De voornaam is nu helemaal goedquote:Op maandag 18 september 2006 20:06 schreef wyccie het volgende:
Kenneth York?
zat even te twijfelen maar reken het toch maar goedquote:Op maandag 18 september 2006 20:15 schreef wyccie het volgende:
Engels
Bestaat zoeits echtquote:Op maandag 18 september 2006 20:19 schreef Supersheep het volgende:
[..]
zat even te twijfelen maar reken het toch maar goed
wyccie +1
Anglofobie is een afkeer of een gevoel van angst voor alles wat te maken heeft met Engeland, de Engelse taal, of voor landen waar men Engels spreekt.
Ja, maar bedoelen ze dan angst om met mooie vrouwen om te gaan en tegen ze te praten of echt panische angst wanneer iemand een mooie vrouw ziet?quote:Op maandag 18 september 2006 20:22 schreef AgentSteel het volgende:
er bestaat zelfs zoiets als angst voor mooie vrouwen![]()
Dat is wel een vreemde afwijking danquote:Op maandag 18 september 2006 20:27 schreef AgentSteel het volgende:
panische angst!
Ik dacht dat het het eerste zou zijnquote:Op maandag 18 september 2006 20:27 schreef AgentSteel het volgende:
panische angst!
kan beide lijkt me. Net als eigenlijk alle andere fobieën kan het meevallen maar je zou ook spontaan een hartaanval kunnen krijgen bij het zien van een mooie vrouwquote:Op maandag 18 september 2006 20:25 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ja, maar bedoelen ze dan angst om met mooie vrouwen om te gaan en tegen ze te praten of echt panische angst wanneer iemand een mooie vrouw ziet?
Ja, dat klinkt inderdaad wel logisch ja.quote:Op maandag 18 september 2006 20:30 schreef Supersheep het volgende:
[..]
kan beide lijkt me. Net als eigenlijk alle andere fobieën kan het meevallen maar je zou ook spontaan een hartaanval kunnen krijgen bij het zien van een mooie vrouw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |