abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41971508
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 23:53 schreef s0k het volgende:
Wat wel apart is, of ik zal het wel de conversatie tussen Mahone en zn huisdealer niet goed begrepen hebben, is dat zn 'pen-pilletjes' compleet anders zijn dan die hij in deze episode kocht. Iig qua vorm, en kan me niet voorstellen dat mahone zo'n modenicht is dat hij eigenlijk perse grote blauwe pillen wilt hebben.
dat viel mij ook op, die pillen leken een stuk kleiner
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_41972043
Het viel me op de C-Note, toen hij die laptop leende met als smoes dat hij zijn email wilde bekijken, zomaar even inlogde op een beveiligde US Army site om die ranch te vinden? Heb ik iets gemist in zijn backstory, of is dit een hint naar een kant van hem die we nog niet eerder gezien hebben?
Small minds, cold hearts and lost souls are the most dangerous weapons of mass destruction
pi_41972240
quote:
Op woensdag 20 september 2006 01:22 schreef 1.61803399 het volgende:
Het viel me op de C-Note, toen hij die laptop leende met als smoes dat hij zijn email wilde bekijken, zomaar even inlogde op een beveiligde US Army site om die ranch te vinden? Heb ik iets gemist in zijn backstory, of is dit een hint naar een kant van hem die we nog niet eerder gezien hebben?
Hij heeft in het leger gezeten in Afghanistan/Irak (volgens mij de eerste) waarbij hij voor iets is gepakt wat hij niet heeft gedaan (ben even vergeten wat).

Goede episode dit. De reünie was zeker goed uitgewerkt en zoals iemand anders in dit topic al opmerkte was het allemaal wat realistischer. Beste episode van S2 tot nu toe imo.
  woensdag 20 september 2006 @ 01:54:30 #179
43792 Miguel
No Hay Igual!
pi_41972559
quote:
Op woensdag 20 september 2006 01:33 schreef Shogo het volgende:
Hij heeft in het leger gezeten in Afghanistan/Irak (volgens mij de eerste) waarbij hij voor iets is gepakt wat hij niet heeft gedaan (ben even vergeten wat).
Ja, en als je een dishonorable discharge om je oren krijgt kun je na zo'n lange tijd ook nog gewoon even lekker inloggen daar
pi_41972660
quote:
Op woensdag 20 september 2006 01:54 schreef Miguel het volgende:

[..]

Ja, en als je een dishonorable discharge om je oren krijgt kun je na zo'n lange tijd ook nog gewoon even lekker inloggen daar
Oh jah dat wou ik ook nog neerzetten. Ja dat is idd behoorlijk onlogisch, toch een van de weinig onlogisch dingen in deze episode dan. Triest gesteld met de beveiliging van de US Army.
  woensdag 20 september 2006 @ 07:04:06 #181
108862 a-child-in-chains
weight of the world is a bitch
pi_41973651
Ik heb gister ep. 05 gezien. Em ik moet zeggen, ik vond em wel spannend!
Alleen mensen met liefde in hun leven groeien voorspoedig en worden sterker.
No room for the unlucky.
pi_41974286
altijd leuk om te zien, mensen die maar blijven zoeken naar dingen die maar niet kunnen kloppen of niet realistisch zouden kunnen zijn. Brrrr het is een serie, niet het echte leven, in het echt waren die piepos al 80 keer opgepakt!
  woensdag 20 september 2006 @ 08:41:17 #183
94120 sjerren
Koetsjie koetsjie koe
pi_41974323
quote:

[..]

Drank naar binnen smokkelen .. Heeft ie wel degelijk gedaan, maar dit moest hij van zn officier .. De reden dat diezelfde officier hem verlinkt heeft, is omdat C-note gezien heeft dat er gevangenen werden gemarteld, en aangezien dit strafbaar is, heeft ie dit gemeld.
Kennelijk vond de officier dat martelen geen probleem en heeft oneerbiedig laten ontslaan.
(__/)
(='.'=)
(")_(") http://www.whoopsiedaisy.nl
~ My room is not messy; It's an obstacle course designed to keep me fit!
pi_41974344
quote:
Op woensdag 20 september 2006 08:41 schreef sjerren het volgende:

[..]

Drank naar binnen smokkelen .. Heeft ie wel degelijk gedaan, maar dit moest hij van zn officier .. De reden dat diezelfde officier hem verlinkt heeft, is omdat C-note gezien heeft dat er gevangenen werden gemarteld, en aangezien dit strafbaar is, heeft ie dit gemeld.
Kennelijk vond de officier dat martelen geen probleem en heeft oneerbiedig laten ontslaan.
En vervolgens had hij thuis geen werk.. en issie tegen zijn zin in gestolen goederen gaan vervoeren. Dįįr issie uiteindelijk voor in Fox River beland!
I ♥ PB
  woensdag 20 september 2006 @ 08:43:58 #185
94120 sjerren
Koetsjie koetsjie koe
pi_41974356
quote:
Op woensdag 20 september 2006 08:37 schreef ASroma het volgende:
altijd leuk om te zien, mensen die maar blijven zoeken naar dingen die maar niet kunnen kloppen of niet realistisch zouden kunnen zijn. Brrrr het is een serie, niet het echte leven, in het echt waren die piepos al 80 keer opgepakt!
mja kzag trivia over hele seizoen 1, als je eens nagaat wat er allemaal niet klopt enzo.
Moet je niet eens bij stil staan. Hoe vaak je ziet dat iemand eerst daar stond en later weer ergens anders ..Zo is er met elke serie wel wat, t hoeft ook niet geheel realistisch te zijn, als t maar zo oogt...
(__/)
(='.'=)
  woensdag 20 september 2006 @ 08:45:31 #186
94120 sjerren
Koetsjie koetsjie koe
pi_41974384
quote:
Op woensdag 20 september 2006 08:42 schreef miss-scofield het volgende:

[..]

En vervolgens had hij thuis geen werk.. en issie tegen zijn zin in gestolen goederen gaan vervoeren. Dįįr issie uiteindelijk voor in Fox River beland!
haha precies ! Opgestookt door zn dikke neef die later de wasophaler in Fox is
(__/)
(='.'=)
  woensdag 20 september 2006 @ 08:53:30 #187
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_41974501
quote:
Op woensdag 20 september 2006 08:45 schreef sjerren het volgende:

[..]

haha precies ! Opgestookt door zn dikke neef die later de wasophaler in Fox is
ho ho ho... dat was fernando sucre ... niet C-note......
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  woensdag 20 september 2006 @ 09:02:58 #188
94120 sjerren
Koetsjie koetsjie koe
pi_41974628
quote:
Op woensdag 20 september 2006 08:53 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

ho ho ho... dat was fernando sucre ... niet C-note......
whhaha mjuh sorrie ! je hebt helemaal gelijk ..
die neef was van sucre.
C-note was overgehaald door zn zwager, die m later zo veel mogelijk heeft proberen te helpen met vervoer, zn vrouw en kids. ed
surrieee
(__/)
(='.'=)
  woensdag 20 september 2006 @ 09:05:23 #189
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_41974676
quote:
Op woensdag 20 september 2006 09:02 schreef sjerren het volgende:

[..]

whhaha mjuh sorrie ! je hebt helemaal gelijk ..
die neef was van sucre.
C-note was overgehaald door zn zwager, die m later zo veel mogelijk heeft proberen te helpen met vervoer, zn vrouw en kids. ed
surrieee
ik vergis me ook in al die achtergrond verhalen hoor
stay frosty
pi_41974749
een 'structural engineer' , is dat bouwkundig of civiel ? want bouwkundigen hebben nou niet bepaald t predikaat slim, wel creatief niw

wel erg jammer dat Abruzzi doorzeefd is, was na T-bag mijn favo badguy . may he rest in peace hoop wel dat die (t)weener snel opgepakt wordt want kan m niet uitstaan
"Religion is simply a parasite on a much older moral sense"
  woensdag 20 september 2006 @ 09:17:34 #191
94120 sjerren
Koetsjie koetsjie koe
pi_41974875
quote:
Op woensdag 20 september 2006 09:10 schreef Razz_Gul het volgende:
een 'structural engineer' , is dat bouwkundig of civiel ? want bouwkundigen hebben nou niet bepaald t predikaat slim, wel creatief niw

wel erg jammer dat Abruzzi doorzeefd is, was na T-bag mijn favo badguy . may he rest in peace hoop wel dat die (t)weener snel opgepakt wordt want kan m niet uitstaan
Bouwkundig toch ?
Maar hij lijdt aan iets wat wij zouden omschrijven als een ziekte
Hij ziet dingen in details , details waar onze hersenen zich voor afsluiten
Zoals ze in de serie uitlegden
Neem bv een lamp .. Wij zien gewoon een lamp, wel de structuur en all, maar meer niet ...
Hij ziet elk detail er in, elk klein ding. Onze hersenen sluiten dat af om dat wij daar compleet gek van worden, niet omdat we dom zijn, maar die details niet interressant zijn ..Hij wordt dan ook beschouwd als soort van "genie"
Dit kwam naar voor in de episode waarin de doc gaat spitten naar scofields achtergrond
(__/)
(='.'=)
pi_41975216
Volgensmij is Scofield gewoon een ingenieur hoor, en die hebben aardig goede hersens.
Amen.
pi_41975567
quote:
Op woensdag 20 september 2006 09:17 schreef sjerren het volgende:

[..]

Bouwkundig toch ?
Maar hij lijdt aan iets wat wij zouden omschrijven als een ziekte
Hij ziet dingen in details , details waar onze hersenen zich voor afsluiten
Zoals ze in de serie uitlegden
Neem bv een lamp .. Wij zien gewoon een lamp, wel de structuur en all, maar meer niet ...
Hij ziet elk detail er in, elk klein ding. Onze hersenen sluiten dat af om dat wij daar compleet gek van worden, niet omdat we dom zijn, maar die details niet interressant zijn ..Hij wordt dan ook beschouwd als soort van "genie"
Dit kwam naar voor in de episode waarin de doc gaat spitten naar scofields achtergrond
joh }
thnx voor de opfrisser maar dat had ik al door
had t over bouwkundigen in algemeen en wat dat structural engineer nou precies betekend. als ik Wiki raadpleeg kan dat zowel civiel als bouwkundig zijn, dit zijn dan wel vakgebieden die veel overlap hebben. nee dit heeft niets met de serie zelf te maken
"Religion is simply a parasite on a much older moral sense"
pi_41978534
quote:
Op woensdag 20 september 2006 09:05 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

ik vergis me ook in al die achtergrond verhalen hoor
wie is die chick in je avater?
  woensdag 20 september 2006 @ 12:04:37 #195
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_41978940
quote:
Op woensdag 20 september 2006 11:50 schreef ASroma het volgende:

[..]

wie is die chick in je avater?
geen idee..... maar zeg het maar niet tegen mn vriendin
stay frosty
  Donald Duck held woensdag 20 september 2006 @ 12:35:37 #196
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_41979820
quote:
Dranksmokkel het kamp in. Met goedkeuring van z'n superieuren, die er natuurlijk zelf van dronken.
Toen Franklin mishandeling van gevangenen wilde rapporteren werd hij oneervol ontslagen wegens smokkel.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_41980084
Ik heb te doen met onze neger
Was een erg strakke aflevering btw, 15 of 16 van season 1 was het. (als ik het met goed herriner)
pi_41980099
ep 16, alle terugblikken van iedereen.
I ♥ PB
pi_41980160
quote:
Op woensdag 20 september 2006 12:47 schreef miss-scofield het volgende:
  woensdag 20 september 2006 @ 13:17:05 #200
94120 sjerren
Koetsjie koetsjie koe
pi_41980921
quote:
Op woensdag 20 september 2006 12:47 schreef miss-scofield het volgende:
Brothers Keeper heet ie toch ?
(__/)
(='.'=)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')