quote:Op maandag 18 september 2006 22:10 schreef Pietklaaso het volgende:
Toch iemand moet vragen om pics![]()
Bij deze
Die nieuwsserver in je signature he, die geeft een pagina niet gevondenquote:Op maandag 18 september 2006 22:16 schreef cyberstalker het volgende:
Ik dacht al, waarom verdien ik nou niksquote:Op maandag 18 september 2006 22:18 schreef Lod het volgende:
[..]
Die nieuwsserver in je signature he, die geeft een pagina niet gevonden![]()
quote:Op maandag 18 september 2006 21:25 schreef Loonatic het volgende:
ow ow ow Vieze Freddy toch!
Nee, precies hetzelfde juistquote:Op maandag 18 september 2006 23:12 schreef paullo het volgende:
Hebben die broers aan de eettafel ook eens wat anders te vertellen.
Weten ze ook niet, en de vraag kan tevens beter geformuleerd worden als "Maikul weet niet wat de vader is". Maar goed, daar gaat het nu niet om.quote:
"Mams, paps, jullie worden grootoudersquote:Op maandag 18 september 2006 23:44 schreef MouseOver het volgende:
Gelukkig zijn opa en oma wel bekend
En jij bent een vriend van ze?quote:Op maandag 18 september 2006 21:28 schreef ViezeFreddy het volgende:
[..]
Zijn 2 broers, wat het dus nóg droeviger maakt.
Een dna test op een tvquote:Op maandag 18 september 2006 23:54 schreef 2609 het volgende:
misschien kunnen ze dan dna test op dat kind doen net als op tv
Als twee honden vechten om een meid been dan gaat de derde er mee heenquote:Op dinsdag 19 september 2006 00:03 schreef rekenwonder het volgende:
[..]
En jij bent een vriend van ze?
nee domme ik bedoel zoals ze op de tv ook altijd doen zo een test op 2 mensen en dan kunnen ze zien wie de vader isquote:Op dinsdag 19 september 2006 08:58 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Een dna test op een tv![]()
Als er Samsung opstaat weet je toch wie de vader is?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |