Gerard Revequote:Op maandag 18 september 2006 15:52 schreef BlaineDeMono het volgende:
Ik noem een Theo van Gogh.
Ik noem een Pim Fortuyn.
etc.
Dus als we dood zijn spreken we allemaal Engels? Of bedoel je engelen, meervoud van engel?quote:Op maandag 18 september 2006 16:19 schreef mymoodfentje het volgende:
de dood maakt engels van ons allen
tja, dat ja engelen....spreek en schrijf meer engels als nederlands tegenwoordigquote:Op maandag 18 september 2006 16:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dus als we dood zijn spreken we allemaal Engels? Of bedoel je engelen, meervoud van engel?
Ken het fenomeen inderdaad. Er zal er geen een zijn die staat te juichen, niet waar anderen bij zijn in ieder geval.
Engels is ook een veel gavere taal dan Nederlands natuurlijkquote:Op maandag 18 september 2006 16:33 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
tja, dat ja engelen....spreek en schrijf meer engels als nederlands tegenwoordig![]()
RIP to the next of kinquote:Op maandag 18 september 2006 16:38 schreef BobbyB het volgende:
Engels is ook een veel gavere taal dan Nederlands natuurlijk![]()
Dat was toch ook een schatje?quote:Op maandag 18 september 2006 16:40 schreef Kiteless het volgende:
Adolf Hitler, ook zo eentje
Waarom je blindstaren op iets waarvan je niet eens zeker weet dat het bestaat ?quote:Op maandag 18 september 2006 17:29 schreef ToYDoLL het volgende:
Che Guevara is ook zoiemanden Maikuuul, je weet het niet, dus kan je er niks over zeggen
(ik geloof er ook niet in, maar toch
)
Die knues aapt me na zoeen gare aap totally n00b!quote:Op maandag 18 september 2006 16:34 schreef Herald het volgende:
haha dat zei veldmuis laatst ook al
Als je dood bent was je opeens de liefste, hield iedereen va
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |