Die zitquote:Op maandag 18 september 2006 14:48 schreef XL het volgende:
Ik vind juist dat de Fransen er in Oostenrijk minder zijn.
Thankx voor de info. Ik ga toch maar voor de franse frietjes denk ik.quote:Op maandag 18 september 2006 15:53 schreef XL het volgende:
Ik heb trouwens gehoord dat Oostenrijk al bijna volboekt is voor deze winter, dus je kunt beter naar Frankrijk gaan. Daar hebben ze ook frieten.
Daar komt regelmatig een grote gast, die heel veel kan eten. Blijft dus een risico om er zomaar vanuit te gaan dat er nog genoeg is.quote:Op maandag 18 september 2006 16:55 schreef Kentaro het volgende:
Er is een heel leuk restaurantje onder aan de piste en daar hebben ze nog genoeg
Vooral na zware offpiste afdalingen oppassen, daar krijgt men honger vanquote:Op maandag 18 september 2006 16:57 schreef XL het volgende:
[..]
Daar komt regelmatig een grote gast, die heel veel kan eten. Blijft dus een risico om er zomaar vanuit te gaan dat er nog genoeg is.
Dat is nooit bewezen, er is niemand die hem ooit gezien heeft, wel zijn er voetsporen gevonden die wijzen op een enorm snowboardend monster die op een zeer licht snowboard alle skiers voorbijknald. Maar foto of filmmateriaal ontbreekt vooralsnog.quote:Op maandag 18 september 2006 16:57 schreef XL het volgende:
[..]
Daar komt regelmatig een grote gast, die heel veel kan eten. Blijft dus een risico om er zomaar vanuit te gaan dat er nog genoeg is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |