'Zou zomaar kunnen, wilde gewoon effe meegokken en ik was door mijn beeldhouwers heenquote:Op maandag 18 september 2006 15:58 schreef Neleos het volgende:
[..]
Dat is toch niet meer dan een componist?
Dat kost even tijdquote:Op maandag 18 september 2006 15:58 schreef geenaam het volgende:
Wordt er niet meer geteld door diegene die het nieuwe topic opent?
Goed punt, done.quote:Op maandag 18 september 2006 16:02 schreef geenaam het volgende:
Sorry dan, maar dan moet je wel even erbij zetten Ranglijst na deel 277
Ik zei het daarom ook pas na 20 minuten. Dat lijkt me meer dan genoeg tijd om te tellen..quote:
Njet.quote:Op maandag 18 september 2006 16:04 schreef Yurithemaster het volgende:
Gorbachof?
Ook kroestjof zou fout zijnquote:Op maandag 18 september 2006 16:07 schreef Schorpioen het volgende:
Chroetsjov of hoe je het ook schrijft?
In de buurt, maar gewoon nog fout.quote:Op maandag 18 september 2006 16:05 schreef geenaam het volgende:
Gromco ofzo iets?
Tuurlijk niet, maar toch is hij fout.quote:Op maandag 18 september 2006 16:09 schreef Isabeau het volgende:
Shjevernadze? (njet op de spelling letten)
<======quote:Op maandag 18 september 2006 16:14 schreef NoSigar het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, maar toch is hij fout.
Geennaam zit in de buurt...
Ja! Gromyko was het!quote:Op maandag 18 september 2006 16:21 schreef Isabeau het volgende:
Gromiko of zo idd, die is heel kort president geweest voor Gorbatsjov
Dit komt het dichtstbij Gromyko,quote:Op maandag 18 september 2006 16:21 schreef Isabeau het volgende:
Gromiko of zo idd, die is heel kort president geweest voor Gorbatsjov
Maar ik kwam er pas op door geenaam's suggestiequote:Op maandag 18 september 2006 16:26 schreef NoSigar het volgende:
Dit komt het dichtstbij Gromyko,
Isabeau +1
Klopt hoor, maar ik dacht een i of een y , of een v of een f in het Russische-Nederlands kan ik door de vingers zien. Maar een i en een u bijvoorbeeld weer niet, had ik toen besloten; nou ja, er zit een element van willekeur in, maar geen kwade wilquote:Op maandag 18 september 2006 16:27 schreef geenaam het volgende:
Ja, het maakt mij niet uit maar ik spelde het wel helemaal goed..Maar jij beslist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |