AARGHHH OMFG!! WTF!!!! Je maakt een hele spelfout!!!!!!!! Waar moet het heen met deze wereld??quote:Op maandag 18 september 2006 11:19 schreef Blanchimont het volgende:
[afbeelding]
If we carabians toke life as serious as the rest of the world . . we would never have invented Malibu.
Een half uur op de bus wachten in een 'stad' als Alkmaar.quote:Op maandag 18 september 2006 11:13 schreef Vodka_Lime het volgende:
ahh nee, meen je niet... 10 min! !
in Alkmaar(grote stad) rijden om half uur de meesten, dus als ik bus mis door NS dan huillie bij mij
"Is your mother proud of you?"quote:Op maandag 18 september 2006 11:19 schreef Blanchimont het volgende:
[afbeelding]
If we carabians toke life as serious as the rest of the world . . we would never have invented Malibu.
Of wachten totdat ze een ons wegenquote:Op maandag 18 september 2006 11:30 schreef T1andonly het volgende:en mensen in afrika hebben helemaal geen bussen die moeten altijd lopen.
Das minder lang dan TS moet wachtenquote:Op maandag 18 september 2006 11:31 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Of wachten totdat ze een ons wegen
Joh, zijn er bussen in Suriname?quote:Op maandag 18 september 2006 11:17 schreef rishi120 het volgende:
In Suriname rijden de bussen wel op tijd jah!
En als je net de bus gemist hebt komt er binnen 5 minuten een andere.
NS -> Net Suriname, you wish.
quote:Op maandag 18 september 2006 18:21 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Joh, zijn er bussen in Suriname?
Zeker als de overheid ons met alle geweld daarin wil hebben. Ik zie echter geen verbetering... nee integendeel, het wordt alleen maar slechter, en duurder.quote:Op maandag 18 september 2006 10:48 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Het OV moet gewoon aan de reizigerswens voldoen en dus goed aansluiten.
mooie!quote:Op maandag 18 september 2006 10:48 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Het OV moet gewoon aan de reizigerswens voldoen en dus goed aansluiten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |