Oke, jij beslist..quote:Op maandag 18 september 2006 16:31 schreef NoSigar het volgende:
[..]
Klopt hoor, maar ik dacht een i of een y , of een v of een f in het Russische-Nederlands kan ik door de vingers zien. Maar een i en een u bijvoorbeeld weer niet, had ik toen besloten; nou ja, er zit een element van willekeur in, maar geen kwade wil.
En ik zag het wel hoor..quote:Op maandag 18 september 2006 16:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar ik kwam er pas op door geenaam's suggestie![]()
Hmm, dat heeft Robert ten Brink er niet bijgezegd zaterdag, volgens mij.quote:Op maandag 18 september 2006 16:35 schreef Isabeau het volgende:
Dan stel ik ook maar de volgende vraag
Wat is de oorsprong van de roze driehoek, het symbool voor de internationale homobeweging?
quote:Op maandag 18 september 2006 16:37 schreef LeisureSuitLarry het volgende:
Was dat niet het logo van een kroeg in New York waar homo's en lesbiennes samenkwamen?
+1 Yurithemasterquote:Op maandag 18 september 2006 16:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Tijdens de tweede wereldoorlog kregen homo's die opgespeld, zoals joden de jodenster opgespeld (of omgebonden) kregen.
Hoe blij ik ook ben met mijn punt, ik vraag het me ook even af.quote:Op maandag 18 september 2006 16:39 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik was toch eerderOf was dat niet volledig genoeg?
Volgens de vraag moet het dus andersom zijn, maar ik snap wat je bedoeltquote:Op maandag 18 september 2006 16:52 schreef NanKing het volgende:
Muse-Unintended
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |