klaag je nou over jezelfquote:Op maandag 18 september 2006 18:31 schreef Wadloper het volgende:
Kom je thuis, merk je dat je tosti's eet...
Niets mis mee, maar dan kan je toch ook GODVERDOMME die resten opruimen van je tosti die kenker lang heeft aan lopen bakken?
Dat hele ding ziet er niet meer uit, kaas is helemaal donkerbruin en zit helemaal aan die bakdingen aangekoekt...
Daar gaat je eetlust![]()
![]()
Klacht:
Ruim GVD die restjes op als je je tosti aan hebt lopen bakken![]()
![]()
Nee kijk, ik bedoelde het zo:quote:Op maandag 18 september 2006 18:40 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Dus jij maakt zelf geen tosti's, maar laat ze maken?![]()
Oftewel: je had honger en nu niet meer. Opgelost toch?quote:Op maandag 18 september 2006 18:50 schreef Wadloper het volgende:
[..]
Nee kijk, ik bedoelde het zo:
Ik kwam thuis, en merkte dus dat we tosti's aten... ik moest ze zelf nog maken...
Maar om nou voor 2 tosti's de hele oven weer voor te verwarmen, is ook weer onnodig, dus tief ik ze in het tosti-ijzer, maar die zag er zo onsmakelijk uit (en totaal niet schoon te krijgen), dat men hele eetlust verpest is
aanstellerquote:Op maandag 18 september 2006 18:50 schreef Wadloper het volgende:
[..]
Nee kijk, ik bedoelde het zo:
Ik kwam thuis, en merkte dus dat we tosti's aten... ik moest ze zelf nog maken...
Maar om nou voor 2 tosti's de hele oven weer voor te verwarmen, is ook weer onnodig, dus tief ik ze in het tosti-ijzer, maar die zag er zo onsmakelijk uit (en totaal niet schoon te krijgen), dat men hele eetlust verpest is
Ach jahoor dat gezeik van afrika ook weerquote:Op maandag 18 september 2006 18:55 schreef Sjakie01 het volgende:
Wees blij dat je uberhaupt een tosti kan maken kut egoist. Kinderen in Afrika doen een moord voor de korstjes van je tosti.
quote:Op maandag 18 september 2006 18:57 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ach jahoor dat gezeik van afrika ook weer![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |