typo : utbound moet outbound zijn.
Met Mart- Goedemidddag U spreekt met @home,blablabla
- U weet dat we onlangs (1 juli) uw snelheid hebben verhoogd van uw internetabbonement?
Ja dat weet ik- Heeft u daar ook iets van gemerkt?
Ja- Dat is mooi, en om u nog eens lekker te verwennen kan ik u eenmalig TV Digitaal aanbieden van @home
- Dat kost u eenmalig 30 euro, en dan heeft u voor de rest van uw leven gratis TV.
(heel lang over en weer verhaal, want ik geloofde er geen moer van, en nog steeds niet)
Maar mevrouw, het enige wat ik doe op mijn TV is gamen en heel soms voetbal kijken op zondag.- Oke, maar als u nu TV Digitaal neemt, dan gaat de beeld en geluidskwaliteit van uw gamen ook omhoog.
...... pardon ?- Ja, want als u de decoder op uw scart ingang zet veranderd het geluid en het beeld
euhm, lekker goed voor mijn tv dan, als randapparaten mijn tv een beetje gaan lopen beinvloeden.- Nee zo moet u het niet zien bblalbalbla
(heel verhaal nog, mart heeft gesprek gestopt)
Het is toch gvd niet te geloven, eerst beetje schuldgevoel aanpraten omdat ik nu mag genieten van een betere internetlijn, en in ruil daarvoor moet ik dan maar zo'n TV pakket nemen.
Dan zeg ik dat ik geen TV kijk en af en toe erop game, gaat ze zeggen dat mijn game-prestaties beter zullen worden.
OMFG WAT EEN KANKERDOM WIJF
<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>