Nee nee niet zo ene. Je weet wel. Wat trendy Gsus gaylord venterts ook altijd in hebben om hun lange haar niet voor de ogen te wepperen. Die kleine dingen. Je weet.quote:Op maandag 18 september 2006 17:50 schreef -skippybal- het volgende:
[afbeelding]
Deze hebben nog wel wat, de rest is lomp en voor homo's die voetballen.
quote:Op maandag 18 september 2006 17:50 schreef -skippybal- het volgende:
[afbeelding]
quote:Op maandag 18 september 2006 18:20 schreef Maikuuul het volgende:
Zolang het leuk staat ist niet erg
want?quote:Op maandag 18 september 2006 18:21 schreef Thaan het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dat kán niet leuk staan bij een man, noch vrouw.
Opa tochquote:Op maandag 18 september 2006 18:20 schreef Thaan het volgende:
Argh die dingen, zie af en toe ook van die gevallen lopen met zo'n kreng in. Kan het dan ook niet laten om ze voorbij te laten lopen zonder ze aan te spreken en even duidelijk te maken dat het toch zeer homo staat.
Niks tegen homofiliteit overigens, maar je voordoen als homo terwijl je dat niet bent is gewoon not-done.
[afbeelding]
Dit bedoelt TS?
Lekker wijfquote:Op maandag 18 september 2006 17:50 schreef -skippybal- het volgende:
[afbeelding]
Precies, waarom zou je ze ook aanspreken, laat ze lekker zo'n ding dragen.quote:Op maandag 18 september 2006 18:20 schreef Thaan het volgende:
Kan het dan ook niet laten om ze voorbij te laten lopen zonder ze aan te spreken
WTFquote:Op maandag 18 september 2006 18:29 schreef Sjakie01 het volgende:
Ik heb er ook 1. Een witte, zelfde kleur als mijn voetbalschoenen. Kitche glijer ben ik nu he?
Je beargumentatie is top! Je reacties bevatten enige jaloezie geloof ikquote:Op maandag 18 september 2006 18:25 schreef Thaan het volgende:
[..]
Ook opa roept weleens vanachter het raam vandaan![]()
[..]
Het is gay?
Bedankt, genialiteit komt met de jaren. En laat ik er daar nou heel veel van achter mij hebben liggen.quote:
Eerder een trieste mongool die ervan droomt om zo een bandje te kunnen dragen met z'n kale kopquote:Op maandag 18 september 2006 18:34 schreef Thaan het volgende:
[..]
Bedankt, genialiteit komt met de jaren. En laat ik er daar nou heel veel van achter mij hebben liggen.
God wat ben ik slim.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |