Leer hier dan ook gelijk 1 wijze les uit: deel NOOIT je geld met je vriendin.quote:Op maandag 18 september 2006 16:02 schreef Ramon73 het volgende:
Zo'n hekel aan gekregen....was het weekend in Gent. Leuke stad, maar weinig pinautomaten.
Dat betekende dus lang wachten in de rij voordat je aan de beurt bent. Staan er bv. 3 koppeltjes voor je en dan denk je dat je snel aan de beurt bent, het zijn immers maar 3 transacties....................
FOUT, die koppeltjes gaan dus uitgebreid ff apart pinnen. Zijn er toch stiekem 6 personen voor je geweest.
Open eens een gezamelijke rekening, armoedzaaiers.![]()
Je hebt gewoon de tyfus in dat jij geen vriendin hebt om een koppeltje te vormen, lamzak.quote:Op maandag 18 september 2006 16:02 schreef Ramon73 het volgende:
Zo'n hekel aan gekregen....was het weekend in Gent. Leuke stad, maar weinig pinautomaten.
Dat betekende dus lang wachten in de rij voordat je aan de beurt bent. Staan er bv. 3 koppeltjes voor je en dan denk je dat je snel aan de beurt bent, het zijn immers maar 3 transacties....................
FOUT, die koppeltjes gaan dus uitgebreid ff apart pinnen. Zijn er toch stiekem 6 personen voor je geweest.
Ja, en wat nou als je net een week of 2 bij elkaar bent?quote:Op maandag 18 september 2006 16:02 schreef Ramon73 het volgende:
Nee, mijn vriendin stond naast me in de rij voor de pinautomaat. En ergerde zich ook.quote:Op maandag 18 september 2006 16:04 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Je hebt gewoon de tyfus in dat jij geen vriendin hebt om een koppeltje te vormen, lamzak.![]()
Huh? Niet begrijpquote:Op maandag 18 september 2006 16:29 schreef Mwanatabu het volgende:
Vind dat lang niet zo irritant als drie "JODEN! JODEN!" kraaiende sletjes plus matjesdragende aanhang na de bevinding "dat het er al op stond".
Jullie hebben wel een gezamelijke rekening? Of hebben jullie geen geld?quote:Op maandag 18 september 2006 18:52 schreef Ramon73 het volgende:
[..]
Nee, mijn vriendin stond naast me in de rij voor de pinautomaat. En ergerde zich ook.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |