Je meent het vast niet, maar ik vind het ook wat overdrevenquote:Op maandag 18 september 2006 00:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zo kun je wel overal wat achter zoeken. Ik denk dat E10 een hele brave jongen vol verantwoordelijkheidsgevoel is, die nu tentoonstelt hoe het moet. Petje af voor deze jongeman die de wereld laat zien hoe het kan EN moet!
E10 ligt gevoelig bij een groot aantal personen in het huis. Die moet blijven.quote:Op maandag 18 september 2006 00:19 schreef T-lex het volgende:
Hilde meot blijven...die lozen ze toch wel. E10 moet nu geloost worden...voor die zich meer in de groep nesteld.
uiteraard overdrijf ik nu, maar ik ben idd ook van mening dat er op dit forum wel enorm ongenuanceerd en blind op E10 gereageerd is en nog gaat worden!quote:Op maandag 18 september 2006 00:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je meent het vast niet, maar ik vind het ook wat overdreven
Wel denk ik dat Etienne hier op alle mogelijke manier negatief wordt neergezet door iedereen. Echt álles wordt negatief uitgelegd. Maar ik ga hier niet meer over in discussie. Is volkomen zinloos.
Jep... en zowel Jeroen als Etienne en Hilde verdienen oscars vanwege de geweldige acteerprestaties.quote:Op maandag 18 september 2006 00:23 schreef versabommie het volgende:
Jeroen is alleen maar zo emotioneel geweest vandaag om milica te imponeren!
Marcia vinnik weer een beregeil mokkel...kan er nix aan doen !quote:Op maandag 18 september 2006 00:24 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
E10 ligt gevoelig bij een groot aantal personen in het huis. Die moet blijven.
Loods dan Marcia of Marlies, die voegen niets toe. Jeroen eigenlijk ook niet, maar die kan je nog uitlachen.
Laten we het er maar ophouden dat ik zo naief benquote:Op maandag 18 september 2006 00:19 schreef LeonII het volgende:
[..]
Kijk jij wel dezelfde streams of ben je echt zo naïef?
Hoop dat ze er keihard uitvliegtquote:Op maandag 18 september 2006 00:27 schreef golfer het volgende:
Hilde denkt nog even een paar stemmen te kunnen trekken met haar zogenaamde invalidegedoe?
Alsof de kijkers daar niet doorheen prikken.
Ook daar kan ik heel veel op zeggen, maar ook dat is beter van nietquote:Op maandag 18 september 2006 00:27 schreef golfer het volgende:
Hilde denkt nog even een paar stemmen te kunnen trekken met haar zogenaamde invalidegedoe?
Alsof de kijkers daar niet doorheen prikken.
Nee, Sjaan vertelt nu tegen Eggie dat ze hoopt dat Hilde er morgen uitgaat. E10 is volgens haar flink vooruit gegaan.quote:Op maandag 18 september 2006 00:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hoop dat ze er keihard uitvliegt![]()
quote:Op maandag 18 september 2006 00:30 schreef scanman01 het volgende:
Etienne: "Ik verwacht dat mensen niet mijn mening aannemen, maar wel respecteren"
43 jarige atentionwhorequote:Op maandag 18 september 2006 00:30 schreef Bluezz het volgende:
Waaaaarom heeft Hilde zich opgegeven, vraag ik me nog steeds af??????
dat is idd een van de grote mysteries van BB6 geloof ik. Als ze echt zo weinig kan weet ze dat toch van zichzelf?quote:Op maandag 18 september 2006 00:30 schreef Bluezz het volgende:
Waaaaarom heeft Hilde zich opgegeven, vraag ik me nog steeds af??????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |