Ik geloof niet dat ie dat nog steeds doet. Toen ik m'n stats had gereset een tijdje terug werden ze ook alleen maar op zondagmiddag berekend, en dus niet meer in real time, wat bij mijn vorige stats-reset vorig jaar nog wel gebeurde.quote:Op woensdag 20 september 2006 12:41 schreef Frollo het volgende:
Bij nieuwe users wil het nog wel eens gebeuren dat ie niet tot zondag wacht, maar al enkele dagen na je eerste aanmelding een lijstje gaat berekenen.
http://www.last.fm/user/lupa_/quote:Op woensdag 20 september 2006 13:00 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ie dat nog steeds doet. Toen ik m'n stats had gereset een tijdje terug werden ze ook alleen maar op zondagmiddag berekend, en dus niet meer in real time, wat bij mijn vorige stats-reset vorig jaar nog wel gebeurde.
Ik had precies hetzelfde, maar na Nux Vomica ben ik ook weer meer naar The Runaway Found gaan luisteren en ben ik die ook beter gaan vinden.quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:19 schreef Verbal_Kint het volgende:
sweet. 1e cd na lavinia aangeschaft, niet super veel gedraaid, viel toch een beetje tegen. had nu al goede verhalen gehoord over de opvolger. toch maar eens achteraan gaan
The_Arowana.. Sta op pagina 8 van de ledenlijst..quote:Op woensdag 20 september 2006 12:45 schreef Frollo het volgende:
Wat is je last.fm naam?
quote:Op woensdag 20 september 2006 22:53 schreef pfaf het volgende:
[afbeelding]
whehe. Ziet er wel komisch uit.
En welk nummer mag dit dan wel niet zijn?quote:Op zaterdag 30 september 2006 12:48 schreef placebeau het volgende:
En mijn 10.000ste nummer is (niet geheel onbewust) het mooiste nummer van mijn nummer één artiest.
ja, die!quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hij staat nu op 10012, dus dan moet het Bright Eyes – Something Vague 30 Sep 2006, 10:25 geweest zijn.
En wel 1668 keer naar hetzelfde nummer van Mariah carey.quote:Op zondag 1 oktober 2006 08:29 schreef Grobbel het volgende:
1800 keer naar hetzelfde nummer luisteren? Kworb, ik mag toch hopen dat dit
gewoon het resultaat is van je computer te lang aan laten staan terwijl het nummer op repeat staat?
Misschien beunt ie wel wat bij in zijn vrije tijd als martelaar in Abu Ghraib of Guantanamo Bay of zo.quote:Op zondag 1 oktober 2006 08:36 schreef placebeau het volgende:
[..]
En wel 1668 keer naar hetzelfde nummer van Mariah carey.
Lijfstraffen noem ik dat.
Oh en eh hoi buurman (tenminste dat vond last.fm).quote:Op zondag 1 oktober 2006 09:47 schreef search64 het volgende:
Dan nog, heeft ie niet zo veel nummers in zijn playlist staan. Ik heb ook bijna 60000 nummers en het meest gedraaide nummer staat op iets van 80 keer.
Ik scrobbel nu zo'n 2,5 jaar, maar ik denk niet dat er een nummer tussengezeten heeft die ik zelfs maar 100 keer gehoord heb. Tokyo Invention Registration Office van Hyper Kinako komt denk ik nog het dichtst er bij in de buurt, maar dat is 2 en een halve minuut briljante geschiftheid die de conventies van normale muziek ontstijgt, en daar gelden uiteraard andere afspeelfrequentieregels voor.quote:Op zondag 1 oktober 2006 09:09 schreef bukgeit het volgende:
Het is geen weeklijstje he, maar het resultaat van twee jaar scrobbelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |