"Ook aan Wanne-Eickel [...] ging de architectonische smaak van de jaren '60 en '70 niet voorbij. Het was de tijd van de autovriendelijke steden, van de grote en representatieve woonkamers met eethoek [...], en van keukens in treincoupé-formaat."quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:48 schreef Charisma het volgende:
trouwens vind ik een voordeel aan duitse huizen, de kamers zijn altijd meer vierkant , de badkamers en keukens zijn ruimer en gezelliger dan de piepkleine tekortgekomemen keukens en douchehokjes in de Nederland
Zeer mee eens. De Nederlandse planeconomie is zeer Sovjet, en werkt dus averechts. Blij dat ik vertrokken ben (woon in Californie!)quote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:38 schreef LXIV het volgende:
Toch blijft het opmerkelijk dat het gevoerde woningbouwbeleid van een staat zoveel invloed kan uitoefenen op de prijzen en kwaliteit van huizen. Arbeid en materiaal zal in Duitsland niet significant duurder of goedkoper zijn.
Van de andere kant: de Soviet-planeconomie deed ook haar best om iedereen van schoeisel te voorzien. Met als gevolg een schaarste aan schoenen, en wat er was bleek veel te duur en van abominabele kwaliteit. Zonder enige keus en met lange wachttijden.
Als de woningnood in Nederland opgelost wil worden, moet de staat per direct stoppen zich ermee te bemoeien of er steeds meer geld in te pompen. Dan woon je binnen een paar jaar net zoals in Duitsland voor hetzelfde geld.
Wil je een Nederlands rijbewijs houden? (totdat deze weer verloopt),quote:Op zondag 21 januari 2007 13:30 schreef Rewimo het volgende:
Wie kan me vertellen hoe het in Duitsland met het rijbewijs zit? Kun je je NL-rijbewijs houden of moet je het inwisselen voor een Duits? Het mijne verloopt volgend jaar, hoe gaat dat in zijn werk? Wat is voorschrift en wat is handig/slim om te doen?
Volgens mij kun je je nederlandse rijbewijs voorlopig houden; ik zou hem evt. wat eerder verlengen; maar mail mijn ouders er eens over.quote:Op zondag 21 januari 2007 13:30 schreef Rewimo het volgende:
Wie kan me vertellen hoe het in Duitsland met het rijbewijs zit? Kun je je NL-rijbewijs houden of moet je het inwisselen voor een Duits? Het mijne verloopt volgend jaar, hoe gaat dat in zijn werk? Wat is voorschrift en wat is handig/slim om te doen?
Dan weet je meer dan ik....quote:Op maandag 22 januari 2007 09:27 schreef Rewimo het volgende:
Ik weet dat je moeder een Duits rijbewijs heeft jaIk zal ze vanavond even mailen.
O nou, qltel beweert dat tenminstequote:Op maandag 22 januari 2007 15:26 schreef Katinkat het volgende:
Dan weet je meer dan ik....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |