geen stijl heeft stijl hahaha !1!1!11! snap je hem !!!!!:D:D:D geen stijl heeft stijlquote:Op maandag 18 september 2006 00:04 schreef Orealo het volgende:
[..]
Ja hij heeft macht man.
Echte swa die gast.
GS heeft stijl, en een doel.
Kan je van die zelfmoord fanaat niet echt zeggen.
Duuuwwwwhhhhsss.
Kom nou met een tegen argument.quote:Op maandag 18 september 2006 00:09 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
geen stijl heeft stijl hahaha !1!1!11! snap je hem !!!!!:D:D:D geen stijl heeft stijl:DD:hahahahahaha
![]()
so are youquote:Op maandag 18 september 2006 00:32 schreef OFfSprngr het volgende:
Geenstijl is gewoon bagger.
Zelfs Fok! is nog te links voor de gemiddelde Kadett-rijder die daar komtquote:Op maandag 18 september 2006 00:49 schreef pookywooky het volgende:
Ik heb er wel eens van gehoord, maar geenstijl vind fok toch ook niet leuk?
ik snap je niet?quote:Op maandag 18 september 2006 00:54 schreef JDude het volgende:
[..]
Zelfs Fok! is nog te links voor de gemiddelde Kadett-rijder die daar komt.
maak jij nou maar gewoon een fotoboek aan, ok?quote:
Here is a room with people who carequote:Op zondag 17 september 2006 23:47 schreef Orealo het volgende:
Oh kijk, ik heb de mensen gevonden die dit een goed topic vinden!
Ik heb ze even verzameld!
[afbeelding]
hoe doe je dat dan? :$quote:Op maandag 18 september 2006 00:58 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
maak jij nou maar gewoon een fotoboek aan, ok?
sugrbabesquote:Op maandag 18 september 2006 01:03 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/ hierzo
werkt net als sugababes
bijna iedereen heeft er eentje, dus het moet je ook wel lukkenquote:Op maandag 18 september 2006 01:04 schreef pookywooky het volgende:
[..]
sugrbabes![]()
is goed ik maak deze week wel een aan, als het lukt :$
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |