Niks schokkend, maar zo heel droog.quote:Op maandag 18 september 2006 21:45 schreef wunderbaum het volgende:
Wat is hier zo schokkend aan of mis ik de grap gewoon
Nee, over 3 maandenquote:Op maandag 18 september 2006 21:46 schreef Jackal_Omega het volgende:
[..]
Niks schokkend, maar zo heel droog.
Ja dan bel ik over 4 maanden wel even terug. Alsof het zo dringend is dan.
Ohquote:Op maandag 18 september 2006 21:46 schreef Jackal_Omega het volgende:
[..]
Het was btw zon telefonische enquete.....dat had ik er inderdaad bij moeten zetten
Precies.quote:Op maandag 18 september 2006 21:45 schreef Q. het volgende:
Volgens mij ben jij hier de josti hoor.
Jawel, dit is namelijk een kuttopic. Dus ik vraag om een slotje.quote:Op maandag 18 september 2006 21:53 schreef Oosthoek het volgende:
-Edit: dan reageer je toch lekker niet.-
ach zoooo!quote:Op maandag 18 september 2006 21:46 schreef Jackal_Omega het volgende:
[..]
Het was btw zon telefonische enquete.....dat had ik er inderdaad bij moeten zetten
Het gaat er gewoon niet om dat mijn vader in Afghanistan zit.quote:Op maandag 18 september 2006 22:45 schreef pomtiedom het volgende:
Uehmmmm....en hij is een randdebiel waarom?
Dat hij niet telepatisch is en weet dat je vader weg is naar Afghanistan?
Dat hij wellicht een bericht had waar alleen je vader wat aan heeft en dat het geen haast heeft?
Ach, het kan ook zo'n enquete of reclamezooi zijn geweest, die hebben aan jouw niets want jij bent niet de eigenaar van het huis (en het geld wat erin zit).
Dat niet. Ik denk dat het al jammer is dat-ie noodzakelijk was voor jouw verwekking.quote:Op maandag 18 september 2006 22:51 schreef Jackal_Omega het volgende:
[..]
Het gaat er gewoon niet om dat mijn vader in Afghanistan zit.
Het was een telefonische enquete die mijn vader moest hebben.
De reactie van: Oh dan bel ik over 3 maanden wel terug (bij een fucking telefonische enquete).
Alsof mijn vader noodzakelijk is voor die enquete.....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |