dat viel mij ook op, die pillen leken een stuk kleinerquote:Op dinsdag 19 september 2006 23:53 schreef s0k het volgende:
Wat wel apart is, of ik zal het wel de conversatie tussen Mahone en zn huisdealer niet goed begrepen hebben, is dat zn 'pen-pilletjes' compleet anders zijn dan die hij in deze episode kocht. Iig qua vorm, en kan me niet voorstellen dat mahone zo'n modenicht is dat hij eigenlijk perse grote blauwe pillen wilt hebben.

Hij heeft in het leger gezeten in Afghanistan/Irak (volgens mij de eerste) waarbij hij voor iets is gepakt wat hij niet heeft gedaan (ben even vergeten wat).quote:Op woensdag 20 september 2006 01:22 schreef 1.61803399 het volgende:
Het viel me op de C-Note, toen hij die laptop leende met als smoes dat hij zijn email wilde bekijken, zomaar even inlogde op een beveiligde US Army site om die ranch te vinden? Heb ik iets gemist in zijn backstory, of is dit een hint naar een kant van hem die we nog niet eerder gezien hebben?

Ja, en als je een dishonorable discharge om je oren krijgt kun je na zo'n lange tijd ook nog gewoon even lekker inloggen daarquote:Op woensdag 20 september 2006 01:33 schreef Shogo het volgende:
Hij heeft in het leger gezeten in Afghanistan/Irak (volgens mij de eerste) waarbij hij voor iets is gepakt wat hij niet heeft gedaan (ben even vergeten wat).

Oh jah dat wou ik ook nog neerzetten.quote:Op woensdag 20 september 2006 01:54 schreef Miguel het volgende:
[..]
Ja, en als je een dishonorable discharge om je oren krijgt kun je na zo'n lange tijd ook nog gewoon even lekker inloggen daar![]()

Drank naar binnen smokkelen .. Heeft ie wel degelijk gedaan, maar dit moest hij van zn officier .. De reden dat diezelfde officier hem verlinkt heeft, is omdat C-note gezien heeft dat er gevangenen werden gemarteld, en aangezien dit strafbaar is, heeft ie dit gemeld.quote:Op woensdag 20 september 2006 01:33 schreef Shogo het volgende:
[..]
Hij heeft in het leger gezeten in Afghanistan/Irak (volgens mij de eerste) waarbij hij voor iets is gepakt wat hij niet heeft gedaan (ben even vergeten wat).

En vervolgens had hij thuis geen werk.. en issie tegen zijn zin in gestolen goederen gaan vervoeren. Dįįr issie uiteindelijk voor in Fox River beland!quote:Op woensdag 20 september 2006 08:41 schreef sjerren het volgende:
[..]
Drank naar binnen smokkelen .. Heeft ie wel degelijk gedaan, maar dit moest hij van zn officier .. De reden dat diezelfde officier hem verlinkt heeft, is omdat C-note gezien heeft dat er gevangenen werden gemarteld, en aangezien dit strafbaar is, heeft ie dit gemeld.
Kennelijk vond de officier dat martelen geen probleem en heeft oneerbiedig laten ontslaan.

mja kzag trivia over hele seizoen 1, als je eens nagaat wat er allemaal niet klopt enzo.quote:Op woensdag 20 september 2006 08:37 schreef ASroma het volgende:
altijd leuk om te zien, mensen die maar blijven zoeken naar dingen die maar niet kunnen kloppen of niet realistisch zouden kunnen zijn. Brrrr het is een serie, niet het echte leven, in het echt waren die piepos al 80 keer opgepakt!![]()

haha precies ! Opgestookt door zn dikke neef die later de wasophaler in Fox isquote:Op woensdag 20 september 2006 08:42 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
En vervolgens had hij thuis geen werk.. en issie tegen zijn zin in gestolen goederen gaan vervoeren. Dįįr issie uiteindelijk voor in Fox River beland!

ho ho ho... dat was fernando sucre ... niet C-note......quote:Op woensdag 20 september 2006 08:45 schreef sjerren het volgende:
[..]
haha precies ! Opgestookt door zn dikke neef die later de wasophaler in Fox is

whhaha mjuh sorrie ! je hebt helemaal gelijk ..quote:Op woensdag 20 september 2006 08:53 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ho ho ho... dat was fernando sucre ... niet C-note......

quote:Op woensdag 20 september 2006 09:02 schreef sjerren het volgende:
[..]
whhaha mjuh sorrie ! je hebt helemaal gelijk ..
die neef was van sucre.
C-note was overgehaald door zn zwager, die m later zo veel mogelijk heeft proberen te helpen met vervoer, zn vrouw en kids. ed
surrieee

Bouwkundig toch ?quote:Op woensdag 20 september 2006 09:10 schreef Razz_Gul het volgende:
een 'structural engineer' , is dat bouwkundig of civiel ? want bouwkundigen hebben nou niet bepaald t predikaat slim, wel creatiefniw
wel erg jammer dat Abruzzi doorzeefd is, was na T-bag mijn favo badguy . may he rest in peacehoop wel dat die (t)weener snel opgepakt wordt want kan m niet uitstaan
![]()

joh }quote:Op woensdag 20 september 2006 09:17 schreef sjerren het volgende:
[..]
Bouwkundig toch ?
Maar hij lijdt aan iets wat wij zouden omschrijven als een ziekte
Hij ziet dingen in details , details waar onze hersenen zich voor afsluiten
Zoals ze in de serie uitlegden
Neem bv een lamp .. Wij zien gewoon een lamp, wel de structuur en all, maar meer niet ...
Hij ziet elk detail er in, elk klein ding. Onze hersenen sluiten dat af om dat wij daar compleet gek van worden, niet omdat we dom zijn, maar die details niet interressant zijn ..Hij wordt dan ook beschouwd als soort van "genie"
Dit kwam naar voor in de episode waarin de doc gaat spitten naar scofields achtergrond

wie is die chick in je avater?quote:Op woensdag 20 september 2006 09:05 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]ik vergis me ook in al die achtergrond verhalen hoor

geen idee..... maar zeg het maar niet tegen mn vriendinquote:

Dranksmokkel het kamp in. Met goedkeuring van z'n superieuren, die er natuurlijk zelf van dronken.quote:Op woensdag 20 september 2006 01:33 schreef Shogo het volgende:

quote:Op woensdag 20 september 2006 12:47 schreef miss-scofield het volgende:
ep 16, alle terugblikken van iedereen.

Brothers Keeper heet ie toch ?quote:Op woensdag 20 september 2006 12:47 schreef miss-scofield het volgende:
ep 16, alle terugblikken van iedereen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |