abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41922745
Zo'n hekel aan gekregen....was het weekend in Gent. Leuke stad, maar weinig pinautomaten.
Dat betekende dus lang wachten in de rij voordat je aan de beurt bent. Staan er bv. 3 koppeltjes voor je en dan denk je dat je snel aan de beurt bent, het zijn immers maar 3 transacties....................
FOUT, die koppeltjes gaan dus uitgebreid ff apart pinnen. Zijn er toch stiekem 6 personen voor je geweest.

Open eens een gezamelijke rekening, armoedzaaiers.
pi_41922791
quote:
Op maandag 18 september 2006 16:02 schreef Ramon73 het volgende:
Zo'n hekel aan gekregen....was het weekend in Gent. Leuke stad, maar weinig pinautomaten.
Dat betekende dus lang wachten in de rij voordat je aan de beurt bent. Staan er bv. 3 koppeltjes voor je en dan denk je dat je snel aan de beurt bent, het zijn immers maar 3 transacties....................
FOUT, die koppeltjes gaan dus uitgebreid ff apart pinnen. Zijn er toch stiekem 6 personen voor je geweest.

Leer hier dan ook gelijk 1 wijze les uit: deel NOOIT je geld met je vriendin.
pi_41922828
quote:

Je hebt gewoon de tyfus in dat jij geen vriendin hebt om een koppeltje te vormen, lamzak.
Mij mag je er voor wakker maken.
pi_41922858
quote:

Ja, en wat nou als je net een week of 2 bij elkaar bent?
IK HEB MIJN ECHTE CLUB EN HAAR SUPPORTERS VERRADEN.
  maandag 18 september 2006 @ 16:21:41 #5
156526 RMD
subbie Power
pi_41923210
beter dat dan die mensen die 7 verschillende pasjes proberen voordat ze ergens geld vanaf kunnen halen...
From this moment, from this moment,
you'll never be alone.
We're bound together, now and forever,
the loneliness has gone.
pi_41923248
bij ons heb je een mcpin! (lees: pinautomaat waar je met de auto voor kan rijden en vanuit de auto kan pinnen)

daar moeten we wel eens met 4 man pinnen.... staat er 1 auto voor je moet je alsnog 4 transacties wachten!
pi_41923395
Vind dat lang niet zo irritant als drie "JODEN! JODEN!" kraaiende sletjes plus matjesdragende aanhang na de bevinding "dat het er al op stond".
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_41926904
quote:
Op maandag 18 september 2006 16:04 schreef minkuukel het volgende:

[..]

Je hebt gewoon de tyfus in dat jij geen vriendin hebt om een koppeltje te vormen, lamzak.
Nee, mijn vriendin stond naast me in de rij voor de pinautomaat. En ergerde zich ook.
pi_41926946
quote:
Op maandag 18 september 2006 16:29 schreef Mwanatabu het volgende:
Vind dat lang niet zo irritant als drie "JODEN! JODEN!" kraaiende sletjes plus matjesdragende aanhang na de bevinding "dat het er al op stond".
Huh? Niet begrijp
pi_41984209
quote:
Op maandag 18 september 2006 18:53 schreef Ramon73 het volgende:

[..]

Huh? Niet begrijp
Inderdaad, dit begrijp ik ook niet
Mij mag je er voor wakker maken.
pi_42041262
quote:
Op maandag 18 september 2006 18:52 schreef Ramon73 het volgende:

[..]

Nee, mijn vriendin stond naast me in de rij voor de pinautomaat. En ergerde zich ook.
Jullie hebben wel een gezamelijke rekening? Of hebben jullie geen geld?
'History will be kind to me, as I intend to write it'
Winston Churchill
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')