Hm, Utrecht CS moet wel te vinden zijn. Alleen parkeren heb ik geen idee van. (dat doe ikzelf in Houten en ik pak daar de trein wel..quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:19 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Koelkast naar keuze op eigen kosten aanteschaffen
![]()
Regenbroek inpaktquote:Op zondag 12 november 2006 09:05 schreef Ymke het volgende:
Het regent momenteel in Utrecht, hoop voor jullie dat het snel opknapt en dat het niet te druk is ivm koopzaondag
Ja tussen die paar regenbuitjes door was he tbest lekker weer.quote:Op zondag 12 november 2006 18:09 schreef qltel het volgende:
En eigenlijk viel het weer best mee....
Dat weet ik pas in de loop van de week..quote:
Het rolletje, he, niet de fotograaf. Of is dat zo'n type als in de film One Hour Photo?quote:Op zondag 19 november 2006 14:58 schreef qltel het volgende:
Mijn eerste rolletje ligt bij de fotograaf (maar aangezien dat een "vreemd type" is duurt het langer dan normaal..
Eh, analoog meet, dus EXIF-gegevens zijn er niet. Een drietal foto's zaten laag in de sluitertijd, een ervan bewust aangedikt met een grijsfilter. Gezien het grote grijs en grauw gehalte van het weer van die dag denk ik dat ik nergens boven de 1/125e heb gezeten.quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:18 schreef Re het volgende:
ik vind ze toch allemaal best wel overbelicht op de lichte delen en wat onscherp, wat zijn je sluitertijden enzo?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |