abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41912266
Ik ben me aan het orienteren op een hele goede bureaustoel, aangezien ik een groot gedeelte van mijn tijd achter mijn computer doorbreng. Wie heeft er ervaring met de beroemde Aeron stoel en kan er wat meer over vertellen? Ik heb begrepen dat het een stoel is die met verscheidene opties uitgebreid kan worden. Vanaf hoeveel en tot hoeveel kost deze stoel dan? En waar koop je zoiets (bij Ikea hebben ze het vast niet).

http://www.hermanmiller.com/aeron/

En zijn er ook andere bureaustoelen die je me kunt aanraden te gaan bekijken (want; beter, meer waar voor je geld etc.)?
"He who makes a beast of himself, gets rid of the pain of being a man."
pi_41915138
Kijk is op www.mymiller.nl. Daar staat dat hij leverbaar is vanaf 1051 euro

Heb er weleens op gezeten, zit wel erg lekker. Maar waar voor je geld? Ik denk het niet.
Ik vind het ook niet echt een mooie stoel... Je zou voor een stoel is kunnen kijken op
http://www.eckhart.nl, een winkel in Rotterdam. Zij verkopen ook Herman Miller
pi_41922232
euhm,

een goede bureaustoel hoeft niet duur te zijn, komt op mij over dat je graag iets met stijl wilt hebben.

ikzelf zit op een stoel afkomstig uit een failliet callcenter, extra zware kwaliteit en in alle mogelijke manieren te verstellen(hardheid van de zitting, hardheid van de leuning, hoogte rugleuning, hoogte armleuning, ruimte tussen de armleuningen(voor als je extreem dik of mager bent) afstand tussen voorkant zitting en leuning, hoek zitting, hoogte zitting, vering van rugleuning en dat was het wel.

kosten? 25 euro. zit prima. niet te tillen.
pi_41922584
Toevallig, ik ben voor dezelfde bureaustoel aan het kijken. Wel belachelijk duur (2ehands nog rond de 500 euro) maar zit wel perfect. Maar ik blijf een beetje rondkijken of ik er een voor een redelijke prijs voorbij zie komen.
pi_41924068
quote:
Op maandag 18 september 2006 15:45 schreef filmfocus het volgende:
euhm,

een goede bureaustoel hoeft niet duur te zijn, komt op mij over dat je graag iets met stijl wilt hebben.
Klopt.
"He who makes a beast of himself, gets rid of the pain of being a man."
  dinsdag 19 september 2006 @ 02:44:43 #6
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_41941377
Maak een afspraak met een adviseur van de Ergoshop in Gouda en laat een stoel aanmeten en op maat instellen. Niet de mooiste stoelen, maar je zit vervolgens zo je nog nooit gezeten hebt.

Nee, ik heb geen aandelen, noch enig ander belang. Heb er mijn eigen stoel vandaan en sinds ik daarop zit om te werken, voel ik me een heel stuk beter
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_41941402
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 02:44 schreef ElisaB het volgende:
Maak een afspraak met een adviseur van de Ergoshop in Gouda en laat een stoel aanmeten en op maat instellen. Niet de mooiste stoelen, maar je zit vervolgens zo je nog nooit gezeten hebt.

Nee, ik heb geen aandelen, noch enig ander belang. Heb er mijn eigen stoel vandaan en sinds ik daarop zit om te werken, voel ik me een heel stuk beter
Duur zeker?
  dinsdag 19 september 2006 @ 02:59:42 #8
33954 ElisaB
pi_41941472
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 02:47 schreef Rapaille het volgende:
Duur zeker?
Ik weet het niet meer precies, maar in elk geval iets tussen de ¤ 1.200 en ¤ 1.400 ex btw. Veul, maar voor mij heeft het een wereld van verschil gemaakt. Waar ik eerst maanden aan het stuk heb lopen kwakkelen met een pijnlijk lijf, was ik met de nieuwe stoel (en aangepaste bureaublad-hoogte) binnen 4 weken (en wat oefeningen) weer helemaal de oude. Dus voor mij was het het meer dan waard.

Het uitkiezen van de stoel en het uitmeten van de juiste instellingen duurde bijna 2 uur en een monteur is 'm op de werkplek komen instellen. Per-fect!
  dinsdag 19 september 2006 @ 03:01:34 #9
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_41941484
Ben je fysiek gehandicapt?
Zo niet: Koop gewoon eentje van de Leen Bakker.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
pi_41944650

Of je neemt een zitbal
  dinsdag 19 september 2006 @ 10:53:45 #11
33954 ElisaB
pi_41945157
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 03:01 schreef cerror het volgende:
Ben je fysiek gehandicapt?
Zo niet: Koop gewoon eentje van de Leen Bakker.
Duimpje omlaag
pi_41977450
Je zou ook kunnen kijken naar de bureaustoelen van HÅG, die zijn iets betaalbaarder en zijn wel goed af te stellen. Je zou ook even kunnen kijken op topdeq, daar staan er ook veel!
One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')