Het voelt aan alsof mijn nieuwe situatie nog moet inzinken... alsof ik het allemaal nog niet wil geloven omdat ik bang ben dat het uiteindelijk een droom blijkt te zijn. Maar op sommige momenten, niks dan blijdschap!
En ik weet eindelijk wanneer ze mijn appartement gaan opleveren Wel later als verwacht maar goed, ik heb een datum!
It's not the despair, Laura. I can take the despair. It's the hope.
Ik ben de laatste paar dagen echt verschrikkelijk moe. Elk vrij uur in het weekend ga ik denkik ook maar besteden aan slapen. Maar het weekend is voor mij juist de drukste periode van de week
Gefrustreerd. Slaat echt nergens op. Ex gaat zeggen dat IK geen contact meer wilde, wat helemaal niet zo is want met m'n eerste vriend heb ik zelfs nog redelijk goed contact.
Op vrijdag 22 september 2006 14:50 schreef ikwilookwatzeggen het volgende: Moe, ik moet straks 13 uur (!!) werken van 18:00 tot de volgende ochten 07:00
Goed hoor, bijna weekend!!!!!! Beetje stressig voor volgende week, want dan ren ik van hot naar her, maandag en dinsdag in Duitsland en dan Woensdag t/m vrijdag in Londen! Ach eerst maar van het weekend genieten
You have to be young and stupid to become old and wise Jesus is coming...............................Look busy http://fotoboek.fok.nl/GekkeGerben