Leuke serie hoor
![]()
Vooral de portretten zijn erg mooi.
#1 vind ik mooi, maar tegelijkertijd erg druk. Wat meer spelen met scherptediepte of een detailopname van de boten zou het denk ik net iets beter doen; ik blijf nu zoeken waar ik eigenlijk precies moet kijken.
#2 leuk, lekker spontaan en heel typisch
![]()
Het hoedje even wegwerken wat VV al zegt, en de foto iets minder blauw maken, en hij is goed.
#3 is ook een lekker plaat, wellicht kan ie iets meer rood en/of saturation gebruiken, hij komt nu ook wat blauwtjes op mij over. Ook ik twijfel er aan of de horizon helemaal recht is
![]()
#4 op zich wel geinig, maar haalt het niet bij #3. Ik zou 'm hier weglaten, imho voegt deze foto niet echt wat toe.
![]()
Al is het wel een vies aapje
![]()
jammer van de scherpte, maar toch leuk om te hebben.
#6 en #7 gewoon goed, vooral #7 vind ik erg aandoenlijk.. De blik van die man is fantastisch.
#8 ook mooi, fijne kleuren en leuke compositie.
#9 denk ik een heel realistisch beeld van hoe het daar is, en daarom imho ook een sterke foto. Wellicht nog iets meer nabewerking (contrast) maar een goede foto
![]()
.
#10 spectaculair, niet heel scherp en imho minder interessant dan de andere foto's. Maar toch zeker leuk om te hebben van je vakantie
![]()
.
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer,
Gingerfantasies.