Daar let ik ook altijd opquote:Op maandag 18 september 2006 20:04 schreef scanman01 het volgende:
Gelukkig staat er wel dubbel R trouwens
Yesquote:
Hoerig en een maatje te grootquote:Op maandag 18 september 2006 20:35 schreef charmed_angel het volgende:
at een walgelijke schoenen
Ik ook.quote:
Die schoenen zijn wel geil ja, maar dat blouseje?quote:
tuurlijk doet het altijd goed, beetje dramaquote:Op maandag 18 september 2006 20:37 schreef Day het volgende:
Ga ze nu weer die Monique-gate uitmelken?
Ik ookquote:Op maandag 18 september 2006 20:40 schreef Frank-NL het volgende:
Ach, ik vind Rob best okee.
Ik nietquote:Op maandag 18 september 2006 20:40 schreef Frank-NL het volgende:
Ach, ik vind Rob best okee.
Eerder de vader van Jop uit de busquote:
geweldig t is de vader van harry potter met zn bliksem littekenquote:
quote:Op maandag 18 september 2006 20:44 schreef Myriam1978 het volgende:
Constant close-up op Rob vind ik gewoon erg gźnant...
Je gaat toch niet stemmenquote:Op maandag 18 september 2006 20:43 schreef Marrije het volgende:
Hilde denkt dat ze erin blijft, ik heb op je gestemd HIL!!
quote:Op maandag 18 september 2006 20:44 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
als een loser voor het BB huis gaan staan schreeuwen
alles bij Hilde is misplaatst.quote:Op maandag 18 september 2006 20:45 schreef CartWOman het volgende:
Misplaatste arrogantie van Hilde, die kop erbij...![]()
Ik vond dat juist een geweldige actiequote:Op maandag 18 september 2006 20:44 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
als een loser voor het BB huis gaan staan schreeuwen
wil je dat echt wetenquote:Op maandag 18 september 2006 20:46 schreef TheVulture het volgende:
Is het qua kijkcijfers trouwens al iets beter? of zijn ze echt dramatisch laag?
want, gezeik weet je als je vrouw daar aan begintquote:Op maandag 18 september 2006 20:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik vond dat juist een geweldige actie![]()
Toch hoop ik stiekum dat het kreng erin blijft.quote:Op maandag 18 september 2006 20:45 schreef CartWOman het volgende:
Misplaatste arrogantie van Hilde, die kop erbij...![]()
nee, zal wel niet live zijnquote:Op maandag 18 september 2006 20:46 schreef puntoortje het volgende:
zal bridget vanavond met die levensgevaarlijke schoenen onderuit gaan!!
Zijn ze zo slecht dan?quote:
Gooi ik er nog eentje voor Hilde tegenaanquote:Op maandag 18 september 2006 20:46 schreef versabommie het volgende:
kep toch ff gestemd voor e10, die zieke takketrol moet eruit!
Dat wordt écht lachen, ik zie z'n fanatieke kop al voor me.quote:
E10 mag van mij oprotten idd.quote:Op maandag 18 september 2006 20:46 schreef flugeltje het volgende:
Ik vind eigenlijk dat Hilde moet blijven
Ik wil mezelf nog lekker blijven ergeren...
Ik ook!quote:Op maandag 18 september 2006 20:48 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dat wordt écht lachen, ik zie z'n fanatieke kop al voor me.![]()
Dan kan hij zoals beloofd zijn drol draaien en aan Hillie laten zien.quote:Op maandag 18 september 2006 20:46 schreef Frank-NL het volgende:
Marcel gaat een leuke nacht tegemoet als HIlde eruit gaat.
quote:Op maandag 18 september 2006 20:49 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
Rob lijkt van voren op Bert, van Bert & Ernie.
We zijn nu met drie mobieltjes en 2 normale foons aan het stemmen ! Die kutHilde gaat eruitquote:Op maandag 18 september 2006 20:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
Gooi ik er nog eentje voor Hilde tegenaan![]()
Met een ambulance.quote:Op maandag 18 september 2006 20:50 schreef CartWOman het volgende:
Ben benieuwd hoe Hilde in de studio komt... de uitzending loopt een half uur uit.![]()
En hoe Bridget zich gaat opstellen.![]()
Ze hebben al een rolstoel voor haar klaarstaan.quote:Op maandag 18 september 2006 20:50 schreef CartWOman het volgende:
Ben benieuwd hoe Hilde in de studio komt... de uitzending loopt een half uur uit.![]()
quote:Op maandag 18 september 2006 20:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Regulier: 242.000
Live: 352.000
Herhaling: 54.000
Maandag 11 september
dinsdag: 152.000
quote:Op maandag 18 september 2006 20:51 schreef versabommie het volgende:
We zijn nu met drie mobieltjes en 2 normale foons aan het stemmen ! Die kutHilde gaat eruit![]()
Hij lijkt op Bert en Ernie tegelijkertijd! Wat een mafkees die vent. Potentiele psychopaat, let op mijn woorden. Als Tijn eruit gaat staat hem nog wat te wachten...quote:Op maandag 18 september 2006 20:49 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
heb je die shot?quote:Op maandag 18 september 2006 20:49 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
Dan moet je niet op Hilde stemmenquote:Op maandag 18 september 2006 20:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
We zijn nu met drie mobieltjes en 2 normale foons aan het stemmen ! Die kutHilde gaat eruit![]()
Tuurlijk, waarom denk je dat ze vanmiddag in het huis moesten zijn? Dit was om de boel aan te passen voor de rolstoel!quote:Op maandag 18 september 2006 20:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze hebben al een rolstoel voor haar klaarstaan.![]()
Daar kan ik niet tegenopquote:Op maandag 18 september 2006 20:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
wijn gedronkenquote:Op maandag 18 september 2006 20:53 schreef TheVulture het volgende:
Ok, ben er dus twee weken uitgeweest... wat heeft Hilde de afgelopen twee weken allemaal uitgespookt?
quote:Op maandag 18 september 2006 20:53 schreef flugeltje het volgende:
Jongens... Jullie snappen het niet
Hilde moet blijven. Dat is goed voor de irritatiefactor...
quote:Op maandag 18 september 2006 20:53 schreef TheVulture het volgende:
Ok, ben er dus twee weken uitgeweest... wat heeft Hilde de afgelopen twee weken allemaal uitgespookt?
3 dingen: gerookt, gedronken en ge-irriteerd...quote:Op maandag 18 september 2006 20:53 schreef TheVulture het volgende:
E10 wordt meer gehaat volgns mijquote:Op maandag 18 september 2006 20:53 schreef flugeltje het volgende:
Zie je wat dat betreft niets in E10 dan?quote:Op maandag 18 september 2006 20:53 schreef flugeltje het volgende:
Neem de show van vanavond maar op en leef je uit maar laat ons verder met rust...quote:Op maandag 18 september 2006 20:53 schreef flugeltje het volgende:
Dat snap ik heeeeel goed, stem niet voor niets voor Hilliequote:Op maandag 18 september 2006 20:53 schreef flugeltje het volgende:
hoop hetquote:Op maandag 18 september 2006 20:56 schreef LuQas het volgende:
Zou Egbert een aantal dagen in het water door moeten brengen?
je gedachten kloptquote:Op maandag 18 september 2006 20:57 schreef TheVulture het volgende:
Volgens mij faked Hilde de pijn en dus die rolstoel, of denk ik dan wel heel slecht
ik denk dat het me zijn sleutel te maken heeftquote:Op maandag 18 september 2006 20:55 schreef kissa het volgende:
Waarom heeft Egbert de komende dagen een zwemvest nodig?
Dat denkt iedereen hierquote:Op maandag 18 september 2006 20:57 schreef TheVulture het volgende:
Volgens mij faked Hilde de pijn en dus die rolstoel, of denk ik dan wel heel slecht
Nee dat klopt...die rolstoel is nepquote:Op maandag 18 september 2006 20:57 schreef TheVulture het volgende:
Nee de rolstoel is echt.quote:Op maandag 18 september 2006 20:57 schreef TheVulture het volgende:
Er zijn er minder die denken dat het echt isquote:Op maandag 18 september 2006 20:57 schreef TheVulture het volgende:
quote:
Wat is er mis met je emoties tonen?quote:Op maandag 18 september 2006 20:58 schreef LuQas het volgende:
Wat is die Jeroen een drol zeg, beetje janken met zijn feesthoedje op over hoe sterk Hilde wel niet is.
nee dat is een actie... een week lang gratis sporten... zie topic Jeroenquote:Op maandag 18 september 2006 21:02 schreef TheVulture het volgende:
Jeroen stond trouwens in een advertentie in De Telegraaf voor fitnessaparatuur... vraag me af waarom ie die spullen nooit gebruikt.. allesbehalve afgetraind die gast
quote:Op maandag 18 september 2006 21:05 schreef CartWOman het volgende:
Gaat Eggie wel redden hoor, die gaat tot het gaatje voor die sleutel.![]()
quote:Op maandag 18 september 2006 21:07 schreef Gigageil het volgende:
Goor wijf joh die Hilde.....dat is geen scheet meer, maar een olifant die leegloopt
quote:Op maandag 18 september 2006 21:05 schreef Martijn_fijn het volgende:
OMG the horror.. een kakkende Egbert in de kano![]()
![]()
Ik wens hem tot zijn exit een behouden vaartquote:Op maandag 18 september 2006 21:04 schreef Sanne het volgende:
Laat die Egbert opdracht asjeblieft een paar dagen duren.
Helemaal niet raar: verdiend!!quote:Op maandag 18 september 2006 21:07 schreef pullup het volgende:
Raaah... Wat een aandacht voor Janine ineens![]()
![]()
![]()
argumentloos d'r zin doordrammen en voor de rest meelullen als een marlies in haar beste periodes?quote:Op maandag 18 september 2006 21:08 schreef Day het volgende:
Janine moet er voorlopig nog wel effe blijven. Ze brengt tenminste leven in de brouwerij.
Handig voor mij als opvoedende bezorgde ouderquote:Op maandag 18 september 2006 21:09 schreef kissa het volgende:
Moeder van Janine: heel Nederland blowt
Helemaal niet verdientquote:
Stel je niet zo aan, stoker!quote:Op maandag 18 september 2006 21:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
Handig voor mij als opvoedende bezorgde ouder![]()
![]()
Leuke moeder, maar dan hadden we wel een veel rustigere Sjaan gehad.quote:Op maandag 18 september 2006 21:11 schreef Marrije het volgende:
[..]
Die had ik graag met Sjaan in het huis gezien![]()
quote:Op maandag 18 september 2006 21:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Helemaal niet verdient![]()
Als ze maar een kwart zo leuk was als dr moeder was het wat geweest.
Nu is het een hysterische schreeuwster
De zitting van de kantinestoel zit er nog in.quote:Op maandag 18 september 2006 21:12 schreef Sanne het volgende:
Wat heeft Bridget een rare heupen in die broek!![]()
Zie ik nu pas!
is toch zo? Janinen en haar moeder zijn indirect levensgrote billboards VOOR drugsmisbruik....quote:
Dan kan Egbert misschien bij zijn sleutel.quote:Op maandag 18 september 2006 21:14 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
Jeroen bleert het zwembad tot de rand vol
quote:Op maandag 18 september 2006 21:15 schreef Coos het volgende:
[..]
De zitting van de kantinestoel zit er nog in.![]()
Ik vind het echt schandalig, wat een wijfquote:Op maandag 18 september 2006 21:14 schreef Coos het volgende:
Leuke vrouw die moeder van Janine![]()
Heel Nederland blowt.![]()
Jeroen krijgt 10.000 als hij ruilt met E10.quote:Op maandag 18 september 2006 21:13 schreef BB-King het volgende:
Etienne vertrekt... lijkt me!
Lijkt mij ook, heb niet voor niets op Hillie gestemdquote:Op maandag 18 september 2006 21:13 schreef BB-King het volgende:
Etienne vertrekt... lijkt me!
Ja, ik neem nog een shot wietquote:Op maandag 18 september 2006 21:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
is toch zo? Janinen en haar moeder zijn indirect levensgrote billboards VOOR drugsmisbruik....
Mijn opvoedende hart bloedt bij elk shot van hun!![]()
Toch nog mensen met een realistische kijk en een sociaal/maatschappelijk gevoel voor verantwoording.quote:Op maandag 18 september 2006 21:16 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
[..]
Ik vind het echt schandalig, wat een wijf
jajajajajajaj..jaquote:Op maandag 18 september 2006 21:16 schreef svann het volgende:
[..]
Jeroen krijgt 10.000 als hij ruilt met E10.
Nah, dat zal wel een diepte-interview worden.
Laat Eggie maar dobberenquote:Op maandag 18 september 2006 21:15 schreef DMZ het volgende:
[..]
Dan kan Egbert misschien bij zijn sleutel.![]()
camerashotquote:
eh ja is goed ehhquote:Op maandag 18 september 2006 21:16 schreef svann het volgende:
[..]
Jeroen krijgt 10.000 als hij ruilt met E10.
Nah, dat zal wel een diepte-interview worden.
quote:Op maandag 18 september 2006 21:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
Toch nog mensen met een realistische kijk en een sociaal/maatschappelijk gevoel voor verantwoording.
Hulde Zjaak! Voor jou speciaal deze pluim:
[afbeelding]
Maar Jeroen is geen echte vent....quote:Op maandag 18 september 2006 21:18 schreef Sonique het volgende:
Als Jeroen een echte vent is, gunt hij BB het pleziertje niet en loopt hij naar e10 en Hilde en zegt met een pokerface wie er weg moet.
"Doei"
Die was waarschijnlijk toch enigszins verontwaardigd van dat gelul van Bridget van vorig keer: over het afkickverschijnselen van Janine...Jammer dat de moeder pas nu iets over terug zegt en niet gelijk vorig keer...Het is net als Marcel: die bleef maar in het huis zeggen dat hij iets ging zeggen tijdens de live-uitzending in de trend van "helemaal doorgetsoken kaarten" maar dat heeft hij toen niet gedaan. Komt hij vandaag vol opgeladen, je kan zien in zijn ogen dat hij de pest in heeft...toch was zijn vertoning niet erg indrukwekkend ...quote:Op maandag 18 september 2006 21:14 schreef Coos het volgende:
Leuke vrouw die moeder van Janine![]()
Heel Nederland blowt.![]()
Dan steek ik nog maar een jointje op.quote:Op maandag 18 september 2006 21:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
is toch zo? Janinen en haar moeder zijn indirect levensgrote billboards VOOR drugsmisbruik....
Mijn opvoedende hart bloedt bij elk shot van hun!![]()
Heb je zo enorm veel gestemd?quote:Op maandag 18 september 2006 21:17 schreef Marrije het volgende:
[..]
Lijkt mij ook, heb niet voor niets op Hillie gestemd![]()
Logica, iedereen doet het, dus is het niet erg....quote:Op maandag 18 september 2006 21:18 schreef Scope het volgende:
Even rechtzetten, mevrouw de moeder van Janine... ik blow dus niet, ja!
Ja! Goed idee!quote:Op maandag 18 september 2006 21:17 schreef Fikkert het volgende:
hij mag zo zeker vertellen wie dr uit moet... als ie dat trekt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |