abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41928971
Linguam Latinam --> Plebs.

Ook wel Latijn voor 'het volk'.
Een gewone sterveling ook wel 'plebejer'.

En ik erger me kapot aan het plebs. Als je ooit smiddags naar die belspelletjes kijkt dan zie je wat het plebs is.

Het plebs zijn o.a.: (vul straks zelf maar aan wat nog meer):

- De Ria's, Pia's, Mia's en Lia's, die elke dag tot vervelens toe Gigi Ravelli lastig vallen met o.a. dubbele antwoorden, domme antwoorden, te makkelijke antwoorden bij het raden van een woord.

- Domme Henk en werkloze Egbert, die tot 5x toe op een middag bellen en dan gaan lopen klagen dat ze er niet doorkomen. (Alsof er iemand een ruk om geeft)

- Mensen die te dom zijn eens dingen te begrijpen. En dan dingen gaan lopen blèren over het WTC alsof ze er verstand van hebben. ( Staal kan niet verbranden, en de temp was te laag dus kon het nooit instorten). Als staal warm wordt verliest het zijn kracht en breekt het dus wel, maar zo slim waren ze nog niet.

- Wouter Bos. Plebejer pur sang. Als er 1 iemand in de gezondheidszorg klaagt over de wachttijden dan is Woutertje Bos de eerste die wat te melden heeft een dag later. Echter, als er 3 dagen daarna een dokter een fout maakt, is Woutertje Bos de eerste die flink gaat bezuinigen in de gezondheidszorg en pleit voor betere opleidingen. Waar het geld vandaan komt voor alle plannen van Dhr. Bos weet niemand.

- 'Partysquad' --> Bende mongolen zijn het. Een liedje wordt echt niet 'standaard' gaaf als je termen als 'neger, slet, hoer, me chicca en fissa' gaat lopen blèren. Dat het echter aanslaat bij alle productiemedewerkers, garagehouders, koks, en vmbo'ers zorgt voor een verkoop van minstens 50.000 cd'tjes. In Nederland goed voor een mega stip op 1. Zonde.

- Mensen op de Frontpage. Vandaag op nieuwnieuws ook weer een voorbeeld van een man ik meen met z'n been ofzo die was gevallen. 2e reply: Darwin Award . Zo'n volk moeten ze de handen van ze lijf afraggen.

- Mensen die voetbalsupporters hooligans vinden. Blèren hoog en laag alsof ze er wat vanaf weten. Wat in de krant staat is altijd waar volgens hen. Ik zou zeggen neem een seizoenskaart van 1 van de 3 topclubs en draai een jaartje mee. Kijken wat je dan te zeggen hebt.

- Mensen die zooi bij Tell Sell kopen, anti-rimpelcrème kopen of afvalproducten kopen. 1 grote oplichterij en allemaal neppe shit. Wie dat koopt, of overweegt te kopen mag de prijs die het product kost storten op mijn girorekening. Dan weet je tenminste dat je je geld wèl nuttig besteed hebt.

Zo dat was mijn klacht over het 'plebs'.
JOHNNY HEITINGA
pi_41929106
Whaha, wat een puik topique!
Moet je, kut?
Adriana (L)
  maandag 18 september 2006 @ 20:04:43 #3
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_41929156
quote:
- De Ria's, Pia's, Mia's en Lia's, die elke dag tot vervelens toe Gigi Ravelli lastig vallen met o.a. dubbele antwoorden, domme antwoorden, te makkelijke antwoorden bij het raden van een woord.
Zijn er domme of makkelijke antwoorden bij dat soort programma's?

Tetten-voor-het-plebs-topics zijnw el weer leuk in ONZ.
  maandag 18 september 2006 @ 20:07:01 #4
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_41929220
100% mee eens! Ze zorgen er echter wel voor dat de economie blijft draaien: al die rotzooi e.d. die verkocht wordt is goed voor de economie.
  maandag 18 september 2006 @ 20:07:37 #5
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_41929237
Geen slecht topic. Je mist alleen nog het puntje van mensen die altijd een een of andere domme mening hebben over politiek en die te pas en te onpas het zinnetje 'ja tis allemaal duurde geworde me die euro' gebruiken.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_41929283
quote:
Op maandag 18 september 2006 20:04 schreef dubidub het volgende:

[..]

Zijn er domme of makkelijke antwoorden bij dat soort programma's?

Tetten-voor-het-plebs-topics zijnw el weer leuk in ONZ.
We zoeken een woord.

water.....
water.....
water....

Gigi: En we hebben een beller. Met wie spreek ik?

Beller: Ja hoi met Betsy, stal 7 nummer 27, uut Drenth'n. Volgens mij is het waterplas.

Gigi: Nee helaas dat antwoord is pas 450 keer gegeven.

Beller: shit en ik kum d'r al zo moeilijk doorheen... kan dat niet....

Regie: klik weg...

Gigi: Zo die mevrouw had het ook niet goed....

Reken maar dat die antwoorden bestaan jah.
JOHNNY HEITINGA
pi_41929299
Wat een OP
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
pi_41929315
Echter ontgaat jouw het feit dat iedereen ten onrechte en voor de grep Darwin Award overal bij roept, om mensen zoals jouw op de zenuwen te zitten.
Ik post om het posten.
pi_41929346
quote:
Op maandag 18 september 2006 20:07 schreef TC03 het volgende:
Geen slecht topic. Je mist alleen nog het puntje van mensen die altijd een een of andere domme mening hebben over politiek en die te pas en te onpas het zinnetje 'ja tis allemaal duurde geworde me die euro' gebruiken.
Jah dat euro plebs heb je ook nog jah. Vre-se-lijk
JOHNNY HEITINGA
pi_41929483
quote:
Op maandag 18 september 2006 19:58 schreef Camplo het volgende:

- Mensen die zooi bij Tell Sell kopen, anti-rimpelcrème kopen of afvalproducten kopen. 1 grote oplichterij en allemaal neppe shit. Wie dat koopt, of overweegt te kopen mag de prijs die het product kost storten op mijn girorekening. Dan weet je tenminste dat je je geld wèl nuttig besteed hebt.
En dan vervolgens natuurlijk steen en been klagen bij Kassa, of Opgelicht. Entertainment is't.
pi_41929512
quote:
Op maandag 18 september 2006 20:07 schreef TC03 het volgende:
Als Pim nog had geleefd hè...
pi_41929515
Dat lucht op he?
Wat heb je aan al die 10en als je geeneens een chick kunt scoren?
pi_41929540
Goed topic

Alleen je ergert je eraan, da's minder. Ze zijn namelijk in de meerderheid enzo.
Hier stond een kutsig.
Hier staat nu wederom een kutsig.
pi_41929610
quote:
Op maandag 18 september 2006 20:17 schreef borisbanaan het volgende:
Goed topic [afbeelding]

Alleen je ergert je eraan, da's minder. Ze zijn namelijk in de meerderheid enzo.
Wie bepaalt de top 40 bijv dan?
JOHNNY HEITINGA
  maandag 18 september 2006 @ 20:20:53 #15
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_41929642
quote:
Op maandag 18 september 2006 20:11 schreef Camplo het volgende:

[..]

Jah dat euro plebs heb je ook nog jah. Vre-se-lijk
En dan vooral die mongolen die zelfs nu nog alles omrekenen naar de gulden.
pi_41929760
quote:
Op maandag 18 september 2006 20:20 schreef BrauN het volgende:

[..]

En dan vooral die mongolen die zelfs nu nog alles omrekenen naar de gulden.
Jah. Kijk zie je dat. Pak melk lekker

Gek, dat pak kost omgerekend twee-gulden-zeventig...

Boh echt?

Kindjes van 4 weten niet eens meer wat een gulden is.
JOHNNY HEITINGA
pi_41929770
Goed topic .

hoewel ik er niet altijd even blij mee ben herken ik me wel in wat je roept, ik snap soms echt niet hoe sommige mensen zo erg dom kunnen zijn.
I went clubbing. Softest coat ever.
pi_41929828
quote:
Op maandag 18 september 2006 20:23 schreef Camplo het volgende:
Kindjes van 4 weten niet eens meer wat een gulden is.
Gek he? Kinderen die nu 4 zijn, zijn in 2002 geboren. En op 1 januari 2002 werd de Euro ingevoerd, dus hebben zij de Gulden nooit meegemaakt.
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
pi_41929874
quote:
Op maandag 18 september 2006 20:25 schreef Lucifer_Doosje het volgende:

[..]

Gek he? Kinderen die nu 4 zijn, zijn in 2002 geboren. En op 1 januari 2002 werd de Euro ingevoerd, dus hebben zij de Gulden nooit meegemaakt.
Dus is het niet zinvol terug te rekenen naar de gulden.

Goedemorgen
JOHNNY HEITINGA
pi_41929932
quote:
Op maandag 18 september 2006 20:09 schreef Furious het volgende:
Echter ontgaat jouw het feit dat iedereen ten onrechte en voor de grep Darwin Award overal bij roept, om mensen zoals jouw op de zenuwen te zitten.
Hetzelfde met RIP aan de nabestaanden. Het is grappig om te zien dat er echt àltijd iemand commentaar over zulke opmerkingen heeft .
pi_41930308
Gelukkig ben jij perfect!
pi_41930309

Is die Gigi Ravelli ook zo'n sloeri die van die 0900-spelletjes presenteert? En kijk jij überhaupt naar die bagger? Gefeliciteerd! U behoort ook tot het plebs!
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_41930359
quote:
Op maandag 18 september 2006 20:36 schreef Ferdo het volgende:

Is die Gigi Ravelli ook zo'n sloeri die van die 0900-spelletjes presenteert? En kijk jij überhaupt naar die bagger? Gefeliciteerd! U behoort ook tot het plebs!
Wat moet je anders kijken smiddags?

Dus kijk ik maar comedy. Ik bel toch niet op of wel soms?
JOHNNY HEITINGA
pi_41930403
quote:
Op maandag 18 september 2006 19:58 schreef Camplo het volgende:
Linguam Latinam --> Plebs.

Ook wel Latijn voor 'het volk'.
Een gewone sterveling ook wel 'plebejer'.

- Mensen die voetbalsupporters hooligans vinden. Blèren hoog en laag alsof ze er wat vanaf weten. Wat in de krant staat is altijd waar volgens hen. Ik zou zeggen neem een seizoenskaart van 1 van de 3 topclubs en draai een jaartje mee. Kijken wat je dan te zeggen hebt.
wat was ook alweer volkssport #1? ohyeah
  maandag 18 september 2006 @ 20:43:40 #25
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_41930612
quote:
Op maandag 18 september 2006 20:37 schreef Camplo het volgende:

[..]

Wat moet je anders kijken smiddags?

Dus kijk ik maar comedy. Ik bel toch niet op of wel soms?
Eh, Camplo, mensen die 's middags tv kijken horen ook best wel bij het plebs hoor.

KORTOM: DARWIN AWARD VOOR CAMPLO!!!11!! ;d:D ::D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')