Beter geeft ze hem eens een goede pijpbeurt dan al die toespelingen.quote:Op maandag 18 september 2006 19:58 schreef scanman01 het volgende:
Etienne loopt langs Sabrina heen, maar ze grijpt hem nog even vast.
[afbeelding]
Dat gaat buiten het huis ook zeker gebeuren.quote:Op maandag 18 september 2006 19:59 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Beter geeft ze hem eens een goede pijpbeurt dan al die toespelingen.
Rob ? Barry, wel een beetje erbij blijven he.quote:Op maandag 18 september 2006 20:09 schreef DMZ het volgende:
E10, zou je dat nou wel doen? Beetje met Sab liggen zoenen terwijl Rob buiten al staat te wachten met opgerolde mouwen....
Sorry, nog niet helemaal wakker.quote:Op maandag 18 september 2006 20:10 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Rob ? Barry, wel een beetje erbij blijven he.
Weer Etienne naar 1010quote:Op maandag 18 september 2006 20:11 schreef T-lex het volgende:
Zit tie weer aan Sa...en dan gaat tie nog een foto van Jenna en Sa vragen ook.
Ken die daar op rukken zeker als die thuis is....gadverdamme. Daar gaat weer Hilde naar 1010.![]()
Hij kan toch in het Scanman Tietuh topic kijkenquote:Op maandag 18 september 2006 20:12 schreef KonnieKipke het volgende:
tja als E10 nog wil fappen op Sabrina zou dit wel eens zijn laatste gelegenheid kunnen zijn.
Ik wil een tafereel zoals in Zweden zijn. Klinkklare pr0n.
haar kind komt niet van Barryquote:Op maandag 18 september 2006 20:14 schreef Nostalgist het volgende:
Etienne : het had mijn dochter kunnen zijn..... Ja, ook indisch zegt Sabrina.
Barry is een indische marinier.....Etienne berg je maar !
En weer een SMS naar 1010 voor Hilde.quote:Op maandag 18 september 2006 20:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Weer Etienne naar 1010Om het programma te redden van saaiheid.
Je hebt gelijk ook, ja.Nou ja, onderduiken zal hij toch wel moeten...quote:
Hilde is beter om je aan te ergeren dan Etienne. Van mij mag ze ook blijvenquote:Op maandag 18 september 2006 20:17 schreef T-lex het volgende:
Ik steun Hilde gewoon...die arme vrouw heeft het zo zwaar gehad deze week. En het is zo'n doorzetter...en een schat van een vrouw natuurlijk.![]()
Heeft er verder niks mee te maken dat ik een t-ring hekel heb aan E10 en hem liever vandaag dan morgen zie vertrekken...![]()
Jenna was toch van ene Simonquote:Op maandag 18 september 2006 20:14 schreef Nostalgist het volgende:
Etienne : het had mijn dochter kunnen zijn..... Ja, ook indisch zegt Sabrina.
Barry is een indische marinier.....Etienne berg je maar !
Tuurlijk. Heel benieuwd naar. Ik zou er zelf stevig van balen als familie zijndequote:Op maandag 18 september 2006 20:17 schreef BorTheWolf het volgende:
Zeg Scan, ben jij eigenlijk ook niet benieuwd hoe de achterban (familie vrienden) van Sabrina over E10 denkt ?
Het huis doet rare dingen met je. Dat blijkt wel weer.....Hoe lang was ze samen met Barry ?quote:Op maandag 18 september 2006 20:18 schreef scanman01 het volgende:
Die meid is echt stapel verliefd. Dat kan niet anders. Barry kan moven.
Om weer hele dagen te lopen kreunen en zuchten... en Milica op te eisen. Nee dank je. Ik blijf bij Etienne.quote:Op maandag 18 september 2006 20:18 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Hilde is beter om je aan te ergeren dan Etienne. Van mij mag ze ook blijven
Zo kan je het ook uitleggen ja...quote:Op maandag 18 september 2006 20:18 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Hilde is beter om je aan te ergeren dan Etienne. Van mij mag ze ook blijven
dan hadden we wel anders gezoen gezien ipv dat smekkerige gelebber van etiennequote:Op maandag 18 september 2006 20:18 schreef scanman01 het volgende:
Die meid is echt stapel verliefd. Dat kan niet anders. Barry kan moven.
quote:Op maandag 18 september 2006 20:21 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
Hilde zal altijd in ons hart bij ons blijven
[afbeelding]
Liever niet......overgeven is ook niet alles...quote:Op maandag 18 september 2006 20:21 schreef KonnieKipke het volgende:
Op zich als E10 blijft kunnen we nog wat seks verwachten.. Dat is mijn enige pro voor E10.
Ok dat is dan duidelijk, jij bent gewoon puur van de sensatie TVquote:Op maandag 18 september 2006 20:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tuurlijk. Heel benieuwd naar. Ik zou er zelf stevig van balen als familie zijnde
quote:Op maandag 18 september 2006 20:22 schreef scanman01 het volgende:
Sabrina: De P.I. de penitiale inrichting"
Ze trekt zelf Etiene de hele tijd naar haar toe. Ze wil niet zoenen voor de camera's om hetzelfde gedonder als met Monique te vermijden (zei ze).quote:Op maandag 18 september 2006 20:22 schreef Verida het volgende:
[..]
dan hadden we wel anders gezoen gezien ipv dat smekkerige gelebber van etienne![]()
zou best kunnen zijn,iig ik hoop hetquote:Op maandag 18 september 2006 20:21 schreef kleinzusje het volgende:
Laten ze E10 en Sab zo lang in beeld omdat ze al weten dat hij weg gaat ?
Als tie een beetje gereedschap had gehad wel ja...quote:Op maandag 18 september 2006 20:21 schreef KonnieKipke het volgende:
Op zich als E10 blijft kunnen we nog wat seks verwachten..
Zijn schedel is inderdaad hol, ja.quote:Op maandag 18 september 2006 20:22 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Maar ik gun dat joch gewoon geen groter echo, dat is al veels te groot.
Ja, dat is toch de bedoeling van BB? Een van de pijn kreunende vrouw in bed vind ik dan toch net even wat minder.quote:Op maandag 18 september 2006 20:22 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Ok dat is dan duidelijk, jij bent gewoon puur van de sensatie TV![]()
Niks mis mee hoor![]()
Het is mij wel duidelijk waar dit soort meisjes op vallen: blaaskaken en mariniers.quote:Op maandag 18 september 2006 20:25 schreef CartWOman het volgende:
Sabrina noemt Etiënne weer 'echt helemaal de Bam.'![]()
Hij zei volgens mij "oppassen voor het groepje waar jij mee omgaat"quote:Op maandag 18 september 2006 20:24 schreef Frank-NL het volgende:
E10: "Oppassen voor dat groepje waar ik mee omga"
Het is niet alleen kreunen, maar ook klagen. Zet haar op noodrantsoen zonder shag, prachtig.quote:Op maandag 18 september 2006 20:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, dat is toch de bedoeling van BB? Een van de pijn kreunende vrouw in bed vind ik dan toch net even wat minder.
We zullen het zien de komende dagen. Ik voorspel dat de COS topics behoorlijk instorten.quote:Op maandag 18 september 2006 20:26 schreef DMZ het volgende:
Hilde is leuker om te laten blijven. Zeker als zometeen bij het noodrantsoen de sigaretten op zijn. Het lijkt me mooi om te zien hoelang de bewoners zich blijven uitsloven voor die dikke rookster.
E10 irriteert mij alleen maar, daar heeft niemand wat aan. Hilde irriteert de meeste bewoners, dat zorgt weer voor spanningen in het huis. En als E10 eruit gaat, kunnen we kijken of Sab dan meteen naar iemand toe trekt.
Ik voel je, Bor. Mocht Etiënne wegmoeten: zit ik niet mee.quote:Op maandag 18 september 2006 20:22 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Ok dat is dan duidelijk, jij bent gewoon puur van de sensatie TV![]()
Niks mis mee hoor![]()
Nee hij zei duidelijk MIJN groepjequote:Op maandag 18 september 2006 20:26 schreef Verida het volgende:
[..]
Hij zei volgens mij "oppassen voor het groepje waar jij mee omgaat"
Sa antwoordde zoiets als: ben je mal gekkie
Naar een klagende zeikerd luisteren zie ik niet echt als prachtig. Daar zet ik de streams voor uit zelfs.quote:Op maandag 18 september 2006 20:26 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
[..]
Het is niet alleen kreunen, maar ook klagen. Zet haar op noodrantsoen zonder shag, prachtig.
Zij heeft die opmerking niet eens goed door!!!quote:Op maandag 18 september 2006 20:26 schreef Verida het volgende:
[..]
Hij zei volgens mij "oppassen voor het groepje waar jij mee omgaat"
Sa antwoordde zoiets als: ben je mal gekkie
Waarom dat?quote:Op maandag 18 september 2006 20:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
We zullen het zien de komende dagen. Ik voorspel dat de COS topics behoorlijk instorten.
Mooi gezegdquote:Op maandag 18 september 2006 20:26 schreef kleinzusje het volgende:
Serieus:
E10 kan nog wat leren van een aantal mensen. Over vol is vol etc. ( kleine kans, maar er is hoop)
Hilde kan niks meer leren
je staat niet alleen scanquote:Op maandag 18 september 2006 20:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Naar een klagende zeikerd luisteren zie ik niet echt als prachtig. Daar zet ik de streams voor uit zelfs.
Maar goed, ik sta weer alleen in mijn mening geloof ik, dus laat verder maar
Ze is zo naief als een skippybalquote:Op maandag 18 september 2006 20:28 schreef funkie-indo het volgende:
[..]
Zij heeft die opmerking niet eens goed door!!!
Hij heeft er ook hard voor gewerkt.quote:Op maandag 18 september 2006 20:29 schreef charmed_angel het volgende:
ik vidn sab en E10 wel leuk samen....
Vergis je niet, ze is echt niet dom !!! Bij het gedoe met Mo had ze goed door waar haar zus voor staat, ze laat zich niet meesleuren in gekonkel en doet dit op haar manier.quote:Op maandag 18 september 2006 20:29 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Ze is zo naief als een skippybal
Nu niet hoor, waarschijnlijk bij een volgende dronken bui.quote:Op maandag 18 september 2006 20:30 schreef funkie-indo het volgende:
Kom Mo , let even op je zusje nu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik teken d'r voor....En dan weer met die koffers zeulen als ze weer alleen terug naar de groep moet. HAHAHAquote:Op maandag 18 september 2006 20:26 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
[..]
Het is niet alleen kreunen, maar ook klagen. Zet haar op noodrantsoen zonder shag, prachtig.
Ik zeg niet dat ze dom is. Ze is naief.quote:Op maandag 18 september 2006 20:32 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Vergis je niet, ze is echt niet dom !!! Bij het gedoe met Mo had ze goed door waar haar zus voor staat, ze laat zich niet meesleuren in gekonkel en doet dit op haar manier.
hallo...hij zit nu nog aan first base te snuffelen...hahahaquote:Op maandag 18 september 2006 20:32 schreef Frank-NL het volgende:
Er zit wel sex in denk ik als E10 blijft. Dit kan zo toch niet langer
quote:Op maandag 18 september 2006 20:33 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ze dom is. Ze is naief.
BB LIVE !!![]()
ik ga maar met je mee doenquote:Op maandag 18 september 2006 20:34 schreef Snoet123 het volgende:
Ik ga iets doen wat normaal tegen mn principes is...stemmen voor.....Hilde
Het heeft meer impact op de groep als E10 gaat...![]()
quote:Op maandag 18 september 2006 20:47 schreef Inca het volgende:
Verrek Marcel is der al uit
En als ze de uitslag weet: Raak me maar aan hoor.quote:Op maandag 18 september 2006 20:51 schreef kleinzusje het volgende:
Hilde: ga me niet allemaal aan lopen raken..................brrrrrrrrrrrrrrrrrrr![]()
quote:Op maandag 18 september 2006 21:16 schreef Day het volgende:
Zit je hier nou in je eentje te posten? ;')
We zitten allemaal in het live-uitzending-topic, kom je ook?
Met een blerrrrrrrrrende stemquote:Op maandag 18 september 2006 21:17 schreef Frank-NL het volgende:
Hilde, net terug van de WC: "Toch heeft iemand zo'n diarree dat ik de spetters van boven heb weggehaald"
Ik kijk zo graag naar de gangquote:
Ik lig met laptop te internetten en tegelijkertijd TV aanquote:Op maandag 18 september 2006 21:16 schreef Day het volgende:
Zit je hier nou in je eentje te posten?
We zitten allemaal in het live-uitzending-topic, kom je ook?
Voel je je wel lekkerquote:
Ik zag net Etienne van de wc komen.quote:Op maandag 18 september 2006 21:33 schreef Day het volgende:
Hoe zijn de reacties in het huis? (heb effe geen streams aan)
En bedankt he... dat is nou net de kop die ik niet wil zien!quote:Op maandag 18 september 2006 21:34 schreef intoyou het volgende:
Even m'n caps kwijt:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Laten we elkaar er door heen slepenquote:Op maandag 18 september 2006 21:43 schreef toxikon het volgende:
pfft nog een week plofkop, hoe ga ik dat fixen...
Slimme meidquote:Op maandag 18 september 2006 21:43 schreef scanman01 het volgende:
Marcia: "Als je nu nog effe moet schijten zou ik nog even gaan"
Gelukkig blijft hij erin. Hebben we 's nachts nog steeds iets om over te schrijvenquote:Op maandag 18 september 2006 21:34 schreef intoyou het volgende:
Even m'n caps kwijt:
tja ik heb medelijden met die barry, hoe moet het voor hem zijn om die kampsjaak zijn meissie te zien aanrandenquote:Op maandag 18 september 2006 21:44 schreef GeKa het volgende:
[..]
Laten we elkaar er door heen slepen![]()
Want ik weet het ook niet meer hoe ik nog langer tegen die kop aan moet kijken
Jeroen :"Jaa, ehh, maar ehh, moet ik nu dus in die boot gaan?"quote:Op maandag 18 september 2006 21:44 schreef BeeDee het volgende:
Jeroen: "Ja, ehhh, ja, hé, waar is Hilde trouwens ehhh......toch ?
Dat is een goeie jaquote:Op maandag 18 september 2006 21:45 schreef D.Rose het volgende:
Zijn de nominaties al geweest?
Beetje lastig nl. vanuit een kano
Andersom net zo hoor. Ik denk zelfs dat Sabrina gekker is op Etienne dan andersom.quote:Op maandag 18 september 2006 21:45 schreef toxikon het volgende:
[..]
tja ik heb medelijden met die barry, hoe moet het voor hem zijn om die kampsjaak zijn meissie te zien aanranden
Zij gaat er al gewoon van uit dat het uit is tussen hun, dat is toch erg?quote:Op maandag 18 september 2006 21:45 schreef toxikon het volgende:
[..]
tja ik heb medelijden met die barry, hoe moet het voor hem zijn om die kampsjaak zijn meissie te zien aanranden
Jeroen: "Ja, ehhh, dan heb je toch zoiets van... ehhh.. ja..ehhh, ja ! Is toch zo !? "quote:Op maandag 18 september 2006 21:45 schreef arneaux het volgende:
[..]
Jeroen :"Jaa, ehh, maar ehh, moet ik nu dus in die boot gaan?"
samer here,quote:Op maandag 18 september 2006 21:47 schreef GeKa het volgende:
[..]
Zij gaat er al gewoon van uit dat het uit is tussen hun, dat is toch erg?
Ik heb het misschien wel al 100 keer gezegd, maar ik snap niet wat zij, wat uberhaupt iemand, ziet in die vent.
Ik walg echt van hem! (en dat heb ik niet snel bij iemand!)
Jeroen of Marliesquote:Op maandag 18 september 2006 21:47 schreef LuQas het volgende:
Wie zou de volgende zijn die er uitvliegt? Etienne? Milica? Jeroen?
quote:Op maandag 18 september 2006 21:49 schreef toxikon het volgende:
[..]
samer here,
als het moet wil ik die barry wel op en neer rijden naar a'meer en afganieweggiestan...
Ja, je kan van Semih zeggen wat je wilt, maar hij kan erg scherp uit de hoek komen ! Schitterend !!quote:Op maandag 18 september 2006 21:49 schreef natronic het volgende:
hahah Semih !!!! E10 bedank even extreem rechts dat je mocht blijven
Semih is mijn held.quote:Op maandag 18 september 2006 21:49 schreef natronic het volgende:
Product en uitgekakt door d'r moeder, toch!quote:Op maandag 18 september 2006 21:53 schreef BBoon het volgende:
Wat een aanstelster trouwens die Millica...maar goed ze heeft ook een goed voorbeeld :-)
Dan moet ie maar bij de poort gaan staan.quote:Op maandag 18 september 2006 21:45 schreef toxikon het volgende:
[..]
exquote:Op maandag 18 september 2006 21:48 schreef LuQas het volgende:
Wie is Barry nu precies? Het vriendje van Sabrina?
Precies...Je kon zo zien dat het een nephuil was. En nu zit ze zogenaamd depri te doen Volgens mij denkt ze nu YESSSSSSSSSSSSSSS ze is eruit dat zeikwijfquote:Op maandag 18 september 2006 21:54 schreef funkie-indo het volgende:
[..]
Product en uitgekakt door d'r moeder, toch!
quote:Op maandag 18 september 2006 21:49 schreef natronic het volgende:
Mwoah daarvoor bood iedereen al hulp aan hoor.quote:Op maandag 18 september 2006 21:53 schreef wolferl het volgende:
Ik hoop ergens dat Egbert die opdracht niet haalt, hij is me iets teveel bezig met mensen pushen om te steunen, hij maakte toch die sleutel op een egbertachtige manier weg.
http://www.radio.nl/bigbrother/quote:Op maandag 18 september 2006 22:00 schreef wolferl het volgende:
Nou streams bij mij zijn down. Hoe zit het bij jullie?
fok wel regelmatig, maar de streams niet.quote:Op maandag 18 september 2006 22:00 schreef wolferl het volgende:
Geen probleemquote:Op maandag 18 september 2006 22:00 schreef wolferl het volgende:
Nee joh,quote:
die hangen toch op de kluisjes?quote:Op maandag 18 september 2006 22:02 schreef BBoon het volgende:
Ze hebben dit jaar geen foto's van de mensen die weg zijn toch??
Moet jij niet eens de frisse lucht opzoeken, lekker uitwaaien?quote:Op maandag 18 september 2006 22:00 schreef scanman01 het volgende:
Zou een stunt zijn als Egbert de eerste uren gewoon niet in die kano gaat zitten. Zo van 'dan valt ie toch nog niet'. BB laat hem dan vast niet met opzet vallen, want ze willen dat idee wel een beetje rekken natuurlijk.
Voor Hilde was geen muur breed genoeg. En het is allemaal wél of allemaal niet.quote:Op maandag 18 september 2006 22:02 schreef BBoon het volgende:
Ze hebben dit jaar geen foto's van de mensen die weg zijn toch??
Nou heb me kapot gejankt..............................................quote:Op maandag 18 september 2006 22:03 schreef Bocaj het volgende:
Het was toch wel emotioneel het vertrek van Hilde![]()
Egbert schijt in zn broek nu....Meneer regelneefquote:Op maandag 18 september 2006 22:04 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
Egbert lacht als een oud mekkerend schaap
Zeker wetenquote:Op maandag 18 september 2006 22:03 schreef Bocaj het volgende:
Het was toch wel emotioneel het vertrek van Hilde![]()
Hoeft toch ook niet?quote:Op maandag 18 september 2006 22:04 schreef scanman01 het volgende:
Tijn verdomd het om het toilet van Egbert schoon te maken.
Milllica kan eindelijk los en eigenlijk gun ik haar dat wel ..Lekker ff zonder haar moeder. Moet een verademing zijnquote:Op maandag 18 september 2006 22:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zeker weten.... Milica realiseert zich (nog) niet dat ze beter af is zonder Hilde.
BB kennende zullen ze die opdracht voor Eg een beetje makkelijk maken.quote:Op maandag 18 september 2006 22:00 schreef scanman01 het volgende:
Zou een stunt zijn als Egbert de eerste uren gewoon niet in die kano gaat zitten. Zo van 'dan valt ie toch nog niet'. BB laat hem dan vast niet met opzet vallen, want ze willen dat idee wel een beetje rekken natuurlijk.
Als jij dat nou eens ging doen, met die 9 van de 10 zinloze reacties van jequote:Op maandag 18 september 2006 22:04 schreef demins het volgende:
[..]
Moet jij niet eens de frisse lucht opzoeken, lekker uitwaaien?![]()
Wacht maar tot je zelf fybromyalgie krijgt, dan praat je denk ik wel anders.quote:Op maandag 18 september 2006 22:10 schreef Vompie het volgende:
Wat erg hè, zoals Hilde zich aanstelde in de studio!
Ze kon nu ineens niet meer lopen!
Ze leek wel 84 ipv 42!![]()
omdat er dan ook 30duizend euro uit de pot gaatquote:Op maandag 18 september 2006 22:11 schreef intoyou het volgende:
Waarom zouden de andere bewoners Egbert helpen?
Hij is toch degene die dat sleuteltje kwijtraakt, eigen schult dikke bult!
Prijzengeld?quote:Op maandag 18 september 2006 22:11 schreef intoyou het volgende:
Waarom zouden de andere bewoners Egbert helpen?
Hij is toch degene die dat sleuteltje kwijtraakt, eigen schult dikke bult!
Ik ben niet van de zingeving, en al helemaal niet van die van jou!quote:Op maandag 18 september 2006 22:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als jij dat nou eens ging doen, met die 9 van de 10 zinloze reacties van je
Vooralsnog jankt ze alleen maar. Ik zeg: uit het oog uit het hartquote:Op maandag 18 september 2006 22:06 schreef BBoon het volgende:
[..]
Milllica kan eindelijk los en eigenlijk gun ik haar dat wel ..Lekker ff zonder haar moeder. Moet een verademing zijn
Zo heb elk nadeel ze voordeel, zei een groot voetballer ooit. Of was het andersom.....quote:Op maandag 18 september 2006 22:09 schreef BBoon het volgende:
Ik zag alle rokers wel gelijk rekenen bij de exit van Hilde....uuuuuuuuuuh dat zijn 50 sigaretten en 8 flessen wijn per dag extra....
Ja...je ziet hem helemaal stralen.....met z'n 400 euro (of was het nou honkongdollar) overhemdje aan.quote:Op maandag 18 september 2006 22:05 schreef natronic het volgende:
E10 voelt zich nu helemaal het mannetje omdat hij van een invalide heeft gewonnen
Ze moeten massaal op Marlies stemmen ...Je ziet haar toch nooit in beeld en als ze praat duurt het uren voor er iets zinnigs uitkomt....quote:Op maandag 18 september 2006 22:10 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
Marlies vindt het allemaal weer "bizar", zucht
Zinloos Peter. 90% van FOK lijkt zeker te weten dat ze zich enorm aanstelt of zelfs niets heeft.quote:Op maandag 18 september 2006 22:11 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Wacht maar tot je zelf fybromyalgie krijgt, dan praat je denk ik wel anders.
"Dit is zóóó ongelofelijk bizar allemaal, echt, jeetje zeg. Poe. Heel knap hoor van Egbert dat hij dit allemaal zo handeld."quote:Op maandag 18 september 2006 22:10 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
Marlies vindt het allemaal weer "bizar", zucht
ja of je nou Marlies hoort of Jeroen, één pot natquote:Op maandag 18 september 2006 22:12 schreef BBoon het volgende:
[..]
Ze moeten massaal op Marlies stemmen ...Je ziet haar toch nooit in beeld en als ze praat duurt het uren voor er iets zinnigs uitkomt....
Flugeltje vindt dat... ze wilde zelfs dat 50% van Hildes uitkering wordt ingetrokken...quote:Op maandag 18 september 2006 22:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zinloos Peter. 90% van FOK lijkt zeker te weten dat ze zich enorm aanstelt of zelfs niets heeft.
quote:Op maandag 18 september 2006 22:04 schreef demins het volgende:
[..]
Moet jij niet eens de frisse lucht opzoeken, lekker uitwaaien?![]()
Ik Speculeer niet mee of het fake of echt is. Ik vond de vertoning Hilde op zich heel erg. en dan heb ik het over de manier waarop ze mensen behandeld , tegen elkaar uitspeelt en de boel manipuleert. Dat soort mensen hebben totaal geen respect bij mij...Nul komma nul nada...quote:Op maandag 18 september 2006 22:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zinloos Peter. 90% van FOK lijkt zeker te weten dat ze zich enorm aanstelt of zelfs niets heeft.
Dat was zeer lief om te zienquote:Op maandag 18 september 2006 22:13 schreef scanman01 het volgende:
Beide dochters hebben wel een enorm hechte band met hun moeder trouwens. Dat is wel duidelijk.
Zolang Hildes rechterpols het nog doet kan ze ook etiketjes plakkenquote:Op maandag 18 september 2006 22:14 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Flugeltje vindt dat... ze wilde zelfs dat 50% van Hildes uitkering wordt ingetrokken...![]()
Ik heb Artritis, maar heb dat nooit misbruikt zoals Hilde doet.Ze kan alles als ze er zelf beter van wordt,quote:Op maandag 18 september 2006 22:11 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Wacht maar tot je zelf fybromyalgie krijgt, dan praat je denk ik wel anders.
Denk ook eens aan de gevoelens van de etiketjesquote:Op maandag 18 september 2006 22:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
Zolang Hildes rechterpols het nog doet kan ze ook etiketjes plakken![]()
Zoals jij t kan inschatten? Heeft ze t écht of niet? Of dikt ze t wel héél erg aan?quote:Op maandag 18 september 2006 22:16 schreef Vompie het volgende:
[..]
Ik heb Artritis, maar heb dat nooit misbruikt zoals Hilde doet.Ze kan alles als ze er zelf beter van wordt,
maar als het haar uitkomt kan ze ineens niets meer.
Dat is pas erg voor mensen die echt iets mankeren!
quote:Op maandag 18 september 2006 22:18 schreef n1ek het volgende:
Eg is intussen al verzopen
Het gaat er nog niet eens om of ze iets mankeert. Dat zal best wel.quote:Op maandag 18 september 2006 22:17 schreef arneaux het volgende:
[..]
Zoals jij t kan inschatten? Heeft ze t écht of niet? Of dikt ze t wel héél erg aan?
Daar heb je een punt idd.quote:Op maandag 18 september 2006 22:21 schreef Vompie het volgende:
[..]
Het gaat er nog niet eens om of ze iets mankeert. Dat zal best wel.
Het gaat erom hoe ze ermee omgaat en het misbruikt
quote:Op maandag 18 september 2006 22:20 schreef arneaux het volgende:
Dat Jeroen ook gaat scheiten in dat tentje van Egbert, dat zou ik echt fantastisch vinden.
Jeroen :"Jaaa, ehh, ja, ehh, ik zag t zo, die tent, en ehh, tja ik was er toch, dus ehh, tja."
Sterke band ????????????quote:Op maandag 18 september 2006 22:13 schreef scanman01 het volgende:
Beide dochters hebben wel een enorm hechte band met hun moeder trouwens. Dat is wel duidelijk.
Hij deed het wel goed, vond ik.quote:Op maandag 18 september 2006 22:22 schreef BBoon het volgende:
Jeroen jij gaat vertellen wie eruit gaat:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |