niet alleen jouw meningquote:Op zondag 17 september 2006 22:17 schreef Jappie het volgende:
Ik denk dat jij hele zinvolle dingen zegt....maar desalniettemin ben ik bang dat ook dit topic geen lang leven beschoren zal zijn.![]()
maar goed...das mijn mening![]()
Omdat jongeheer Pukel dit onderwerp reeds in meerdere topics ter sprake is gekomen en het een gebruik is op het Forum om eerst eens goed rond te kijken vooraleer men naar hartelust een nieuw topic opent.quote:Op zondag 17 september 2006 22:23 schreef pietjepukel het volgende:
waarom niet jappie ?
Ik stel voor om vaker drank in Jeroen te gooien....pricelessquote:Op zondag 17 september 2006 22:38 schreef pietjepukel het volgende:
voor het laatst off topic stel ik voor
jongeheer? je streelt me ego mijnheer dijkstra( vrijheid van menings uiting prefereer ik zoals je ziet ) zo jong ben ik zeker niet maar oke wat stel jij voor dan ( on topic nu weer ) om de boel op te porren??
nah, nog best lang toch?quote:Op zondag 17 september 2006 22:17 schreef Jappie het volgende:
Ik denk dat jij hele zinvolle dingen zegt....maar desalniettemin ben ik bang dat ook dit topic geen lang leven beschoren zal zijn.![]()
maar goed...das mijn mening![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |