Weet je zeker dat je zelf wel Nederlands bent?quote:Op maandag 18 september 2006 19:14 schreef postmortum het volgende:
Ik zat vandaag in het OV en toen begonnen ze een onderling te praten en ik dacht toen dat het wel turks, marokkaans etc zou zijn, maar toen was het Limburgs, zouden ze bij ons willen infiltereren?
wel goed idee eigenlijk limburgers en allochtonen samen ten strijden tegen alles dat boven de grote riolen woont
Nooit opgevallen,limburgers en turken praten altijd met een zachte g.quote:Op maandag 18 september 2006 19:14 schreef postmortum het volgende:
Ik zat vandaag in het OV en toen begonnen ze een onderling te praten en ik dacht toen dat het wel turks, marokaans etc zou zijn, maat toen was het Limburgs, zouden ze bij ons willen infiltereren?
wel goed idee eigenlijk limburgers en allochtonen samen ten strijden tegen alles dat boven de grote riolen woont
ben ook geel hollander hequote:Op maandag 18 september 2006 19:19 schreef bolletje_25 het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je zelf wel Nederlands bent?
Limburgs bloedquote:Op maandag 18 september 2006 19:30 schreef postmortum het volgende:
[..]
ben ook geel hollander henederlands, pools, limburgs en zelfs duit bloed
![]()
![]()
quote:Op maandag 18 september 2006 19:36 schreef PsyCha het volgende:
limburgers zijn allochtonen
slotje dus.quote:Op maandag 18 september 2006 19:36 schreef PsyCha het volgende:
Marokkanen praten duits en turks?quote:Op maandag 18 september 2006 21:06 schreef Ofyles2 het volgende:
Allochtonen die Limburgs praten. Ik vind eerder dat Turken en Marokkanen Deutürkisch (combi Duits+Turks) praten.
Soms heb ik ook het gevoel dat ik Vlaams denk en praat.
* hoopt op een breuk in de dijken tussen Zeeland en den Helder. Wegvagen dat kutvolk daar in de Randstad en omgevingquote:Op maandag 18 september 2006 19:36 schreef PsyCha het volgende:
allochtoon.quote:Op maandag 18 september 2006 21:45 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
* hoopt op een breuk in de dijken tussen Zeeland en den Helder. Wegvagen dat kutvolk daar in de Randstad en omgeving
Oké, een mix daarvan. Maar let op hoe ze de s uitspreken voor medeklinkers: 'sjchool isj sjlecht'.quote:Op maandag 18 september 2006 21:34 schreef IHVK het volgende:
[..]
Marokkanen praten duits en turks?
Volgens mij niet hoor. Eerder Frans/Berbers/Arabisch/Nederlands/Spaans.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |