Daar heb ik nu de kracht niet meer voor.quote:
Nee, dat mag niet, maar dat maakt niet uit want je hebt al gekliktquote:Op maandag 18 september 2006 01:52 schreef Stereotomy het volgende:
Ik kon niet meer in de vorige posten, kreeg een rare foutmelding. Dus ik heb een nieuwe gemaakt. Mag toch wel?![]()
Komt die nog een keerquote:Op maandag 18 september 2006 01:53 schreef Coos het volgende:
[..]
Daar heb ik nu de kracht niet meer voor.![]()
Ik ken Scanman alleen van het Scanman tieten topic:quote:Op maandag 18 september 2006 01:48 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Hahaha! Eens kijken hoeveel mensen je daar nu op gaan aanvallen. Volgens mij zitten er nog wel een paar die jou geloven. Scanman bijvoorbeeld.
Hallo Loedertje,quote:Op maandag 18 september 2006 01:55 schreef Loedertje het volgende:
Etienne is cool![]()
![]()
W A A A R O M ????????
Omdat Stereo op hem lijkt. Duhhhquote:Op maandag 18 september 2006 01:55 schreef Loedertje het volgende:
Etienne is cool![]()
![]()
W A A A R O M ????????
Toegevoegd aan favorieten.quote:Op maandag 18 september 2006 01:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Komt die nog een keer
http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/fastFaqDocument?lc=nl&cc=be&dlc=nl&product=12455&docname=bdh07154
Gaat vast wel lukken.quote:Op maandag 18 september 2006 01:57 schreef Coos het volgende:
[..]
Toegevoegd aan favorieten.
Morgen fixen.
Tnx.![]()
Ik herken heel veel dingen van Hilde in me, ik lijk erg op haar, we lijken wel bloedverwandten. Tevreden?quote:Op maandag 18 september 2006 01:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik ken Scanman alleen van het Scanman tieten topic:
SCANMAN!!! TIETUH!!! # 4
Dat was eigenlijk de reden waarom ik BB ben gaan kijken.Maar dat zal vast ook voor jou gelden, maar ik kan me haast niet voorstellen dat je Hilde naakt wil zien, toch?
Geloof jij in Hilde? Zie jij toekomst in haar? Ik vind haar heel vrij. En ze doet normaal, want ze weet dit BB gaat ook voorbij.
Ik word een beetje misselijk van dat geknuffel wat ze zogenaamd nodig hebben. Neuken willen zequote:Op maandag 18 september 2006 01:57 schreef BB6kijker het volgende:
Jeroen: "een stukje genegenheid"
Jaja, hij heeft dus tóch humor!
Het is het broertje van E10!!quote:Op maandag 18 september 2006 01:57 schreef BorTheWolf het volgende:
En ehhh Sterotommy. neem jij een ander in de maling. Je volgt BB6 al vanaf het begin gezien je history (je kwam me al bekend voor trouwens)
wat dat betreft kan E10 wat beter liegen.
We.quote:Op maandag 18 september 2006 01:58 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik word een beetje misselijk van dat geknuffel wat ze zogenaamd nodig hebben. Neuken willen ze![]()
En dat vind ik nou net van alle mensen hier die, als ze eenmaal de pest aan iemand hebben, echt ALLES negatief uitleggen. Dat vind ik 'doorschieten'.quote:Op maandag 18 september 2006 01:55 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar je schiet af en toe wat door...
Als je Hilde het leukst vindt kun je dat toch wel gewoon zeggen? Of ben je bang dat andere mensen je erop "aanvallen" ?quote:Op maandag 18 september 2006 01:58 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Ik herken heel veel dingen van Hilde in me, ik lijk erg op haar, we lijken wel bloedverwandten. Tevreden?
Hai lekker ding...quote:
Hmmmm, maar jezelf identificeren./..envereenzelfen MET Etienne is wel heel erg fout babe./..quote:omdat ik veel van mezelf in Etienne herken! Volgens user bb6kijker is dat iets slechts, had hij net tegen mij gezegd. Maar ik zei net ook tegen hem, ik begin pas met kijken dus ik weet niet precies wie "cool" is en wie niet.![]()
Vraag me af of 'hunk' Jeroen dat ooit al wel heeft gedaan. Wat een kind is dat zeg, zelfs de 19-jarige 10mmE10 heeft meer levenservaring.quote:Op maandag 18 september 2006 01:58 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik word een beetje misselijk van dat geknuffel wat ze zogenaamd nodig hebben. Neuken willen ze![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |