quote:Op maandag 18 september 2006 09:12 schreef veldmuis het volgende:
Ik had laatst een auto gekocht 2e hands en daar stonk het ook in en die was meer dan 4,50.
Ik bedoel maar, relatief, jeweettog.
En dan een consult om je oren a 18 euro sukkelquote:Op maandag 18 september 2006 10:26 schreef rival het volgende:
ja als je nou eerst langs de huisarts ging kreeg je ze gratis sukkel!
Ik denk gewoon dat de kosten van de druppels gewoon niet opwegen tegen het te betalen bedrag. Het medicijn is naar mijn idee op basis van azijn. Hoe duur is dat nou? Maar ja ontwikkelingskosten enzo.quote:Op maandag 18 september 2006 10:40 schreef Martijn85 het volgende:
Het zijn OORdruppels, wat kan jou het schelen hoe ze ruiken
Medicijnen zijn nou eenmaal duur he, je kan ook gewoon wachten tot het over gaat
sind swanneer moet je betalen voor iets op recept? ik heb een maand terug druppels gekregen voor onsteking en die waren toch echt gatis!quote:Op maandag 18 september 2006 10:36 schreef Djep het volgende:
Deze sukkel ging naar de huisarts!!
En dit was dus op recept, sukkel!!
Dat vind jij huilen? Wacht maar s tot jij flink moet huilen. Dan praten we wel weer verder.quote:Op maandag 18 september 2006 10:55 schreef Topmaat het volgende:
Triest dat je om 4,5 euro al zo loopt te huilen. Dan zal je het nog moeilijk hebben in je leven. Succes !
neuuu, lijkt me ook niet zo´n goed idee.quote:Op maandag 18 september 2006 10:59 schreef VissieKieker het volgende:
Op zich is het ook duur. Oordruppels zijn alleen maar een soort zuur om de bacterien te doden. Maar ja, wat wil je dan... azijn in je oor doen?
`quote:Op maandag 18 september 2006 11:03 schreef Djep het volgende:
[..]
neuuu, lijkt me ook niet zo´n goed idee.
Maar kijk eens in mijn portemonnee. Ik moet het met weinig doen. En ja, ik red het wel weer. Maar dan had ik die paar euro´s liever aan wat anders besteed...Maar wat moet, dat moet!
Hmm ik ben meer van de rode wijn. Als je dat te lang laat staan krijg je wel weer azijn. Dat ik daar niet eerder aan gedacht heb.quote:Op maandag 18 september 2006 11:05 schreef JohanDaButcher het volgende:
[..]
`
Had je voor die viereneenhalve euro beter 2 biertjes in je oor kunnen kieperen. Dat ruikt tenminste niet naar azijn.
Het consult kosten worden van de 255 euro afgetrokken die je aan het eind van het jaar terug krijgt als je niks hebt gehadquote:Op maandag 18 september 2006 10:47 schreef rival het volgende:
[..]
sind swanneer moet je betalen voor iets op recept? ik heb een maand terug druppels gekregen voor onsteking en die waren toch echt gatis!
en het consult betalen? dara ben ik voor verzekert!
Ik ga ook een verzekerings maatschappij opstartenquote:Op maandag 18 september 2006 11:32 schreef ANWB het volgende:
[..]
Het consult kosten worden van de 255 euro afgetrokken die je aan het eind van het jaar terug krijgt als je niks hebt gehad( die betaal je dus zelf )
Indien je een recept haalt ter verkoming van een kwaal moet je zelf betalen, is de kwaal uit de hand gelopen en het dient voor genezing krijg je het vergoed![]()
Volgens mij heeft huisartsenbezoek geen invloed op je no claim hoor.quote:Op maandag 18 september 2006 11:32 schreef ANWB het volgende:
[..]
Het consult kosten worden van de 255 euro afgetrokken die je aan het eind van het jaar terug krijgt als je niks hebt gehad( die betaal je dus zelf )
Indien je een recept haalt ter verkoming van een kwaal moet je zelf betalen, is de kwaal uit de hand gelopen en het dient voor genezing krijg je het vergoed![]()
Je mag wel voor al die rekeningen betalen die artsen dubbel in rekening brengem.quote:Op maandag 18 september 2006 13:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ga ook een verzekerings maatschappij opstartenLekker maandelijks een bedrag ontvangen van honderden mensen en maar heel weinig vergoeden. Goude business, zeker omdat je verplicht bent om te verzekeren in Nederland.
quote:Man heeft seks met egel om erectie langer vast te houden
Medisch personeel in Servië heeft alle registers opengetrokken om de penis van de 35-jarige Zoran Nikolovic op te lappen. Deze man (of liever gezegd 'zombie') uit Belgrado volgde blind het advies van een tovenares. Zij maakte hem wijs dat seks met een egel de beste methode was om een erectie langer vol te houden. Je zou het bijna niet geloven, dit achterlijke verhaal, maar inmiddels zijn er wel verhalen langsgekomen die nog gestoorder zijn.
Foto: Dit is niet dé egel, maar een babyegel. En deze afbeelding maakt dit verhaal zo mogelijk nog leuker. Wat een held, deze baby!
Echt opwindend was de seks niet. Zoran belandde met hevige pijn en een snorkel vol stekels op de spoeddienst. 'Het dier is er zonder kleerscheuren vanaf gekomen, onze patiënt was er veel erger aan toe. Toch zijn we er in geslaagd zijn penis zo goed als mogelijk opnieuw klaar te stomen voor de dienst', gaf een woordvoerder van het ziekenhuis mee.
Nou, dat zal hij niet nog een keer doen. Trouwens ook erg zielig voor de egel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |