Zieke geest.quote:Op maandag 18 september 2006 11:30 schreef frapogalogliko het volgende:
Zaterdag heb ik voor het eerst een man gefist in zijn kont. Ik vond het wel heel geil
Natuurlijk met een lange handschoen vwg bacterieën,hij had een anaal douche gehad,dus ik hoefde niet bang te zijn dat ik strontknikkers aan mijn handen zou krijgen.
Maar ik vroeg me af,kun je echt niets beschadigen in de darmen dan. En zou deze persoon niet later ontzettende problemen ondervinden. Dat hij voor zjin leven met luiers moet lopen.
Zijn vriend kon het niet omdat zijn handen veel te groot zijn en ik nogal kleine handjes heb,ging het makkelijk.
Zijn er mensen die nog tips hebben,ik bewoog even en stopte daarna zodat hij zich goed kon ontspannen.
Echte mannen gebruiken alleen een btje talkpoederquote:Op maandag 18 september 2006 11:57 schreef Oksel het volgende:
En gebruikte je spuug, sperma of gewoon glijmiddel als glijmiddel?
Lijkt het jou wel wat, duifje?quote:
Sorbo hier Sorbo daar Sorba is uw hulp in huis.quote:Op maandag 18 september 2006 11:57 schreef Oksel het volgende:
Kicken, met zo'n gele huishoudhandschoen?
....ow...geen zilver- of schelpenzand?quote:Op maandag 18 september 2006 12:00 schreef Prowl het volgende:
[..]
Echte mannen gebruiken alleen een btje talkpoeder![]()
Jezus.. ik wist niet dat t zo makkelijk kon gaanquote:Op maandag 18 september 2006 11:35 schreef badlittlegirl het volgende:
Het is de zesde clip....
link verwijderd
![]()
Ze waren ook al een paar uur bezig...quote:Op maandag 18 september 2006 12:35 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Jezus.. ik wist niet dat t zo makkelijk kon gaan![]()
Ik zag 't, 5 uur... dan kan je toch een week niet meer zittenquote:Op maandag 18 september 2006 12:41 schreef badlittlegirl het volgende:
[..]
Ze waren ook al een paar uur bezig...![]()
of púúpe...quote:Op maandag 18 september 2006 12:41 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Ik zag 't, 5 uur... dan kan je toch een week niet meer zitten![]()
quote:Op maandag 18 september 2006 13:13 schreef Aventura het volgende:
Maar goed, als je het met beleid doet en niet door pijngrenzen heengaat zal het wel loslopen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |