven waarom je het topic sluit... okee sommige topics zijn wel duidelijk waarom ze dichtgaan, maar toch. Nu weten ze blijkbaar niet waarom ie dichtging en vallen ze jou aan, en dat vind ik zielig voor jou![]()
Succes in ieder geval!![]()
Hollandiaquote:Op maandag 18 september 2006 23:50 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
lol nu ik goed naar je foto kijk, je staat met een halve liter blik Hollandia !![]()
doet me herninneren aan de goeie ouwe tijd
Denk eerder aan forum naam [BAG] Baggerquote:Op maandag 18 september 2006 23:52 schreef Pizzakoppo het volgende:
Als het gros nou eens stopt met die enorme hoeveelheid troep die hier geopend wordt kunnen moderators ook een keer normaal anticiperen over welk topic wel potentie heeft en welke niet, zoals klaagbaak nu verbaggert is verdient het de naam Onzin2!
en jij bentquote:
Dat moeten we nou juist voorkomen..quote:Op maandag 18 september 2006 23:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Denk eerder aan forum naam [BAG] Bagger
Nee het moet gewoon stoppen!quote:Op maandag 18 september 2006 23:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Denk eerder aan forum naam [BAG] Bagger
quote:Op maandag 18 september 2006 23:48 schreef Thrilled het volgende:
inderdaad, de teugels mogen inderdaad superstrak aangetrokken worden, niveau is echt beneden ANP gewoon...
Inderdaad what's next, cerror op onzin?quote:Op maandag 18 september 2006 23:54 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
en jij bent![]()
Damn, volgens mij is er nog vanalles gebeurd na die verdronkenkattenrel.![]()
Boeiend, mensen vermaken zich, daar gaat t omquote:Op maandag 18 september 2006 23:52 schreef Pizzakoppo het volgende:
Als het gros nou eens stopt met die enorme hoeveelheid troep die hier geopend wordt kunnen moderators ook een keer normaal anticiperen over welk topic wel potentie heeft en welke niet, zoals klaagbaak nu verbaggert is verdient het de naam Onzin2!
Okquote:
Ik voel me ook geheel niet aangevallen.quote:Op maandag 18 september 2006 23:54 schreef RijstNatie het volgende:
ik val je niet aan hoor janetje..
dit is ook zo'n mooi topic: poll voor janetje
En genoeg vermaken zich niet, daar gaat t omquote:Op maandag 18 september 2006 23:56 schreef Vladimiiiiir het volgende:
[..]
Boeiend, mensen vermaken zich, daar gaat t om![]()
Mensen mogen zich altijd en overal vermaken.quote:Op maandag 18 september 2006 23:56 schreef Vladimiiiiir het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 september 2006 23:56 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
En genoeg vermaken zich niet, daar gaat t om![]()
Dat kan in ONZ. Het probleem is dat wanneer mensen serieus willen klagen dat vaak niet serieus wordt genomen door alle ongein. Ik zeg niet dat het niet grappig is, want ik lig soms dubbel om reacties, dat moet ook kunnen, maar er zit soms echt veel onzin tussen.quote:Op maandag 18 september 2006 23:56 schreef Vladimiiiiir het volgende:
[..]
Onzin, dit forum vond ik altijd leuk tot die grote troep hiero werd neergeplemt.quote:Op maandag 18 september 2006 23:58 schreef Vladimiiiiir het volgende:
[..]
!
koppige mensen vanavond zeg![]()
Alleen het grote deel van de user ergert zich er aan... en dat is belanrijkerquote:Op maandag 18 september 2006 23:56 schreef Vladimiiiiir het volgende:
[..]
Ja oke je hebt een punt, het moet inderdaad niet té gek worden..maar soms worden echt super grappige topics gesloten..tis misschien wel bagger..maar wel grappige baggerquote:Op maandag 18 september 2006 23:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat kan in ONZ. Het probleem is dat wanneer mensen serieus willen klagen dat vaak niet serieus wordt genomen door alle ongein. Ik zeg niet dat het niet grappig is, want ik lig soms dubbel om reacties, dat moet ook kunnen, maar er zit soms echt veel onzin tussen.
Grappige bagger mag wmb naar ONZ.quote:Op maandag 18 september 2006 23:59 schreef Vladimiiiiir het volgende:
[..]
Ja oke je hebt een punt, het moet inderdaad niet té gek worden..maar soms worden echt super grappige topics gesloten..tis misschien wel bagger..maar wel grappige bagger![]()
Dan vraag je in FB of ze hem in ONZ oid willen zettenquote:Op maandag 18 september 2006 23:59 schreef Vladimiiiiir het volgende:
[..]
Ja oke je hebt een punt, het moet inderdaad niet té gek worden..maar soms worden echt super grappige topics gesloten..tis misschien wel bagger..maar wel grappige bagger![]()
Kan allemaal in onzin. Door de bagger topics worden goed bedoelde topics met inhoud ondergewaardeerd en niet gelezen.quote:Op maandag 18 september 2006 23:59 schreef Vladimiiiiir het volgende:
[..]
Uiteraardquote:Op dinsdag 19 september 2006 00:01 schreef ThE_ED het volgende:
Mag je trouwens tegenwoordig klagen over fok! in KLB?
Dat valt ook wel weer mee, als t werkelijk een een goed topic is komt t vanzelf wel naar boven.quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:01 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Kan allemaal in onzin. Door de bagger topics worden goed bedoelde topics met inhoud ondergewaardeerd en niet gelezen.
Ja.quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:01 schreef ThE_ED het volgende:
Mag je trouwens tegenwoordig klagen over fok! in KLB?
Onzin, van de week heb ik een poging ondernomen een serieus topic te openen en dat is totaal ondergesneeuwd door de hersenloze idioten die hier vertoefen!quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:03 schreef Vladimiiiiir het volgende:
[..]
Dat valt ook wel weer mee, als t werkelijk een een goed topic is komt t vanzelf wel naar boven.
waar zijn al die baggeraars als je ze nodig hebt?![]()
Is dat een ja, of een "ja, maar niet over FOK! wat volgens Danny de "officiële" spelling is." ?quote:
Niet alle topics zijn geschikt om in ONZ te zetten. Echte bagger sluiten we gewoon aangezien ze ook worden gesloten door de ONZ mods als we ze verplaatsen. Alleen topics die het echt waard zijn verplaatsen we.quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan vraag je in FB of ze hem in ONZ oid willen zetten
Dat is inderdaad jammer, en daar moet ook echt iets aan gedaan worden.quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:04 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Onzin, van de week heb ik een poging ondernomen een serieus topic te openen en dat is totaal ondergesneeuwd door de hersenloze idioten die hier vertoefen!
En ik sta te trappelen om er wat aan te doen!quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:06 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dat is inderdaad jammer, en daar moet ook echt iets aan gedaan worden.
Je mag klagen over Fok! hoor, die regel is een hele tijd geleden al opgeheven namelijkquote:Op dinsdag 19 september 2006 00:04 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Is dat een ja, of een "ja, maar niet over FOK! wat volgens Danny de "officiële" spelling is." ?
Jezus, even kijk je niet en er is vanalles veranderd.quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:06 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Je mag klagen over Fok! hoor, die regel is een hele tijd geleden al opgeheven namelijk
Je mag me niet heh?quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:08 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Jezus, even kijk je niet en er is vanalles veranderd.![]()
*kruipt terug naar veilig oldbieforum"
eerst doet ze zich zelf voor als een normaal doorsnee meisje, en als je dan denkt van hey dies opzich wel aardig dan laat ze ineens der echte ik zienquote:Op dinsdag 19 september 2006 00:10 schreef Pizzakoppo het volgende:
enlighten me...
Ja ze is denk ik de duivel...quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:11 schreef killswitch het volgende:
[..]
eerst doet ze zich zelf voor als een normaal doorsnee meisje, en als je dan denkt van hey dies opzich wel aardig dan laat ze ineens der echte ik zien![]()
Dat heerlijke wijf dat ze in het echt is?quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:11 schreef killswitch het volgende:
[..]
eerst doet ze zich zelf voor als een normaal doorsnee meisje, en als je dan denkt van hey dies opzich wel aardig dan laat ze ineens der echte ik zien![]()
Je hebt het ze veelste ingewikkeld gemaakt, van voetbal naar de paus..quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:04 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Onzin, van de week heb ik een poging ondernomen een serieus topic te openen en dat is totaal ondergesneeuwd door de hersenloze idioten die hier vertoefen!
nee dan veroverd ze je hart met der lieve kijk-mij-eens-zielig-zijn- gezichtje en dan kun je der niets meer weigerenquote:Op dinsdag 19 september 2006 00:12 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ja ze is denk ik de duivel...
Dan zit je in een verkeerd forum knul!quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:13 schreef Vladimiiiiir het volgende:
[..]
Je hebt het ze veelste ingewikkeld gemaakt, van voetbal naar de paus..![]()
ik zag je topic btw een paar dagen geleden, en ik las t niet..ik dacht nah laat maar..dit is té serieus en te lang om te lezen. Bovendien zaten er geen smileys bij en t zag er allemaal niet zo interessant uit![]()
typisch dom en ongeintereseerd gedrag wat jammergenoeg te veel voorkomtquote:Op dinsdag 19 september 2006 00:13 schreef Vladimiiiiir het volgende:
[..]
Je hebt het ze veelste ingewikkeld gemaakt, van voetbal naar de paus..![]()
ik zag je topic btw een paar dagen geleden, en ik las t niet..ik dacht nah laat maar..dit is té serieus en te lang om te lezen. Bovendien zaten er geen smileys bij en t zag er allemaal niet zo interessant uit![]()
Nah ik vermaak me primaquote:Op dinsdag 19 september 2006 00:14 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dan zit je in een verkeerd forum knul!
Je hebt helemaal geen topics te verpesten lieverd.quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:16 schreef Vladimiiiiir het volgende:
[..]
Nah ik vermaak me prima![]()
Bovendien verpest ik topics met potentie niet omdat TS er dan moeite in heeft gestoken, zoals al is gebleken uit t feit dat ik niet gereageerd heb op jouw topic.
Tsja, bekijk t van de goede kant..ik reageer er dan ook niet op als ik geen zin heb om t te lezen.quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:14 schreef killswitch het volgende:
[..]
typisch dom en ongeintereseerd gedrag wat jammergenoeg te veel voorkomt
ik lees idd niet alles nee, maar een lange OP zonder smileys zal mij niet afschrikkenquote:Op dinsdag 19 september 2006 00:18 schreef Vladimiiiiir het volgende:
[..]
Tsja, bekijk t van de goede kant..ik reageer er dan ook niet op als ik geen zin heb om t te lezen.
En wat doe jij dan? je leest elke topic door, ookal ziet t er niet interessant uit of leuk om te lezen? vermakelijk![]()
Het is ook geen vereiste, maar als zo'n beetje alles ontbreekt wat er in een goed topic moet staan, naar mijn mening tenminste, dan lees ik t alleen even globaal en dan zie ik al voetbal en de paus christendom en boedhisme staan. Geen van allen spreekt me aan, vooral niet een combinatie ervanquote:Op dinsdag 19 september 2006 00:20 schreef killswitch het volgende:
[..]
ik lees idd niet alles nee, maar een lange OP zonder smileys zal mij niet afschrikken
Dude, het was een metafoor!quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:27 schreef Vladimiiiiir het volgende:
[..]
Het is ook geen vereiste, maar als zo'n beetje alles ontbreekt wat er in een goed topic moet staan, naar mijn mening tenminste, dan lees ik t alleen even globaal en dan zie ik al voetbal en de paus christendom en boedhisme staan. Geen van allen spreekt me aan, vooral niet een combinatie ervan![]()
Geloof trouwens dat we een beetje afdwalen, mooi geweest voor vanavond![]()
![]()
je ziet 3 woorden staan die je niet aanspreken en je bent wegquote:Op dinsdag 19 september 2006 00:27 schreef Vladimiiiiir het volgende:
[..]
Het is ook geen vereiste, maar als zo'n beetje alles ontbreekt wat er in een goed topic moet staan, naar mijn mening tenminste, dan lees ik t alleen even globaal en dan zie ik al voetbal en de paus christendom en boedhisme staan. Geen van allen spreekt me aan, vooral niet een combinatie ervan![]()
Geloof trouwens dat we een beetje afdwalen, mooi geweest voor vanavond![]()
![]()
Neeeeee, echt?quote:
Moet ik nou alles wat ik zeg blijven voorkauwen? je weet toch wat globaal lezen inhoudt? de 3 woorden waren als voorbeeld..maar wacht dat begreep je natuurlijk zelf ook al.quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:35 schreef killswitch het volgende:
[..]
je ziet 3 woorden staan die je niet aanspreken en je bent weg
made my point dacht ik zo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |