Verrtel eens wat we niet te zien krijgen danquote:Op maandag 18 september 2006 19:02 schreef ruby het volgende:
Damn, ze hadden beter 60 minuten BB moeten doen vanavond. Er was veeeeeeel meer.
Mot je ff de COS-topics van afgelopen dagen lezen en de streamverslagen natuurlijk.quote:Op maandag 18 september 2006 19:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Verrtel eens wat we niet te zien krijgen dan
quote:Op maandag 18 september 2006 19:08 schreef PC eend het volgende:
Als Tijn bij de laatste 6 zit, stop ik met kijken![]()
quote:Op maandag 18 september 2006 19:07 schreef Dr_Greene het volgende:
Sjaan doet hier "De schreeuw" na...
De uitzending is zo boeiend, gun me de tijd niet om iets te typenquote:Op maandag 18 september 2006 19:13 schreef ruby het volgende:
Jeeeej, wat een reacties hierzo zeg. Loopt storm.
Dat was toch echt wel het hoogtepunt van het weekend. Ik kan niet anders zeggen.quote:Op maandag 18 september 2006 19:15 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
*SPOILERS*
Een preview van wat we afgelopen weekend hebben gezien:
[afbeelding]
*SPOILERS*
Kijk dat was pas mooie televisie !quote:Op maandag 18 september 2006 19:15 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
*SPOILERS*
[afbeelding]
*SPOILERS*
zit jij niet in het verkeerde topic, want dit is wat ik NU ziequote:Op maandag 18 september 2006 19:15 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
*SPOILERS*
[afbeelding]
*SPOILERS*
Vreemd, ik zie nu dit:quote:Op maandag 18 september 2006 19:18 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
zit jij niet in het verkeerde topic, want dit is wat ik NU zie![]()
[afbeelding]
en jij dacht dat het niet erger dan dat kon danquote:Op maandag 18 september 2006 19:20 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
[..]
Vreemd, ik zie nu dit:
[afbeelding]
Kap daar verdomme nou eens mee, zelfs dit topic moet er aan geloven.quote:Op maandag 18 september 2006 19:22 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
en jij dacht dat het niet erger dan dat kon dan![]()
[afbeelding]
Het kan zijn dat ze aan geheugenverlies lijdt. Dat heb je wel eens he.quote:Op maandag 18 september 2006 19:27 schreef n1ek het volgende:
Marlies heeft het toch gezegd, dat was net te zien. Lieg dan gewoon niet ofzo dr hangen weet ik veel hoeveel camera's
Hilde met Moniquequote:Op maandag 18 september 2006 19:28 schreef Dr_Greene het volgende:
En Marlies aan Janine koppelen...
...geniaal!!!
Echt heel jammer dat ze niet laten zien dat ze 2 minuten later de slappe lach krijgt, een kwartier lang.quote:Op maandag 18 september 2006 19:33 schreef ruby het volgende:
En tijdens het feestje is de pijn zo goed als weg.
Hopelijk komt dat vanavond nog.quote:Op maandag 18 september 2006 19:34 schreef CartWOman het volgende:
Echt heel jammer dat ze niet laten zien dat ze 2 minuten later de slappe lach krijgt, een kwartier lang.![]()
Misschien vanavond tijdens de live-uitzending. Wat niet is, kan nog komen.quote:Op maandag 18 september 2006 19:34 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Echt heel jammer dat ze niet laten zien dat ze 2 minuten later de slappe lach krijgt, een kwartier lang.![]()
Misschien wordt het eindelijk een keer een leuke live uitzending.quote:
quote:Op maandag 18 september 2006 19:54 schreef APK het volgende:
[..]
Misschien wordt het eindelijk een keer een leuke live uitzending.![]()
quote:Op maandag 18 september 2006 19:54 schreef APK het volgende:
[..]
Misschien wordt het eindelijk een keer een leuke live uitzending.![]()
ja, idd. maar die met e10 was veruit het smerigst!quote:Op maandag 18 september 2006 21:37 schreef Springsteen27 het volgende:
Volgens mij zoent dat wijnvat iedereen op de mond!
quote:Op maandag 18 september 2006 21:31 schreef debuurvrouw het volgende:
die rik..... lilleke ouwe graftak...![]()
het waren net varkenspootjes met die zwarte hoefjes eronder.quote:Op maandag 18 september 2006 22:02 schreef Vinamp het volgende:
Heeft er niemand een mening over de broek van Bridget?
Jemig dat zat niet echt lekker...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |