Ok, ik zal tegen mijn zusje zeggen dat ze haar kutje moet wassen...quote:Op maandag 18 september 2006 13:50 schreef SicSicSics het volgende:
De mijne stinken naar gerookte Paling, ook geen pretje!
quote:Op maandag 18 september 2006 13:54 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ok, ik zal tegen mijn zusje zeggen dat ze haar kutje moet wassen...
ik vind uien lekker (quote:Op maandag 18 september 2006 13:50 schreef Molluck het volgende:
Als je pizza zo smerig vindt, waarom eet je het dan?
Wat is daar mis meequote:Op maandag 18 september 2006 16:46 schreef Blackletter het volgende:
pizza![]()
![]()
nou heb ik honger![]()
je eet ook echt pizza om 13:33
beetje raar tijdstip, meestal eet je pizza 's avonds, lijkt mequote:
Nee niet echt.quote:Op maandag 18 september 2006 17:54 schreef Blackletter het volgende:
[..]
beetje raar tijdstip, meestal eet je pizza 's avonds, lijkt me
Dat heb ik nu al heel de dagquote:Op maandag 18 september 2006 18:19 schreef jors het volgende:
ga wiet smoken
ruiken ze in ieder geval niet meer naar pizza maar naar wiet
of nietquote:Op maandag 18 september 2006 13:44 schreef veldmuis het volgende:
Dat is zo goor dat je handen stinken naar pizza dan is het net of je een arbeider bent die pizzas maakt.
Ja stel je voor.... werkenquote:Op maandag 18 september 2006 23:52 schreef 2609 het volgende:
[..]
of nietstraks denken mensen dat ik werk
![]()
whaha of niet werken is voor armoedsaaiersquote:
Dus de nieuwe topman van Ford is een armoedzaaier?quote:Op maandag 18 september 2006 23:56 schreef 2609 het volgende:
[..]
whaha of niet werken is voor armoedsaaiers![]()
die heeft vast al genoeg geld maar werkt gewoon voor zn sociale contacten en plezier heb ik ook weleens gedaanquote:Op maandag 18 september 2006 23:58 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dus de nieuwe topman van Ford is een armoedzaaier?
Hij werkt immers voor zijn pietluttige salaris
ows oke, waar je maar van houd hequote:Op maandag 18 september 2006 22:31 schreef Vladimiiiiir het volgende:
[..]
Nee niet echt.
Ik zat vanochtend nog een pizza te maken![]()
Maja ik eet ook constant warm voedsel en geen broodjes of wat dan ook..lasagna bv om kwart over 9![]()
Hehe, wist jij dat je met die uitkering die jij hebt nog minder besteedbaar inkomen hebt? Wie is nu de armoedzaaierquote:Op maandag 18 september 2006 23:56 schreef 2609 het volgende:
[..]
whaha of niet werken is voor armoedsaaiers![]()
ik een uitkeringquote:Op dinsdag 19 september 2006 14:02 schreef Nawien het volgende:
[..]
Hehe, wist jij dat je met die uitkering die jij hebt nog minder besteedbaar inkomen hebt? Wie is nu de armoedzaaier![]()
Hé zijn opa heeft miljoenen hoor... en daar teert zijn hele familie op...quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:02 schreef Nawien het volgende:
[..]
Hehe, wist jij dat je met die uitkering die jij hebt nog minder besteedbaar inkomen hebt? Wie is nu de armoedzaaier![]()
niet de hele familie hoor ze werken allemaal zelf ookquote:Op dinsdag 19 september 2006 23:06 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Hé zijn opa heeft miljoenen hoor... en daar teert zijn hele familie op...
weet wat je zegt hoor
Behalve jij dan.quote:Op woensdag 20 september 2006 10:15 schreef 2609 het volgende:
[..]
niet de hele familie hoor ze werken allemaal zelf ook![]()
kloptquote:
Contract = prestatie leveren = werkquote:Op woensdag 20 september 2006 13:15 schreef 2609 het volgende:
[..]
klopt
maar ik sta wel onder contract![]()
gewoon beetje helpen en soms beetje stofzuigen en vegenquote:Op woensdag 20 september 2006 13:56 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Contract = prestatie leveren = werk
Onder contract als wat?
En daarvoor sta je onder contract bij je familie?quote:Op woensdag 20 september 2006 22:57 schreef 2609 het volgende:
[..]
gewoon beetje helpen en soms beetje stofzuigen en vegen
ik kom gewoon soms eens opdagen en klok ik me in ga ik dus beetje helpen en soms beetje stofzuigen en vegen en dan klok ik me weer uit want ik zal toch mn benzine moeten betalen
bij 1 van de bedrijven van mn broer jahquote:Op woensdag 20 september 2006 22:59 schreef Rekkie het volgende:
[..]
En daarvoor sta je onder contract bij je familie?
Om schoon te maken?quote:Op donderdag 21 september 2006 10:29 schreef 2609 het volgende:
[..]
bij 1 van de bedrijven van mn broer jah
ik kan ook wel meer doen maar ik ga toch niet zo vaak om eigen functie te hebben dus doe ik altijd maar net waar ik zin in hebquote:Op donderdag 21 september 2006 10:31 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Om schoon te maken?![]()
Heeft je broer zo weinig vertrouwen in je?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |