wow, klote moment dit hè, gewoon een bloedonderzoek vragen om uit te wijzen wie de vader isquote:Op maandag 18 september 2006 21:24 schreef slaapkamermug het volgende:
hoe oud is ze en hoe ziet ze eruit?
23, dik.quote:Op maandag 18 september 2006 21:24 schreef slaapkamermug het volgende:
hoe oud is ze en hoe ziet ze eruit?
Allicht, als ze zwanger is...quote:Op maandag 18 september 2006 21:25 schreef ViezeFreddy het volgende:
23, dik.
Zijn 2 broers, wat het dus nóg droeviger maakt.quote:Op maandag 18 september 2006 21:26 schreef slaapkamermug het volgende:
[..]
kansloze mannen die eroverheen gegaan zijn dan
![]()
Hij heeft nergens iets gezegd over een eventuele betaling. Misschien is het ook gewoon een slet.quote:Op maandag 18 september 2006 21:25 schreef oor het volgende:
triest is dat altijd
sorry: maar ze is een HOER dan
Alles samen delen hoort ook een grens te hebben idd.quote:Op maandag 18 september 2006 21:28 schreef ViezeFreddy het volgende:
[..]
Zijn 2 broers, wat het dus nóg droeviger maakt.
2 broers samen een trio... dan ben je best wel een naar mannetje als je een sletje met je broer deeltquote:Op maandag 18 september 2006 21:23 schreef ViezeFreddy het volgende:
Zo'n zwanger mokkel die ik ken heeft dus een triotje gedaan met 2 lui, beiden zijn ze in d'r gleuf gekomen en ze weten nu niet wie de vader is, omdat het gewoon een gore stoephoer is.
En het is niet mijn moeder.
quote:Op maandag 18 september 2006 22:10 schreef Pietklaaso het volgende:
Toch iemand moet vragen om pics![]()
Bij deze
Die nieuwsserver in je signature he, die geeft een pagina niet gevondenquote:Op maandag 18 september 2006 22:16 schreef cyberstalker het volgende:
Ik dacht al, waarom verdien ik nou niksquote:Op maandag 18 september 2006 22:18 schreef Lod het volgende:
[..]
Die nieuwsserver in je signature he, die geeft een pagina niet gevonden![]()
quote:Op maandag 18 september 2006 21:25 schreef Loonatic het volgende:
ow ow ow Vieze Freddy toch!
Nee, precies hetzelfde juistquote:Op maandag 18 september 2006 23:12 schreef paullo het volgende:
Hebben die broers aan de eettafel ook eens wat anders te vertellen.
Weten ze ook niet, en de vraag kan tevens beter geformuleerd worden als "Maikul weet niet wat de vader is". Maar goed, daar gaat het nu niet om.quote:
"Mams, paps, jullie worden grootoudersquote:Op maandag 18 september 2006 23:44 schreef MouseOver het volgende:
Gelukkig zijn opa en oma wel bekend
En jij bent een vriend van ze?quote:Op maandag 18 september 2006 21:28 schreef ViezeFreddy het volgende:
[..]
Zijn 2 broers, wat het dus nóg droeviger maakt.
Een dna test op een tvquote:Op maandag 18 september 2006 23:54 schreef 2609 het volgende:
misschien kunnen ze dan dna test op dat kind doen net als op tv
Als twee honden vechten om een meid been dan gaat de derde er mee heenquote:Op dinsdag 19 september 2006 00:03 schreef rekenwonder het volgende:
[..]
En jij bent een vriend van ze?
nee domme ik bedoel zoals ze op de tv ook altijd doen zo een test op 2 mensen en dan kunnen ze zien wie de vader isquote:Op dinsdag 19 september 2006 08:58 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Een dna test op een tv![]()
Als er Samsung opstaat weet je toch wie de vader is?![]()
Mochten ze nog blij zijn dat het geen chlamydia was zeg !quote:Op maandag 18 september 2006 22:14 schreef Son-Of-A-Gun het volgende:
Zo ken ik hem ook, maar dan was het vrouwtje niet zwanger, maar zaten die 2 kerels met een SOA bij de dokter op maandagmorgen, chlymidia bleek uit de test![]()
Ooooh.quote:Op dinsdag 19 september 2006 11:15 schreef 2609 het volgende:
[..]
nee domme ik bedoel zoals ze op de tv ook altijd doen zo een test op 2 mensen en dan kunnen ze zien wie de vader is
Volgende quote.....quote:Op maandag 18 september 2006 schreef ViezeFreddy de volgende topic titel
Mokkel weet niet wie de vader is.
Topic starter blaat dus...quote:
quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:56 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Volgende quote.....
[..]
Topic starter blaat dus...
quote:mok·kel (het, de ~ (v.), ~s)
1 [inf.] meisje, jonge vrouw
quote:
quote:mok·kel (het, de ~ (v.), ~s)
1 [inf.] aantrekkelijk meisje, mooie vrouw
On-topic: Daar ben je mooi klaar mee dan. Probleem is ook nog eens dat het DNA waarschijnlijk heel erg op elkaar gaat lijken.quote:puk·kel (de ~ (m.), ~s)
1 [inf.] aantrekkelijke, pus-spuitende bult
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |