oooh koop je dan bier voor me?quote:Op maandag 18 september 2006 19:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Hey, lief doen tegen CL anders krijg je met mij te maken.
flauwerd...quote:
Bedankt!quote:Op maandag 18 september 2006 19:44 schreef nixxx het volgende:
[afbeelding]
Deze vind ik het mooist.. heb em 60x60 gemaakt
quote:
is het een spin ... of een vis...quote:Op maandag 18 september 2006 20:14 schreef Q. het volgende:
Spinvis. Dat is pas tof. Ken je dat, IR?
Hij wil zelfs mee in mei, dat je het even weet. Ik ben zo vrijpostig geweest om de Baboon uit te nodigen.quote:Op maandag 18 september 2006 20:14 schreef Q. het volgende:
Spinvis. Dat is pas tof. Ken je dat, IR?
Lummel..quote:
het is baggerquote:
[20:12:32] <IR|studie> maar oh, ik wil wel mee naar spinvisquote:Op maandag 18 september 2006 20:18 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Hij wil zelfs mee in mei, dat je het even weet. Ik ben zo vrijpostig geweest om de Baboon uit te nodigen.![]()
Mijn hart, wat doe je?quote:Op maandag 18 september 2006 20:18 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Hij wil zelfs mee in mei, dat je het even weet. Ik ben zo vrijpostig geweest om de Baboon uit te nodigen.![]()
Welkom terug! Leuke vakantie gehad?quote:
IR is een sloerie. Een andere conclusie valt er niet te trekken...quote:
hij past hier welquote:Op maandag 18 september 2006 20:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
IR is een sloerie. Een andere conclusie valt er niet te trekken...
Een ruzie op een feest ergens op een forum waar ik toch niemand kende...quote:
Het Biltstraat forum?quote:Op maandag 18 september 2006 20:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een ruzie op een feest ergens op een forum waar ik toch niemand kende...
Mijn creditcard trekt dat allemaal niet meer.quote:Op maandag 18 september 2006 20:31 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dan ga je toch ook gewoon mee.!
Oja, gezellig! Doen we.quote:Op maandag 18 september 2006 20:31 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ze had zichzelf allang uitgenodigd hoor... Net zoals IR...quote:Op maandag 18 september 2006 20:31 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Trekken kun je zelf vast heel goedquote:Op maandag 18 september 2006 20:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Mijn creditcard trekt dat allemaal niet meer.
Neem er nog een, ofzo.quote:Op maandag 18 september 2006 20:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Mijn creditcard trekt dat allemaal niet meer.
Ok.quote:
Als de beste.quote:Op maandag 18 september 2006 20:33 schreef Hime het volgende:
[..]
Trekken kun je zelf vast heel goed
Moet ik jaloers worden?quote:Op maandag 18 september 2006 20:34 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Neem er nog een, ofzo.
[..]
Ok.
Ohja Air, ik bedoel het allemaal niet zo slecht hoor.![]()
Ik zei laatst speciaal voor jou geen zulks.
Doei he, allemaal.
dat is gemeenquote:Op maandag 18 september 2006 20:25 schreef nixxx het volgende:
[..]
het is bagger![]()
echt iets voor bakvissen die thuis wonen
![]()
![]()
![]()
sorry![]()
Heel goed! Wat een fout stopwoordje is dat!quote:Op maandag 18 september 2006 20:34 schreef Twisted_fok het volgende:
Ohja Air, ik bedoel het allemaal niet zo slecht hoor.![]()
Ik zei laatst speciaal voor jou geen zulks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |