abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 september 2006 @ 16:21:23 #1
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_41923202
openen ze godverdomme geen klaagtopics!!!
Ik moet er toch niet aandenken dat je elke dag naar je werk gaat en al die mensen op vakantie ziet gaan naar warme landen.

Dus dan open ik wel een klaagtopic voor de 25.000 mensen op Schiphol

Klacht : naar je werk op Schiphol gaan en andere mensen steeds op vakantie zien gaan
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_41923249
goede klacht 14.gif
niet meer
pi_41923302
quote:
Op maandag 18 september 2006 16:21 schreef Razor21 het volgende:
Ik moet er toch niet aandenken dat je elke dag naar je werk gaat en al die mensen op vakantie ziet gaan naar warme landen.

Dus dan open ik wel een klaagtopic voor de 25.000 mensen op Schiphol

Klacht : naar je werk op Schiphol gaan en andere mensen steeds op vakantie zien gaan
Ik wil er later juist gaan werken...
pi_41923380
Lijkt me een geweldige baan, mensen zijn namelijk hartstikke blij dat ze op vakantie gaan
  maandag 18 september 2006 @ 16:28:44 #5
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_41923384
quote:

klacht : naar je werk op Schiphol gaan en andere mensen steeds op vakantie zien gaan
Een groot deel van die mensen gaat niet eens op vakantie, maar juist naar hun werk! (of naar huis na een business trip)
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_41923430
quote:
Op maandag 18 september 2006 16:25 schreef Spacemonkeh het volgende:

[..]

Ik wil er later juist gaan werken...
Het ultieme vakantie gevoel in NL
046
Dank aan Yeahinho
pi_41923540
quote:
wel lachen bij de incheckbalie voor Israël
pi_41923681
verkapt kijk-mij-eens-'fijn'-op-Schiphol-werken-topic
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_41924627
quote:
Op maandag 18 september 2006 16:36 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

wel lachen bij de incheckbalie voor Israël
Sta jij daar altijd met je proppenschieter ofzo?
  maandag 18 september 2006 @ 17:25:14 #10
151099 Sebash
I'm rich BIAATCH!1
pi_41924774
Op zich wel een matige grap mogelijkheid te bespeuren.

Jij op de intercom van flight 664 naar London:
Welcome ladies and gentlemen on flight 664, Lin Baden Airlines from Amsterdam to Uruzgan in Afghanistan, we hope you enjoy etc etc.
Die passagiers: Oh noes! Evacuate!
Jij:
Schiphol: wtf?
The circle is through the looking glass
  dinsdag 19 september 2006 @ 07:45:39 #11
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_41942375
quote:
Op maandag 18 september 2006 16:40 schreef bas-beest het volgende:
verkapt kijk-mij-eens-'fijn'-op-Schiphol-werken-topic
Kijk wel uit
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_41942456
Schiphol is wel cool, alleen die werkende homo's niet.altijd denken ze dat ze "meer" en "beter" zijn
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_41942575
mijn klacht over het werken op schiphol is dat als ik ochtend dienst heb ik om 4 uur in de nacht me bed kom uitrollen. aan de andere kant ben ik dan wel weer om 14:30 vrij
life is like a present you never know what is in it
pi_41943114
Op schiphol werken is leuk. Veel mooie vrouwen (en relnichten maar okee)
Steun een gratis goed doel naar keuze. Download http://rapidshare.com/files/29980773/plz_download.rar (en gooi het daarna weg ofzo :) Gratis doneren aan een goed doel!
  dinsdag 19 september 2006 @ 08:57:33 #15
13250 Lod
Sapere aude!
pi_41943167
quote:
Op maandag 18 september 2006 16:28 schreef Knoekie het volgende:
Lijkt me een geweldige baan, mensen zijn namelijk hartstikke blij dat ze op vakantie gaan
Blijkbaar ben je nog nooit op vakantie gegaan, want de mensen zijn daar allesbehalve blij. Lang voor vertrek aanwezig moeten zijn, wachten, in de rij staan voor het inchecken, zorgen maken of ze niks vergeten zijn, wachten, rijen voor de paspoortcontrole, wachten, wachten, kilometers lopen naar de vertrekhal, wachten, drukte, wachten, in de rij staan om het vliegtuig in te mogen, een goed plaatsje veroveren, ontdekken dat de beenruimte wel heel minimaal is, wachten op de laatste mensen en dán eindelijk pas het vertrek. En bij aankomst het hele rijtje weer in omgekeerde volgorde.

Die mensen zijn niet blij.
GNU Terry Pratchett
pi_41944307
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 08:57 schreef Lod het volgende:

[..]

Blijkbaar ben je nog nooit op vakantie gegaan, want de mensen zijn daar allesbehalve blij. Lang voor vertrek aanwezig moeten zijn, wachten, in de rij staan voor het inchecken, zorgen maken of ze niks vergeten zijn, wachten, rijen voor de paspoortcontrole, wachten, wachten, kilometers lopen naar de vertrekhal, wachten, drukte, wachten, in de rij staan om het vliegtuig in te mogen, een goed plaatsje veroveren, ontdekken dat de beenruimte wel heel minimaal is, wachten op de laatste mensen en dán eindelijk pas het vertrek. En bij aankomst het hele rijtje weer in omgekeerde volgorde.

Die mensen zijn niet blij.
Die mensen moeten dan gewoon niet op vakantie gaan, teminste niet zo goedkoop of met vliegtuig.
Je weet toch wat je te wachten sta, vanaf de 2de keer dan. de eerste keer is alles leuk zelfs dat.
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')