Wat een kinderachtig mannetje is het ook.quote:Op zondag 17 september 2006 22:32 schreef tong80 het volgende:
Hugo Borst :
'prettig dat iemand goied kan praten, zeker gezien vorige week.'
hij had wel gelijk, maar dit is saaiquote:Op zondag 17 september 2006 22:35 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Wat een kinderachtig mannetje is het ook.
Waarom kijk ik het eigenlijk nog... ik loop me alleen te ergeren.
Maar wel bij de UEFAquote:Op zondag 17 september 2006 22:37 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Yoeri toch, "Europees gezien" , Rusland is helemaal geen lid van de EU en heeft daar totaal geen last van ...
Bij de Uefa wel , maar het "probleem" om een buitenlandersbeperking in te voeren zit niet bij de Uefa, wel bij de arbeidswetgeving van de EU (vrij verkeer van mensen en goederen) waardoor je binnen de EU enkel een beperking op niet-EU burgers kunt opleggen. (dat is feitelijk een groot deel van het Arrest Bosman , maar daar heeft men in Rusland totaal geen last van feitelijk)quote:Op zondag 17 september 2006 22:38 schreef Type-R het volgende:
[..]
Maar wel bij de UEFA
of praat ik peop
quote:Op zondag 17 september 2006 22:39 schreef Merkie het volgende:
Boehoe, saai. Who cares about Rusland.
11 uur talpa voetbalquote:Op zondag 17 september 2006 22:40 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik heb het aanstaan maar volg er niets van zit maar wat te fokken het is toch wel saai vandaag![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |