Klopt.quote:Op maandag 18 september 2006 15:45 schreef filmfocus het volgende:
euhm,
een goede bureaustoel hoeft niet duur te zijn, komt op mij over dat je graag iets met stijl wilt hebben.
Duur zeker?quote:Op dinsdag 19 september 2006 02:44 schreef ElisaB het volgende:
Maak een afspraak met een adviseur van de Ergoshop in Gouda en laat een stoel aanmeten en op maat instellen. Niet de mooiste stoelen, maar je zit vervolgens zo je nog nooit gezeten hebt.
Nee, ik heb geen aandelen, noch enig ander belang. Heb er mijn eigen stoel vandaan en sinds ik daarop zit om te werken, voel ik me een heel stuk beter
Ik weet het niet meer precies, maar in elk geval iets tussen de ¤ 1.200 en ¤ 1.400 ex btw. Veul, maar voor mij heeft het een wereld van verschil gemaakt. Waar ik eerst maanden aan het stuk heb lopen kwakkelen met een pijnlijk lijf, was ik met de nieuwe stoel (en aangepaste bureaublad-hoogte) binnen 4 weken (en wat oefeningen) weer helemaal de oude. Dus voor mij was het het meer dan waard.quote:Op dinsdag 19 september 2006 02:47 schreef Rapaille het volgende:
Duur zeker?
Duimpje omlaagquote:Op dinsdag 19 september 2006 03:01 schreef cerror het volgende:
Ben je fysiek gehandicapt?
Zo niet: Koop gewoon eentje van de Leen Bakker.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |