Ik wil er later juist gaan werken...quote:Op maandag 18 september 2006 16:21 schreef Razor21 het volgende:
openen ze godverdomme geen klaagtopics!!!
Ik moet er toch niet aandenken dat je elke dag naar je werk gaat en al die mensen op vakantie ziet gaan naar warme landen.![]()
![]()
Dus dan open ik wel een klaagtopic voor de 25.000 mensen op Schiphol![]()
Klacht : naar je werk op Schiphol gaan en andere mensen steeds op vakantie zien gaan![]()
Een groot deel van die mensen gaat niet eens op vakantie, maar juist naar hun werk! (of naar huis na een business trip)quote:Op maandag 18 september 2006 16:21 schreef Razor21 het volgende:
openen ze godverdomme geen klaagtopics!!!
klacht : naar je werk op Schiphol gaan en andere mensen steeds op vakantie zien gaan![]()
Het ultieme vakantie gevoel in NLquote:Op maandag 18 september 2006 16:25 schreef Spacemonkeh het volgende:
[..]
Ik wil er later juist gaan werken...![]()
wel lachen bij de incheckbalie voor Israëlquote:Op maandag 18 september 2006 16:21 schreef Razor21 het volgende:
Ik moet er toch niet aandenken dat je elke dag naar je werk gaat en al die mensen op vakantie ziet gaan naar warme landen.![]()
![]()
Sta jij daar altijd met je proppenschieter ofzo?quote:Op maandag 18 september 2006 16:36 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
wel lachen bij de incheckbalie voor Israël
Kijk wel uitquote:Op maandag 18 september 2006 16:40 schreef bas-beest het volgende:
verkapt kijk-mij-eens-'fijn'-op-Schiphol-werken-topic
Blijkbaar ben je nog nooit op vakantie gegaan, want de mensen zijn daar allesbehalve blij. Lang voor vertrek aanwezig moeten zijn, wachten, in de rij staan voor het inchecken, zorgen maken of ze niks vergeten zijn, wachten, rijen voor de paspoortcontrole, wachten, wachten, kilometers lopen naar de vertrekhal, wachten, drukte, wachten, in de rij staan om het vliegtuig in te mogen, een goed plaatsje veroveren, ontdekken dat de beenruimte wel heel minimaal is, wachten op de laatste mensen en dán eindelijk pas het vertrek. En bij aankomst het hele rijtje weer in omgekeerde volgorde.quote:Op maandag 18 september 2006 16:28 schreef Knoekie het volgende:
Lijkt me een geweldige baan, mensen zijn namelijk hartstikke blij dat ze op vakantie gaan
Die mensen moeten dan gewoon niet op vakantie gaan, teminste niet zo goedkoop of met vliegtuig.quote:Op dinsdag 19 september 2006 08:57 schreef Lod het volgende:
[..]
Blijkbaar ben je nog nooit op vakantie gegaan, want de mensen zijn daar allesbehalve blij. Lang voor vertrek aanwezig moeten zijn, wachten, in de rij staan voor het inchecken, zorgen maken of ze niks vergeten zijn, wachten, rijen voor de paspoortcontrole, wachten, wachten, kilometers lopen naar de vertrekhal, wachten, drukte, wachten, in de rij staan om het vliegtuig in te mogen, een goed plaatsje veroveren, ontdekken dat de beenruimte wel heel minimaal is, wachten op de laatste mensen en dán eindelijk pas het vertrek. En bij aankomst het hele rijtje weer in omgekeerde volgorde.
Die mensen zijn niet blij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |